kloptquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
wel beter als jumpstyle..
whateverquote:
Vind het allebei maar nietsquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:27 schreef MouzurX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI&feature=related
muziek is gewoon vet dansje idd minder maar veel beter dan jumpen![]()
Ah stond al in me favo'squote:Op zaterdag 17 november 2007 01:27 schreef MouzurX het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ZPaMdxC6CQI&feature=related
muziek is gewoon vet dansje idd minder maar veel beter dan jumpen![]()
Jij bent ook een mod, jij hebt geen levenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Vind het allebei maar niets![]()
Slaat ook als een lul op een jeweetwelquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij bent ook een mod, jij hebt geen leven![]()
Of iedereeen denkt.''wat een mongooolquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:32 schreef mSt. het volgende:
Crap, bedoelde het 4e filmpje op die site.. ze hebben m eindleijk weer eens geupdate..
Maarja, hier steel je wel de show mee.. niemand kent het.. of iig deze zomer nog niet en dan staat iedereen je toch wel ff aan te kijken als je aan het shufflen bent in de kroeg.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef MouzurX het volgende:
o wacht dit gaat over merblourne shuffle .. oo ja das wel stom ik dacht dat je melbourne shuffle bedoelde je weet afgeleid van de stad melbourne
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef MouzurX het volgende:
o wacht dit gaat over merblourne shuffle .. oo ja das wel stom ik dacht dat je melbourne shuffle bedoelde je weet afgeleid van de stad melbourne
Neee man, kreeg echt dikke kudo's!quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:33 schreef Marcian0 het volgende:
[..]
Of iedereeen denkt.''wat een mongoool
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
_!
TS hoort dit toch niet meer, want hij luistert alleen maar naar The PartySquad_!
Jij bent nu de man ofniet?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
_!
TS hoort dit toch niet meer, want hij luistert alleen maar naar The PartySquad_!
Idd.quote:
Dan ben je nóg triesterquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef Marcian0 het volgende:
Dus jullie denken dat ik een breezer of iets dergelijks ben ? had je het mooi fout ik spaar geen kudo's ik spaar AH punten
Hahha, gaat de gek mij uitlachen, terwijl hij nu zichzelf owndquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:42 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Hij schreef Merblourne juh![]()
donroyco GEPWND!_!
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij triest zeg, ma kga de ogen sluiten jooquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan ben je nóg triester![]()
Ik moet uitkijken straks wordt je triester dan ik.![]()
yes TS is doodquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Marcian0 het volgende:
[..]
Wat ben jij triest zeg, ma kga de ogen sluiten joo
je speelt PGR? aangezien je het over kudo's hebt..quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:40 schreef Marcian0 het volgende:
Dus jullie denken dat ik een breezer of iets dergelijks ben ? had je het mooi fout ik spaar geen kudo's ik spaar AH punten
Ik neem het voor je op idioot, lezenquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:44 schreef Marcian0 het volgende:
[..]
Hahha, gaat de gek mij uitlachen, terwijl hij nu zichzelf ownd
Uit zn dak gaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:36 schreef Bravebart het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=TteWapFRwRg
Een van de beste en bekendste Melbourne shuffle filmpjesHoe die gast uit zn dak gaat, terwijl de rest van de zaal er suf bijzit
Restecp!
Hoe noem jij het dan ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 07:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Uit zn dak gaan![]()
Ga eens naar een hardcore feest man![]()
das pas los gaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan ?
En dat ga ik vaak genoeg knulGa eens naar een breakcore feest man
![]()
Ik wou zeggen, losser heb ik bijna nog nooit mensen zien gaanquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:30 schreef mr.marcus het volgende:
shuffle is een geniale en moeilijke manier van dansen.
Jumpen is de meest achterlijke en infantiele manier van dansen.
ZO, das een verschil
duitsers die ik SMS zag, konden het wel vrij aardigquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:38 schreef Japzer het volgende:
[..]
de melbourne shuffle bestaat ook al eventjes
pas 1x iemand tegengekomen die het echt goed kon, dat ziet er wel vet uit hoor
Op techno is ie trouwens veel cooler: http://nl.youtube.com/watch?v=FWdtZTbgXcM
Die gasten zijn echt niet zo goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:57 schreef Varkenshaasje het volgende:
Check dit anders:
http://nl.youtube.com/watch?v=_kpFJPW5wQ8
Wil ik ook kunnen
Omdat niet ieder mens ondansbare bliepherrie luistert, c.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:10 schreef cerror het volgende:
Waarom blijven mensen niet gewoon stilstaan.
OMFGTELLYTUBBIEWTF laat zien jijquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt niet zo goedDie maken shuffles van een halve meter ofso, ik heb Koreaantjes gezien die een hele stoep afshuffelden
Ik ga et ook leren, alleen doe ik et om te patsen op schoolquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:14 schreef Litso het volgende:
Ik ga de Melbourne Shuffle leren en dan over 3 weken tijdens het Marilyn Manson concert doen in Den Bosch. Kijklen of ik het overleef
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:14 schreef Litso het volgende:
Ik ga de Melbourne Shuffle leren en dan over 3 weken tijdens het Marilyn Manson concert doen in Den Bosch. Kijklen of ik het overleef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |