Hoe noem jij het dan ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 07:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Uit zn dak gaan![]()
Ga eens naar een hardcore feest man![]()
das pas los gaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe noem jij het dan ?
En dat ga ik vaak genoeg knulGa eens naar een breakcore feest man
![]()
Ik wou zeggen, losser heb ik bijna nog nooit mensen zien gaanquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:30 schreef mr.marcus het volgende:
shuffle is een geniale en moeilijke manier van dansen.
Jumpen is de meest achterlijke en infantiele manier van dansen.
ZO, das een verschil
duitsers die ik SMS zag, konden het wel vrij aardigquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:38 schreef Japzer het volgende:
[..]
de melbourne shuffle bestaat ook al eventjes
pas 1x iemand tegengekomen die het echt goed kon, dat ziet er wel vet uit hoor
Op techno is ie trouwens veel cooler: http://nl.youtube.com/watch?v=FWdtZTbgXcM
Die gasten zijn echt niet zo goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 11:57 schreef Varkenshaasje het volgende:
Check dit anders:
http://nl.youtube.com/watch?v=_kpFJPW5wQ8
Wil ik ook kunnen
Omdat niet ieder mens ondansbare bliepherrie luistert, c.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:10 schreef cerror het volgende:
Waarom blijven mensen niet gewoon stilstaan.
OMFGTELLYTUBBIEWTF laat zien jijquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gasten zijn echt niet zo goedDie maken shuffles van een halve meter ofso, ik heb Koreaantjes gezien die een hele stoep afshuffelden
Ik ga et ook leren, alleen doe ik et om te patsen op schoolquote:Op zaterdag 17 november 2007 13:14 schreef Litso het volgende:
Ik ga de Melbourne Shuffle leren en dan over 3 weken tijdens het Marilyn Manson concert doen in Den Bosch. Kijklen of ik het overleef
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:14 schreef Litso het volgende:
Ik ga de Melbourne Shuffle leren en dan over 3 weken tijdens het Marilyn Manson concert doen in Den Bosch. Kijklen of ik het overleef
Jij hebt geen idee wat cool is ofwel?quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:34 schreef TallMan het volgende:
Ik denk maar zo, als die jeugd zo debiel staat rond te huppelen krijgen ze in ieder geval lichaamsbeweging. Dat is beter dan met een zak chips op de bank vastgroeien.
Die duostukjes zijn leuk ja, vooral die op 1:00quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef MouzurX het volgende:
beste filmpje is http://www.youtube.com/watch?v=oM_7meE_A7k
Shufflen is tof, ik zal het denkik alleen nooit kunnen. TS is alleen een beetje een imbiciel, dat mag, maar het is zo jammer voor hem dat ie zichzelf een beetje voor schut zetquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:57 schreef J.F.Sebastian het volgende:
TS dacht interessant zijn om als eerste een topic te openen over deze nieuwe () dans.. kansloze actie dus. en als je dit een slap aftreksel vindt snap je weinig van cultuur en stijl
Ik kan heel goed zeikenquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:49 schreef illusions het volgende:
Nou stoppen met zeiken als je t niet kan.
Luister naar je naam en hou je kopquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
O.U.D.
Ja, ik wou dat ik hem nog kon vindenquote:Op zaterdag 17 november 2007 12:22 schreef Varkenshaasje het volgende:
[..]
OMFGTELLYTUBBIEWTF laat zien jij![]()
of was dat niet op youtube?
Ja, heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 22:15 schreef Varkenshaasje het volgende:
Zoek op koreaantjes + shuffle
ofzoiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |