Ik dacht deze al te herkennen. Die had je ook op de eerste pagina gepostquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:28 schreef Strychnine het volgende:
Voel me, leef me
...
...
Uit deze gevangenis
/droef gedicht.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 05:54 schreef caradoc het volgende:
[..]
Ik dacht deze al te herkennen. Die had je ook op de eerste pagina gepost
Je kent het wel, de uitspraak: "Ik ben normaal en de rest van de wereld is gewoon vreemd." Het doet me enigszins aan jou denken. Uit je posts komt naar voren dat jouw eigen werk ver boven het werk van anderen staat. Dat terwijl je dit topic vult met voor de meeste mensen abstracte gedichten. Het gaat over wat jij als lezer eruit kan halen. Prima, jouw stijl, alleen niet door iedereen geliefd. Toch is jouw werk tenminste dichtwaardig te noemen. Jij bent normaal en de rest is vreemd en gewoon bagger.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:41 schreef wiggahlipz het volgende:
Prachtig hoe te zien dat mensen hier de meest vernachelde cliché 'vroeger kon ik goed sinterklaasgedichten schrijven' gedichten posten. Dat iemand dan ook nog positief reageert op één dezer amateurwerken werkt mij persoonlijk op de lachspieren. Begrijp me niet verkeerd, ik houd enorm van gedichten. Maar wel van goede gedichten.
Hij heeft gelijk en zo simpel is het. Geen enkele lof voor wiggahlipz, maar gelijk heeft 'ie.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef caradoc het volgende:
[..]
Je kent het wel, de uitspraak: "Ik ben normaal en de rest van de wereld is gewoon vreemd." Het doet me enigszins aan jou denken. Uit je posts komt naar voren dat jouw eigen werk ver boven het werk van anderen staat. Dat terwijl je dit topic vult met voor de meeste mensen abstracte gedichten. Het gaat over wat jij als lezer eruit kan halen. Prima, jouw stijl, alleen niet door iedereen geliefd. Toch is jouw werk tenminste dichtwaardig te noemen. Jij bent normaal en de rest is vreemd en gewoon bagger.
Maar weet je, soms zijn de mooiste dingen ook gelijk de meest simpele dingen. Zoals zo'n uitgestippeld "sinterklaas" gedicht waarvan de boodschap overduidelijk is zonder dat je hiervoor hoeft na te denken. Dit betekend niet dat je moet stoppen met je negatieve reacties. De wereld is beter af zonder dat elke boe of bah vereerd wordt. Ik mag jou wel wiggahlipz, of je nou al je reacties meent of niet.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:09 schreef caradoc het volgende:
[..]
Je kent het wel, de uitspraak: "Ik ben normaal en de rest van de wereld is gewoon vreemd." Het doet me enigszins aan jou denken. Uit je posts komt naar voren dat jouw eigen werk ver boven het werk van anderen staat. Dat terwijl je dit topic vult met voor de meeste mensen abstracte gedichten. Het gaat over wat jij als lezer eruit kan halen. Prima, jouw stijl, alleen niet door iedereen geliefd. Toch is jouw werk tenminste dichtwaardig te noemen. Jij bent normaal en de rest is vreemd en gewoon bagger.
Maar weet je, soms zijn de mooiste dingen ook gelijk de meest simpele dingen. Zoals zo'n uitgestippeld "sinterklaas" gedicht waarvan de boodschap overduidelijk is zonder dat je hiervoor hoeft na te denken. Dit betekend niet dat je moet stoppen met je negatieve reacties. De wereld is beter af zonder dat elke boe of bah vereerd wordt. Ik mag jou wel wiggahlipz, of je nou al je reacties meent of niet.
Ah,quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:41 schreef wiggahlipz het volgende:
Prachtig hoe te zien...
Een spelfout is menselijk. Maar je hebt gelijk, menselijk ben ik niet. Ik sta er ver boven. En nog veel verder boven de top van jou kunnen. Ik probeer het wel eens te vergelijken met een verlaten boswachterszoontje uit Zimbabwe. Een jongen, 12 jaar, zonder studie , zonder dat iemand begrijpt wat hij zegt, maar desalniettemin een held in zijn eigen bos. Held van de apen, held van de leeuwen. In het land der blinden is éénoog koning. Zo ook deze jonge held, onwetend als hij is. Vergeet dat niet De-oneven-2. Vergeet het niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 18:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah,
dan ben jij vast en zeker het miskende genie.
Toen ik een jaar of zes, zeven was, en in groep 4 zat van de basisschool , kregen wij af en toe de opdracht een gedicht te schrijven. Gedichten als deze werden er ook geschreven, dat weet ik nog best. Wellicht niet in deze vorm, met deze mooie woorden, maar de intentie van de schrijver was exact hetzelfde. Ik bekritiseerde een aantal klasgenoten toen ze hun creaties voor de klas moesten opdragen. Knakworst gedicht! Knakworst gedicht ! riep ik luidkeels door onze aula. Wat bedoel je daarmee? riep mijn juffrouw. Juffrouw, het gedicht is zowel warm als koud te pruimen, maar het blijft een snack. Een snack die alleen even lekker is voor tussendoor, maar op lange termijn een paria van inkt.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 10:25 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik stond op met het ochtendgloren
's morgens vroeg om kwart over zes
De buurman was al begonnen met boren
En ik vond het allemaal wel best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |