AEX ENZOOOOO!1!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef cerror het volgende:
HAHAHA MET HUN DOLLARRRR!1!!!
Hey rustig aan vriend, je kan het overdrijven he.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:23 schreef Sebasser het volgende:
Waaaaaaaaah
da's heul geen westerling!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:32 schreef cerror het volgende:
EN FRANSCH BAUER!!!!!!@121!!
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb het verdomme wel over het westen van Nederland, hè, dat jullie dat even snappen..
Sod off. Ik lees de FP.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat westenbriesje gaat echt niet 5 miljard euro aan technolgie en materiaal ondermijnen.
Maargoed. Je bent een provinciaal dus... duidelijk
Euro.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef remlof het volgende:
Meer dan 2 euro voor een biertje in de kroeg betalen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:28 schreef cerror het volgende:
MET AL DIE LELIJKE KUTKASSEN!1!!!1`!!
Dagen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:06 schreef Noorseviking het volgende:
De randstad zinkt over enkele jaren toch weg in de Noordzee![]()
En hoor ze dan smeken...![]()
![]()
Die bin'n er allaang joh!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:30 schreef Harajuku. het volgende:
Nu is t wachten op de Westerlingen..
En slechts voort te leven als een legendequote:Op zaterdag 17 november 2007 01:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Het is net atlantis. Vinden zichzelf heel erg geweldig, maar gedoemd te verzuipen
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kom maar hier, betalen doe je maar in natura :Ó
27 meter boven NAP hierquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]maar jij zit ook relatief bij water.. dus lijkt me ook niet zo veiligjes
dan is het maar goed dat limburg goed in de smaak valt bij brussel, want hoe overleven ze het straks zonder het geld van Den Haagquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:28 schreef remlof het volgende:
[..]
En slechts voort te leven als een legende
Fragment uit 2407: "Whehehe, geloof jij écht dat de Randstad ooit bestaan heeft?"
gecondoleerdquote:Op zaterdag 17 november 2007 01:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik woon op een terp
quote:
Brabant en het noorden gaan ook nog wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zuiden (excl. Limburg) is relaxed!
zoek eens de Hondsrugheuvel, regio Zuidoost-Drenthe eens op in de bosatlas en kom dan eens terug?quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]maar jij zit ook relatief dichtbij bij water.. dus lijkt me ook niet zo veiligjes
Hier kan je blijkbaar voor nop een kleuter aan stukken scheuren, your point being?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef frame-saw het volgende:
Ik woon in het Oosten én Westen.
En de Randstad het westen noemen en vice versa, losers. Hier krijg je voor ¤1,80 een groot glas bier hoor.
De Randstad ís het westen van Nederland.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef frame-saw het volgende:
Ik woon in het Oosten én Westen.
En de Randstad het westen noemen en vice versa, losers. Hier krijg je voor ¤1,80 een groot glas bier hoor.
Iets erboven is ook het westen hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De Randstad ís het westen van Nederland.
En dat ze in het westen een vaasje een groot glas bier noemen zegt ook wel iets
ik heb zionisten, extremisten, naziisten, en nu dus ook een Randstadstionist gezien:')quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Iets erboven is ook het westen hoor.
Geen vaasje, een grotere.![]()
Stelletje provincialen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb zionisten, extremisten, naziisten, en nu dus ook een Randstadstionist gezien:')
Het is Maikuuul on crack!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:45 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Lach hem ook maar uit
wtf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:45 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Lach hem ook maar uit
zouden het westerlingen zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:53 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
De hele rechtse, op z'n pantoffels
Onderhemd over een overhemd
Is er dan zoveel overheidscensuur daar, dat ze zo stiekum moeten doen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 05:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Stiekem zijn er ook leuke westerlingen
Nee, maar de goede weterlingen oeten gewoon zo snel mogelijk naar Fryslân toe!quote:Op zaterdag 17 november 2007 05:40 schreef Chancard het volgende:
[..]
Is er dan zoveel overheidscensuur daar, dat ze zo stiekum moeten doen?
![]()
Misschien toch nog iets hogerop:quote:Op zaterdag 17 november 2007 05:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar de goede weterlingen oeten gewoon zo snel mogelijk naar Fryslân toe!
Gebeurde er iets bij jou?quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:11 schreef L.no het volgende:
HAHHAHAHAHA... *kucht*.... HAHAHAHAHAH!
Limburg ftw!
Frieslandquote:Op zaterdag 17 november 2007 05:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar de goede weterlingen oeten gewoon zo snel mogelijk naar Fryslân toe!
Precies een egelquote:Op zaterdag 17 november 2007 03:53 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
De hele rechtse, op z'n pantoffels
Onderhemd over een overhemd
Niet-randstedelingen die denken dat ze gebashed worden wanneer 3 pubertjes op fok een beetje lopen te trollen. En dat dan als basis voor een compleet nieuw soort us-vs-them mentaliteit gebruiken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
200 meter boven NAP
Limburg for teh win![]()
Randstedelingen die bashen op alles wat niet Randstad is_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:29 schreef paarse_paashaas het volgende:Alles links van zwolle Doetinchem.
Kutnoobquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:04 schreef Dnohgniret het volgende:
hahahahaha
hahhahaAHHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHA
GHAGHAGHAGHAGHAghaghaghagha
harharharhar HAHRHARHRAHRHAR
of wij laten gewoon een kaenkerharde scheet die kant op.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:28 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat als wij ze uit blijven lachen tot, lets say, eind van de maand.. Dat er dan een tornado komt, door ons gelach!
dat stond bij mijn geboorte al vast.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef Liquidootje het volgende:
Jullie branden later allemaal in hel.
Ik laat geen scheten man.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
of wij laten gewoon een kaenkerharde scheet die kant op.
Kenne die Jeud'n hun neuzen ook eens goed gebruiken
JAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef cerror het volgende:
HAHAHA MET HUN DOLLARRRR!1!!!
Aarde is drie-sixty.. Dus als de 0 meridiaan nou net door zwolle zou lopen zou alles wat niet 0 graden is kut zijn, dus ook 0,0000000000000000000000000000001 graad links van zwolle.. wss jou huis ook, n00bquote:
Moslims wonen over het algemeen toch in het westen (van Nederland)?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |