Hier kan je blijkbaar voor nop een kleuter aan stukken scheuren, your point being?quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef frame-saw het volgende:
Ik woon in het Oosten én Westen.
En de Randstad het westen noemen en vice versa, losers. Hier krijg je voor ¤1,80 een groot glas bier hoor.
De Randstad ís het westen van Nederland.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:35 schreef frame-saw het volgende:
Ik woon in het Oosten én Westen.
En de Randstad het westen noemen en vice versa, losers. Hier krijg je voor ¤1,80 een groot glas bier hoor.
Iets erboven is ook het westen hoor.quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De Randstad ís het westen van Nederland.
En dat ze in het westen een vaasje een groot glas bier noemen zegt ook wel iets
ik heb zionisten, extremisten, naziisten, en nu dus ook een Randstadstionist gezien:')quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:41 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Iets erboven is ook het westen hoor.
Geen vaasje, een grotere.![]()
Stelletje provincialen.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 02:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik heb zionisten, extremisten, naziisten, en nu dus ook een Randstadstionist gezien:')
Het is Maikuuul on crack!quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:45 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Lach hem ook maar uit
wtf.quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:45 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Lach hem ook maar uit
zouden het westerlingen zijn?quote:Op zaterdag 17 november 2007 03:53 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
De hele rechtse, op z'n pantoffels
Onderhemd over een overhemd
Is er dan zoveel overheidscensuur daar, dat ze zo stiekum moeten doen?quote:Op zaterdag 17 november 2007 05:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Stiekem zijn er ook leuke westerlingen
Nee, maar de goede weterlingen oeten gewoon zo snel mogelijk naar Fryslân toe!quote:Op zaterdag 17 november 2007 05:40 schreef Chancard het volgende:
[..]
Is er dan zoveel overheidscensuur daar, dat ze zo stiekum moeten doen?
![]()
Misschien toch nog iets hogerop:quote:Op zaterdag 17 november 2007 05:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, maar de goede weterlingen oeten gewoon zo snel mogelijk naar Fryslân toe!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |