Ik ben gewoon ook moe.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heerlijk, mannen die je zonder woorden begrijpen.![]()
Biejoetie is in the eyes of the beholderquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En dàt is een aperte leugen.Ook Punt.
Beter opletten.quote:
De hamvraag is: "Wie komen er nog op je lijstje"........quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga door, ga door...wie moeten er nog meer op mijn lijstje?![]()
ik had m ook gemerkt ja...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beter opletten.
Ik lig zo vaak in een scheur om je.
Enne, dat waren weer de eerste paar minuten van het volle uur en het forum was weer traag.
Gert, APK, NMNS, Polo, WJ, PPI, Py, Pavement...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga door, ga door...wie moeten er nog meer op mijn lijstje?![]()
Dat weet jij niet... lekker wief!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En dàt is een aperte leugen.Ook Punt.
Jij zelfquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, APK, NMNS, Polo, WJ, PPI, Py, Pavement...
Wie hebben we nog meer?
Help 's SC mannen op te noemen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De hamvraag is: "Wie komen er nog op je lijstje"........![]()
Jappie, Mike, Peter, Demins,quote:
How.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gert, APK, NMNS, Polo, WJ, PPI, Py, Pavement...
Wie hebben we nog meer?
Zo ben ik waarschijnlijk ook ooit aan die uitdrukking gekomen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Pappenheimer.. hahahha.. Zo noemde me moeder me, en broer en zus.. als we wat hadden uitgevreten
Ik ken jullie pappenheimers wel![]()
![]()
Je kan utquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
How.
Van de week moest ik nog 4 kinderen produceren met Lobasca en nu sta ik in een lijstje van 8.
Dat zijn 32 kinderen. Anderhalf jaar per kind dat is 48 jaar zwanger zijn of worden.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
Pappenheimer.. hahahha.. Zo noemde me moeder me, en broer en zus.. als we wat hadden uitgevreten
![]()
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......quote:
Is dat iets west friesquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zo ben ik waarschijnlijk ook ooit aan die uitdrukking gekomen...![]()
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......
En zijn een paar positieve uitzonderingen, maar die kun je op één hand tellen.
Jij had laatst ook nog zo'n leuk ouderwets woord......ben het vergeten, maar zat met een glimlach hier.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Soury het volgende:
![]()
Nou, ga er maar aan staan damesquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Py het volgende:
[..]
How.
Van de week moest ik nog 4 kinderen produceren met Lobasca en nu sta ik in een lijstje van 8.
Dat zijn 32 kinderen. Anderhalf jaar per kind dat is 48 jaar zwanger zijn of worden.
Wil je dat dan.. Nou be my guestquote:
Dit was maar voor de lolzorsquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben gekke Henkie, ik sta op geen lijstjes, ik doe niet aan lijstjes. Het zijn uiteindelijk (bijna) allemaal aandachtshoeren die lopen te geilen op aandacht, lekker veilig achter een schermpje en op internet......
Hij wél ja, hij hoeft ze niet te baren, alleen maar te maken, en dat is een pretje!quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..
Als het goed is proef jij CB.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het woord 'aandachtshoeren' schrijf jij wel vaker..ik proef projectie..
Ligt eraan met wiequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hij wél ja, hij hoeft ze niet te baren, alleen maar te maken, en dat is een pretje!
Zeikwijf...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou wel anders willen...maar helaas...![]()
Niks daarvan...jij herkent het bij een ander en dat zegt iets over jezelf...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Doe eens wat aan je smaakpapillen......
Amen, sister.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
In dit soort situaties is discussiëren meestal zinloos.![]()
Owh? Maak eens een lijstje dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ligt er sterk aan of je nummer eerst of laatst bent.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hij wél ja, hij hoeft ze niet te baren, alleen maar te maken, en dat is een pretje!
LOL maar dan internet slang: lolzorsquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen Ian..
Er zijn vrouwen die met de klok (en koortsthermometer) in de hand hun partner lopen te commanderen om terstond een erectie te arrangeren, want het is tijd voor een poging........Hoe leuk zou dat zijn vraag ik mij af.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Jij bent wel op de hoogte van de FOK-slangquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LOL maar dan internet slang: lolzors
vertaling:
Het was maar voor de lolzors
Het was maar voor de grap.
Het is trouwens wel een beetje een Ian woord geloof ik![]()
Conclusie: NMNS is een aandachtshoer?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks daarvan...jij herkent het bij een ander en dat zegt iets over jezelf...![]()
Ik hou van nat, ga wel als laatste.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ligt er sterk aan of je nummer eerst of laatst bent.![]()
Moet het allemaal op 1 avond dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:15 schreef Py het volgende:
[..]
Ligt er sterk aan of je nummer eerst of laatst bent.![]()
Het is meer Ian slang geloof ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent wel op de hoogte van de FOK-slang![]()
Goddámn, that's nasty!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van nat, ga wel als laatste.....![]()
Ja ik ook maar mijn moeder komt uit die richting . Uit Medemblik.. Btw.. jaren dat na dat mijn vader was overleden had ik al in de smiezen dat ze een vriendje had, ze draaide er een beetje omheen . En toen kon ik het eindelijk zeggen. Jaahh ken mijn pappeheimertje wel ...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben elders geboren en opgegroeid....
Volmondig JA!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Conclusie: NMNS is een aandachtshoer?
Dankjewel Ian, weer wat geleerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
LOL maar dan internet slang: lolzors
vertaling:
Het was maar voor de lolzors
Het was maar voor de grap.
Het is trouwens wel een beetje een Ian woord geloof ik![]()
Vochtige krotten doen je terug denken aan die goeie ouwe tijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van nat, ga wel als laatste.....![]()
Graag gedaan zoals u weet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dankjewel Ian, weer wat geleerd![]()
Denk dat ik dan als man meteen maatje pink zou hebbenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die met de klok (en koortsthermometer) in de hand hun partner lopen te commanderen om terstond een erectie te arrangeren, want het is tijd voor een poging........Hoe leuk zou dat zijn vraag ik mij af.....![]()
Welnee, af en toe steek ik best wat van je op, en zolang je mijn serieuze vragen serieus beantwoordt, ben je best puick!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is meer Ian slang geloof ik![]()
En een beetje sneu![]()
Als je dat niet kent ben je oud?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
goed. Oké. ik ben dus nu officieel oud![]()
ze staan net op tv bij Jensen en of ander nieuw dansje te doen. En dat is raar joh..![]()
Melbourne shuffle...![]()
en dat noemen ze vervolgens ook nog "klussen"quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn vrouwen die met de klok (en koortsthermometer) in de hand hun partner lopen te commanderen om terstond een erectie te arrangeren, want het is tijd voor een poging........Hoe leuk zou dat zijn vraag ik mij af.....![]()
Ik sta altijd klaer voor myn medeposterts.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Welnee, af en toe steek ik best wat van je op, en zolang je mijn serieuze vragen serieus beantwoordt, ben je best puick!![]()
Mijn moeder had vele van die uitspraken, waar ze zelf de betekenis niet van wist..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ook maar mijn moeder komt uit die richting . Uit Medemblik.. Btw.. jaren dat na dat mijn vader was overleden had ik al in de smiezen dat ze een vriendje had, ze draaide er een beetje omheen . En toen kon ik het eindelijk zeggen. Jaahh ken mijn pappeheimertje wel ...![]()
Hoe was het feest? Goed geslaagd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben ik te laat voor de afterparty?
Nee, dat gaat niet. Je moet ze 1x zwanger maken. 9 maanden wachten. Bevallen. Beetje bij laten komen en dan weer zwanger maken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:18 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet het allemaal op 1 avond dan?
Ik vermoed dat er sprake is van een inschattingsfout.....en niet van mij.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En van je een, twee, drie: STEEK DIE MAAR IN JE ZAK!
![]()
nou nee. dat niet. Maar het is serieus raar. En dan vond ik Jumpen al apart deze trend ontgaat me gewoon. En daardoor voel ik me zo oudquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je dat niet kent ben je oud?
In dat geval:![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben ik te laat voor de afterparty?
http://huubfeedsyourhead.(...)sjimmi.html#comments
daar gaat toch wat tijd in zitten, en dan heb je na 24 uur 1 reactie (groetjes aan mama)
Waar doe je het dan voor, twijfels en vooral veel drank
gelukkig had ik vandaag een leuk feestje met veel princessaaaas
Mijn ex stal de show met een danscursus, op de lambada, echt gaaf
Weeeezzzz
En van je een, twee, drie PLEUR DE POPCORN MAAR WEER WEG!quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er sprake is van een inschattingsfout.....en niet van mij.....![]()
Wanneer beginnen we?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:22 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Je moet ze 1x zwanger maken. 9 maanden wachten. Bevallen. Beetje bij laten komen en dan weer zwanger maken.![]()
Ernstig heftig, was de eerste keer voor mij. Begon met uitnodiging voor 5 maar werden er 12 of zo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Hoe was het feest? Goed geslaagd?
Ik heb geen idee, maar de eerste die het bij mij zou doen die krijgt een enkeltje richting huis.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en dat noemen ze vervolgens ook nog "klussen"
hoe erotisch is dat..![]()
ai, gaan jullie aan de klus..quote:
sehr sympatisch ende tollquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik sta altijd klaer voor myn medeposterts.![]()
Leuk hé, zo'n kinderfeestjequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ernstig heftig, was de eerste keer voor mij. Begon met uitnodiging voor 5 maar werden er 12 of zo.
Totale chaos. Ik kon het niet meer overzien en moest worden gedefilibrato
Barefoot en pregnantquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:22 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Je moet ze 1x zwanger maken. 9 maanden wachten. Bevallen. Beetje bij laten komen en dan weer zwanger maken.![]()
Hola, tobasca, como estas...........................................quote:
Kom ik nog op terug..quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Aan wat voor kwalificaties koppel jij die term eigenlijk......![]()
Maar gaat het nu weer een beetje? Ben je weer van de beademing af?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ernstig heftig, was de eerste keer voor mij. Begon met uitnodiging voor 5 maar werden er 12 of zo.
Totale chaos. Ik kon het niet meer overzien en moest worden gedefilibrato
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |