Die hadden we al... Ik ben dan ook het mannetje die het wiel rochelt, en mn collega.. euh.. die dus nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
MaxMark, eigenlijk moet daar nog een stoomboot bij (op je icoontje)
Oh en Dangel, zolang je maar niet de efficiente werkwijze uit die reclame overneemt
Dan toch juist!quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:17 schreef Dangel het volgende:
er word hier op het werk alleennogmaar met quotes uit de goeiemoggel reclame gepraat.. erg leuk hoor, maar niet als je zelf de afdeling transploft bent [afbeelding]
Hoer eens even, IK roggel het wiel, niet mn collega's!quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dan toch juist!
Dan zeg je tegen je collega, roggel jij het even.
Die grapjes zijn op zich leuk, maar om het de godganse tijd na te praten is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:17 schreef Dangel het volgende:
er word hier op het werk alleennogmaar met quotes uit de goeiemoggel reclame gepraat.. erg leuk hoor, maar niet als je zelf de afdeling transploft bent
Net terug van school. Om 8:30 begonnen met maar 1 uur slaap vannachtquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
Rustig hier. Is iedereen plots met goeie bedoelingen aan het werk gegaan?
jaquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:48 schreef Peterselieman het volgende:
Rustig hier. Is iedereen plots met goeie bedoelingen aan het werk gegaan?
Zozo, wild feest?quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Net terug van school. Om 8:30 begonnen met maar 1 uur slaap vannacht
Wel feest, niet wild.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zozo, wild feest?
En ik hoef pas over 4 uur te beginnen zie ik net.![]()
Kan natuurlijk niet he. Je zou toch eigenlijk op zijn minst een uurtje eerder op de dag aan de slag moetenquote:Op dinsdag 20 november 2007 10:59 schreef Bob. het volgende:
En ik hoef pas over 4 uur te beginnen zie ik net.![]()
IT EZ WITCHCRAFT!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:07 schreef MaxMark het volgende:
Oh wehe, ik zag nietz z'n reply nog niet toen ik dat postte. Wel goed voorspeld
En nu kun je niet meer aan de andere kant van de kamer komen en zit je voor altijd opgesloten?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:01 schreef nietzman het volgende:
Mijn tafel is huge.
Hm ja, eigenlijk wel he? Jij wel hard aan het werk dan?quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet he. Je zou toch eigenlijk op zijn minst een uurtje eerder op de dag aan de slag moeten![]()
Ja. Ik heb net wat verkiezingposters opgehangenquote:Op dinsdag 20 november 2007 11:20 schreef Bob. het volgende:
Hm ja, eigenlijk wel he? Jij wel hard aan het werk dan?
Ik kan er onderdoor kruipen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:20 schreef Bob. het volgende:
En nu kun je niet meer aan de andere kant van de kamer komen en zit je voor altijd opgesloten?
Nee. Daarvoor is het te kleinschaligquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:00 schreef Dangel het volgende:
Ennu wil je dat wij vragen waarvoor he PSM?
Ik bedoelde meer dat Orderverwerking een man met Outlook is die mailtjes uitprint, naar Transport loopt om daar het mailtje te overhandigen, waar 3 mannen niks zitten te doen met een boel papiertjes om zich heen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die hadden we al... Ik ben dan ook het mannetje die het wiel rochelt, en mn collega.. euh.. die dus nietDie houd niet van sproetjes zeg maar.
Daar mag ik contractueel gezien geenuitspraken over doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Orderverwerking een man met Outlook is die mailtjes uitprint, naar Transport loopt om daar het mailtje te overhandigen, waar 3 mannen niks zitten te doen met een boel papiertjes om zich heen.
Heel effectief
Dubbele ..quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:34 schreef Sebasser het volgende:
Punt ,
Ja, done, was ff druk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
Check je PM eens Dangel.
Een dag als alle andere dagenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:36 schreef Bob. het volgende:
Gezellig dagje dus weer Alex?
Ik heb net helemaal zelf (oke leugen, met heel veel hulp van broerlief) mijn internet op m'n andere computer gefixt.![]()
En dan zeg je er iets over dat ik voor mijn college niet aan de slag ga, ik ben ten minste geweest.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben ook lekker bezig. Denk ik om 15 uur college te hebben, blijkt het van 13-15 te zijn.![]()
Ben geloof ik de laatste tijd iets te veel aan het SOGgen![]()
Gehehe. Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:02 schreef Bob. het volgende:
En dan zeg je er iets over dat ik voor mijn college niet aan de slag ga, ik ben ten minste geweest.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef nietzman het volgende:
Over eten gesproken, kan iemand even een alarmnummer bellen als ik niet meer reaguur? De verfdampen van m'n kast beginnen bedwelmende vormen aan te nemen.
Bij ons ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:17 schreef Dangel het volgende:
er word hier op het werk alleennogmaar met quotes uit de goeiemoggel reclame gepraat.. erg leuk hoor, maar niet als je zelf de afdeling transploft bent
Hier ook één mannetje dat die afdeling is, maar dat mannetje ben ik dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:27 schreef maok het volgende:
[..]
Leef je nog??????????????![]()
[..]
Bij ons ookWij hebben alleen geloof ik geen afdeling transploft, volgens mij is dat maar 1 mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |