Daar mag ik contractueel gezien geenuitspraken over doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Orderverwerking een man met Outlook is die mailtjes uitprint, naar Transport loopt om daar het mailtje te overhandigen, waar 3 mannen niks zitten te doen met een boel papiertjes om zich heen.
Heel effectief
Dubbele ..quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:34 schreef Sebasser het volgende:
Punt ,
Ja, done, was ff druk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
Check je PM eens Dangel.
Een dag als alle andere dagenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:36 schreef Bob. het volgende:
Gezellig dagje dus weer Alex?
Ik heb net helemaal zelf (oke leugen, met heel veel hulp van broerlief) mijn internet op m'n andere computer gefixt.![]()
En dan zeg je er iets over dat ik voor mijn college niet aan de slag ga, ik ben ten minste geweest.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ik ben ook lekker bezig. Denk ik om 15 uur college te hebben, blijkt het van 13-15 te zijn.![]()
Ben geloof ik de laatste tijd iets te veel aan het SOGgen![]()
Gehehe. Heb je gelijk inquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:02 schreef Bob. het volgende:
En dan zeg je er iets over dat ik voor mijn college niet aan de slag ga, ik ben ten minste geweest.![]()
quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:09 schreef nietzman het volgende:
Over eten gesproken, kan iemand even een alarmnummer bellen als ik niet meer reaguur? De verfdampen van m'n kast beginnen bedwelmende vormen aan te nemen.
Bij ons ookquote:Op dinsdag 20 november 2007 08:17 schreef Dangel het volgende:
er word hier op het werk alleennogmaar met quotes uit de goeiemoggel reclame gepraat.. erg leuk hoor, maar niet als je zelf de afdeling transploft bent
Hier ook één mannetje dat die afdeling is, maar dat mannetje ben ik dusquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:27 schreef maok het volgende:
[..]
Leef je nog??????????????![]()
[..]
Bij ons ookWij hebben alleen geloof ik geen afdeling transploft, volgens mij is dat maar 1 mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |