Ik kan er onderdoor kruipen!quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:20 schreef Bob. het volgende:
En nu kun je niet meer aan de andere kant van de kamer komen en zit je voor altijd opgesloten?
Nee. Daarvoor is het te kleinschaligquote:Op dinsdag 20 november 2007 12:00 schreef Dangel het volgende:
Ennu wil je dat wij vragen waarvoor he PSM?
Ik bedoelde meer dat Orderverwerking een man met Outlook is die mailtjes uitprint, naar Transport loopt om daar het mailtje te overhandigen, waar 3 mannen niks zitten te doen met een boel papiertjes om zich heen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 08:54 schreef Dangel het volgende:
[..]
Die hadden we al... Ik ben dan ook het mannetje die het wiel rochelt, en mn collega.. euh.. die dus nietDie houd niet van sproetjes zeg maar.
Daar mag ik contractueel gezien geenuitspraken over doenquote:Op dinsdag 20 november 2007 13:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat Orderverwerking een man met Outlook is die mailtjes uitprint, naar Transport loopt om daar het mailtje te overhandigen, waar 3 mannen niks zitten te doen met een boel papiertjes om zich heen.
Heel effectief
Dubbele ..quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:34 schreef Sebasser het volgende:
Punt ,
Ja, done, was ff druk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:49 schreef Sebasser het volgende:
Check je PM eens Dangel.
Een dag als alle andere dagenquote:Op dinsdag 20 november 2007 14:36 schreef Bob. het volgende:
Gezellig dagje dus weer Alex?
Ik heb net helemaal zelf (oke leugen, met heel veel hulp van broerlief) mijn internet op m'n andere computer gefixt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |