Ziet er niet uit idd.quote:
Jawel toch?quote:Op maandag 19 november 2007 20:29 schreef heaven7 het volgende:
Wie was die vent? Toch niet die rechercheur?
Inderdaad.quote:Op maandag 19 november 2007 20:32 schreef heaven7 het volgende:
Wat was ie aan het doen dan? Stiekem de hotelkamer van Rik doorzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Inderdaad, na zo'n tocht in je eentje verwacht je toch wel dat hij veranderd is. Maar het is nog steeds Boze Bernardquote:Op maandag 19 november 2007 20:45 schreef ggiirrll het volgende:
Ik had altijd nog hoop voor Bing.. maar vond dit zo'n slappe binnenkomer.. hier hadden ze wel wat meer van mogen maken...
Dat maakt hem er ook niet minder verdacht op trouwens. Ik hoop toch echt niet dat die rechercheur erachter zit. Beetje slapjes zou dat zijn.quote:Op maandag 19 november 2007 20:29 schreef heaven7 het volgende:
Wie was die vent? Toch niet die rechercheur?
Inderdaad echt een boutafleveringquote:Op maandag 19 november 2007 20:09 schreef heaven7 het volgende:
KutBing, kutLorena, kutCharlie, waarom kijk ik nog?
Dat zou echt zonde zijn van alles omtrent Dianquote:Op maandag 19 november 2007 22:50 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Dat maakt hem er ook niet minder verdacht op trouwens. Ik hoop toch echt niet dat die rechercheur erachter zit. Beetje slapjes zou dat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |