SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens. Bewust en onbewust speelt de achtergrondmuziek een grote rol. Kijk maar eens een bepaalde scène twee keer, maar dan met andere achtergrondmuziek, dan wordt alles meteen helemaal anders. Muziek versterkt de emotie. In GTST is al jaren goede achtergrondmuziek. Ook is het belangrijk dat enkele thema's steeds terugkomen. Zo herken je aan de muziek al vaak dat het over Ludo gaat en als Martine Hafkamp een plannetje uitbroedde hoorde je altijd van die onheilspellende harpmuziek. Dat maakt soaps echt herkenbaar en spannend.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
De muziek heb ik altijd een groot pluspunt gevonden. Vooral bij de zomercliffs maken ze altijd erg goede keuzes. En de terugkerende tunes zorgen altijd weer voor een lekkere vertrouwde sfeer.
Ligt ook aan de tijd waarin we leven natuurlijk. Ik denk niet dat de oude Ludo tune nu nog goed past.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:08 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vind overigens de oude Ludo tune het mooist. De nieuwe varianten zijn soms erg goed, maar vaak ook wat minder dan het origineel met de piano, maar goed, dat is mijn mening.
Dat klopt ook natuurlijk. De stijl van de muziek verandert steeds mee. De echte synthesizermuziek was vooral rond seizoenen 6 t/m 11, daarna werd het steeds 'natuurlijker', de muziek klinkt nu nog echter, maar ik hield zelf wel van die 'rauwere' muziek uit de middenjaren van GTST, waaronder de eerste Ludo tune.quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt ook aan de tijd waarin we leven natuurlijk. Ik denk niet dat de oude Ludo tune nu nog goed past.
ik was al aan het denken, zij past goed bij bing met zijn ik moet altijd poepen hoofd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:56 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Ze kijkt altijd zo als ze een emotie uitbeeldt (welke weten we dus niet ,want het is net als bij bing allemaal hetzelfde)
ja idd, en hij kijkt tegenwoordig ook zo eng soms!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Canisfire het volgende:
Gewoon een toffe gast die voor iedereen klaar stond en waar iedereen op kon bouwen niet een raar eng mannetje zo als hij nu overkomt. Ik vond het zo tof toen ik hoorde dat Rik terug kwam en dan nu valt het zo erg tegen..
Die enge blikquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:27 schreef fresta het volgende:
[..]
ja idd, en hij kijkt tegenwoordig ook zo eng soms!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:53 schreef roooosje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
huwelijk van dennis en anita staat centraalquote:Op zondag 18 november 2007 11:24 schreef Frey het volgende:
Zoals verwacht krijgen we 30 november een dubbele aflevering.
Ik hoop dat Charlie en Dennis doodschoten wordenquote:Op zondag 18 november 2007 13:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
huwelijk van dennis en anita staat centraal
hopelijk is het geen feest aflevering want dan trouwen ze ook
dennis gaat flippen omdat anita toch voor rik kiest en dan pakt hij pistool en schiet hij en raakt charlie later pleegt hij zelfmoordquote:Op zondag 18 november 2007 14:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat Charlie en Dennis doodschoten worden![]()
Wat voor lijn hij ook krijgt... hij moet blijven!!! En dan ga ik ook solliciteren *zwijmelquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef Frey het volgende:
Ferri Somogyi schijnt nog steeds opnames te hebben en er zijn geruchten dat hij een vast contract zou hebben. Ik hoop het, want dan kunnen hij en Anita weer definitief bij elkaar komen.
Bron: GTSTCourant
quote:
Gaaf haar van Lorena.. bijna net zo fout als haar metamorfose in 'Beauty Touch'...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |