SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nedtrain bellen?quote:Op zondag 18 november 2007 22:20 schreef knars het volgende:
Weet iemand overigens hoe je een koersrol kan bemachtigen uit de inmiddels gereviseerde koplopers?
In dat geval... We blijven nog even in het Noorden... Peterselieman en Buitenpost.quote:Op zondag 18 november 2007 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet je aan Socios vragenDie bepaalt wie, en ook over welk station
Zal deze week eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Is in ieder geval genoeg recent fotomateriaal over te vinden.quote:Op zondag 18 november 2007 22:46 schreef Socios het volgende:
[..]
In dat geval... We blijven nog even in het Noorden... Peterselieman en Buitenpost.
Leesquote:Op zondag 18 november 2007 23:39 schreef Eix het volgende:
Even snel een vraagje.De NS kruidvat dagkaarten, mag je die ook gebruiken in combinatie met een overgang naar de 1e klasse?
Ben eraan een denken om een keer Arnhem - Utrecht 1e klasse te doen met de ICE (wel toeslag, ach ja).![]()
Ik zie het niet op de talon er bij staan.quote:
In Den Bosch stond er gisterenavond ook eentje.quote:Op zondag 18 november 2007 21:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Zag vanavond een lintje door Eindhoven CS gaan.... wel getrokken door een geel monster van Nedtrain ofzo...
dat weet ik wel zeker. ik zag gisteren trouwens de pakjesexpress in Zwolle staan. Niet zo bijzonder hoor. Het was gewoon een Buffel met louter witte bestickering met langs de ramen allemaal pakjes/verpakte cadeautjes en met de opdruk "pakjesexpress".quote:Op maandag 19 november 2007 10:57 schreef knars het volgende:
is dat meppel?
Ik ben persoonlijk blij dat die krengen verdwenen zijn! Pff wat een ramp waren die dingen zeg! Vaak kapot, dus vaak vertraagd, ijskoud in de winter, tocht, traag... Enige voordeel was dat er redelijke banken in zaten.quote:Op maandag 19 november 2007 12:16 schreef knars het volgende:
Kwam een jaar of zes terug vaak in Meppel, maar toen kon je nog met die overheerlijke Plan U rijden.
Hmm, je hebt gelijkquote:Op maandag 19 november 2007 00:07 schreef Eix het volgende:
[..]
Ik zie het niet op de talon er bij staan.![]()
Ja jaquote:Veel meer treinverkeer mogelijk op spoor
Over het spoor kunnen veel meer treinen rijden dan nu gedacht. Over het drukste deel van het netwerk rijden nu twaalf treinen per uur, maar door een reeks slimme aanpassingen kunnen al voor 2012 circa dertig treinen rijden over datzelfde tracé.
In de Randstad kan het spoorboekje dan worden afgeschaft. Dat stelt spoorbeheerder ProRail in een reactie op het Actieplan Spoor, dat minister Camiel Eurlings van Verkeer maandag presenteerde op het Centraal Station in Den Haag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |