De FoK! Wiki bied ruimte?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
Leuke stukje Peterselieman, nog zo laat op de avond!
Mischien moeten we alle verhaaltjes samenbrengen op een wiki o.i.d.? (die van mij excluded, dat was een nogal amateuristische voorloper).
Het is alweer gefixtquote:Op zondag 25 november 2007 10:53 schreef Remzz het volgende:
Is een bug sinds de update
quote:Op zondag 25 november 2007 13:38 schreef Socios het volgende:
Niet goedkoper, wel een eventueel te overwegen alternatief. Met ICE International kun je voor 18 euro van Arnhem naar Düsseldorf Hbf (ticket is ook geldig voor het verdere stukje naar de luchthaven). Dan hoef je niet eerst naar Empel-Rees en reis je comfortabeler voor een paar euro extra.
Een NRW-ticket kan dat geweest zijn. Maar dat lijkt me in dit geval al snel duurder eigenlijkquote:Op zondag 25 november 2007 13:48 schreef ghizzer het volgende:
hmm.. volgens mij kocht mijn broer wel eens Tageskartes of zoiets in 't weekend.
thanx! (Y)quote:Op zondag 25 november 2007 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een NRW-ticket kan dat geweest zijn. Maar dat lijkt me in dit geval al snel duurder eigenlijk
klik
22 euro voor 1 persoon, 29,50 voor up to 5 man. Bij de automaat that is. Loket komt er 2 euro (!!) bij
Fotooquote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef knars het volgende:
Ha, vandaag weer met mn oudste zoon (tweeëneenhalf) treinen gekeken op stations Gouda en Goverwelle. Junior heeft nog even in de cabine van een plan T gezeten als een echte machinist
Goddulleme WEER gemistquote:Op zondag 25 november 2007 18:02 schreef Willy84 het volgende:
Vandaag heerlijk genoten van spanning op het spoor
er waren wel wat tegenslagen ik voelde de spanning
Dat was echt briljant ja. Alsof 5 minuten langer het einde van de wereld wasquote:Op zondag 25 november 2007 18:02 schreef Willy84 het volgende:
Vandaag heerlijk genoten van spanning op het spoor
er waren wel wat tegenslagen ik voelde de spanning
Beetje empathie is nooit weg bij deze "mannen van het spoor:"quote:Op zondag 25 november 2007 18:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was echt briljant ja. Alsof 5 minuten langer het einde van de wereld was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |