Ik doe dat ook altijd 's avonds laat, tot ergernis van mijn huisgenotenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen het begin. Maar nadat Katie Malue () was begonnen had ik het wel gezien.
Maar er moet hier nog gestofzuigd worden.![]()
quote:
Je mag hier je gang gaan hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd 's avonds laat, tot ergernis van mijn huisgenoten
Een van die dansjongetjes?quote:
Je mag mijn kamer ook wel stofzuigen hoor, als je dan toch bezig bentquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Hoi
![]()
[..]
Je mag hier je gang gaan hoor
jaquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een van die dansjongetjes?![]()
Ja daaaagquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Je mag mijn kamer ook wel stofzuigen hoor, als je dan toch bezig bent
Mijn aanwezigheid is een beloning op zichquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja daaaag
Ik hoefde niet gered te worden.
Dus je komt niet stofzuigen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is een beloning op zich
En nu hoef ik niet meer gered te worden.
Waarschijnlijk niet neequote:Op vrijdag 16 november 2007 23:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je komt niet stofzuigen?![]()
Ja, maar ik moet nog gitaar oefenen.quote:
Mijn gitaar is hendig vals nuquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet nog gitaar oefenen.
Dan moet je hem stemmenquote:
Kan ik zelf nietquote:Op zaterdag 17 november 2007 00:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan moet je hem stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |