De spanning!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
is ook de enige manier waarop er iemand anders dan mezelf iets in mijn schoen doet voor sinterklaas, dus vind het stiekem leuk
![]()
Wij hebben wel sint/kerstviering op stage, maar niemand gelooft meerquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee, maar ik vind het iig wel leuk.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Wij hebben wel sint/kerstviering op stage, maar niemand gelooft meer
Neh, doelgroep is 12-18quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat mag ik wel hopen ja! Oh, behalve als je op een kleuterschool oid stage loopt natuurlijk, dan kan het best dan er nog iets in gelooft.
![]()
Weet je hoe ver je dan moet sjouwen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Mss het volgende:
[..]
Dan kap je toch een tropisch regenwoud?
je schoen zetten op het werkquote:
*aait Mss over bolquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Mss het volgende:
Kan iemand me komen redden?
Nou, dat is ook lekker veel medelijdenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:49 schreef BrandX het volgende:
Ik ga ff filmpje kijken tot laters
Van de regen in de drup? Ja dat kanquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:40 schreef Mss het volgende:
Kan iemand me komen redden?
Volgens mij is het bijna afgelopenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
*aait Mss over bol
Ik heb in ieder geval vanaf afstand meelij met je![]()
Jij kijkt ook?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Van de regen in de drup? Ja dat kan
Alleen het begin. Maar nadat Katie Malue (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |