nou inderdaadquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:06 schreef Antal het volgende:
een half uur verder en nog geen enkel doelpunt ??.. weltrusten
Ik ga met een half oog verder kijkenquote:
Beste man van het veld. Hoezo?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar kan Van der Vaart niet een blessure krijgen tot ná het EK?????
123xsquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
WE ZIJN DE BESTE !!!
Zo praat je niet over een van de beste spelers van Nederland.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Koevermans !!!!
Maar kan Van der Vaart niet een blessure krijgen tot ná het EK?????
Dat die spelbederver voor oranje nog wordt opgesteld
Ja ik hoor dat ook de heletijdquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef twi het volgende:
Die ene idioot op de tribune met dat fluitje is blijkbaar Nederland - Portugal van een paar jaar geleden vergeten.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:21 schreef twi het volgende:
Die ene idioot op de tribune met dat fluitje is blijkbaar Nederland - Portugal van een paar jaar geleden vergeten.
Breed legt? Volgens mij raakt hij die bal totaal verkeerd.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:23 schreef Saekerhett het volgende:
Mathijsen
2e keer dat hij 1 meter van de goal staat en hem breed legt naar niemand
Tuurlijk raakt hij hem verkeerd. Maar zijn bedoeling was om hem breed te leggen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:24 schreef franske19 het volgende:
[..]
Breed legt? Volgens mij raakt hij die bal totaal verkeerd.
Wat was daarmeequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat lachje van van Basten na de goal.
Beetje ingehouden, gemaakt, vreemd, vond ikquote:
quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:26 schreef BB-King het volgende:
Toch weer een meesterzet van San Marco om De Koef op te stellen.
Ik zie het EK positief tegemoet.
oh hij lachtequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat lachje van van Basten na de goal.
Zo lachtie altijd weejequote:Op zaterdag 17 november 2007 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Beetje ingehouden, gemaakt, vreemd, vond ik.
Azijnpisser, wees blij dat we voorstaanquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Grapjas.
Kuijt/Huntelaar had er al 3 inliggen.
Dat hebben we in de uitwedstrijd tegen Luxemburg gezienquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:27 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Kuijt/Huntelaar had er al 3 inliggen.
Het maakt toch geen fuck uit welke spits je op stelt tegen Luxemburg. Kom op zeg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:26 schreef BB-King het volgende:
Toch weer een meesterzet van San Marco om De Koef op te stellen.
Ik zie het EK positief tegemoet.
Joling ?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:31 schreef Jasza het volgende:
Iemand die dat nummer kent wat ze na het rustsignaal draaide?
Kwam me bekend voor maar ben kwijt, dat nederlandstalige dus.
Van Gaal heeft ook niets tegen Koevermans, hij wil bij AZ gewoon met een technische en beweeglijke spits spelen. Dat is zijn goed recht, hij is de trainer.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
En nu heeft Luis van Gaal wel eens een goed woord over de Koef
met Ari lukt dat idd merk ikquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Van Gaal heeft ook niets tegen Koevermans, hij wil bij AZ gewoon met een technische en beweeglijke spits spelen. Dat is zijn goed recht, hij is de trainer.
de Koef zat "aan z'n plafond". 29 goals per seizoen is blijkbaar een slecht plafondquote:Op zaterdag 17 november 2007 21:33 schreef NumberNine het volgende:
[..]
Van Gaal heeft ook niets tegen Koevermans, hij wil bij AZ gewoon met een technische en beweeglijke spits spelen. Dat is zijn goed recht, hij is de trainer.
Nwah, tot nu toe hebben Kuyt en Huntelaar in 90 minuten er 0 inliggen, v Nistelrooij en Vennegoor in 45 minuten 0 en Koevermans als enige wel gescoord tegen Luxemburg.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:32 schreef franske19 het volgende:
[..]
Het maakt toch geen fuck uit welke spits je op stelt tegen Luxemburg. Kom op zeg.
Nee, het lukt niet, maar dat kon Van Gaal van tevoren ook niet weten, toch?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met Ari lukt dat idd merk ik
Ze hadden inderdaad beter in Ahoy kunnen spelen.quote:
Seedorf is een held, speelt hij eigenlijk?quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hendig sjieke slip van Seedorf.
Ja.quote:Op zaterdag 17 november 2007 21:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Seedorf is een held, speelt hij eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |