Hele zaal viel stil, commentatoren waren bijna aan het huilen. Ik heb me kapot gelachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jaaaah dat was echt lachen toen![]()
![]()
Daarna gingen ze helaas wel verder
![]()
Heel laat waarschijnlijk, eerst moeten ze natuurlijk nog het domino-journaal uitzendenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:12 schreef lennart12 het volgende:
Zeg, hoelaat begint dat nou eigenlijk? En dan dus niet al die moeilijke dominopuzzeltje die ik toch niet () snap
maar ... echt de eerste steen
? Nou?
en waarschijnlijk kregen de mensen die aan dat stuk hebben gewerkt een nekshot.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hele zaal viel stil, commentatoren waren bijna aan het huilen. Ik heb me kapot gelachen![]()
Ja toen begonnen ze op zijn kop en kwam er één of ander touwtje naar beneden en dat mislukte.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Een paar jaar geleden viel dat ding al stil na 100 steentjes ofzo
Sieg Heil!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja toen begonnen ze op zijn kop en kwam er één of ander touwtje naar beneden en dat mislukte.
Ik heb nog een plaatje op mijn pc staan van Shania Twain die toen de eerste steen in heil hitler groet - houding moest aantikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef Maarten02 het volgende:
xD
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja toen begonnen ze op zijn kop en kwam er één of ander touwtje naar beneden en dat mislukte.
Ik heb nog een plaatje op mijn pc staan van Shania Twain die toen de eerste steen in heil hitler groet - houding moest aantikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken je die machines die geld tellen? Maar dan voor blokjes, of wou je ze zelf tellen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef Aufruhr het volgende:
hoe tellen ze die blokjes eigenlijk?
Ik heb bewust mijn agenda er op ingesteld...quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net bij de aankondiging: "Het evenement wat heel Europa in z'n greep houdt." WTF![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |