gewoon alles op 1 rij of een muur , hu 5 ratten loslaten BOEM alles omverquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:51 schreef MASD het volgende:
waarom maken ze uberhaupt challenges?je kan er zeker van zijn dat er minstens één verkeerd gaat.
Mis je wel die reclameblok pendule... als dat maar goedgaat!!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:57 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Waarom maken die idioten gewoon niet 1 groot veld.
Ik wist het pas toen ik deze topictitel een halve minuut geleden las.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zat gisteren SBS te kijken (ja, behoorlijkja, maar House is een goede serie
), voor elk reclameblok dit:
"Heel de wereld is bezig met maar 1 ding: Domino Day 2007. Zou het lukken? Kijk morgen weer naar het spektakel van het jaar!"
_!
Ik ook. Al was het wel meer dan een halve minuut geledenquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:22 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik wist het pas toen ik deze topictitel een halve minuut geleden las.
Type je zo traag?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:48 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik ook. Al was het wel meer dan een halve minuut geleden
die kerel heeft echt serieus toch ook geen leven als je het hele jaar door nieuwe domino opstellingen gaat bedenkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:01 schreef DeToXiC het volgende:
sinds 2000 geen concurrentie meer en toch elk jaar een nieuwe recordpoging...![]()
en dan heb je nog die opperbouwer...
[ afbeelding ]
Dat was ook de manier waarop ze het de eerste aantal jaren hebben verbroken, maar als die domme hollanders ieder jaar weer willen strijden ga je je op een gegeven moment toch richten op belangrijkere zaken....quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:20 schreef estranged het volgende:
Kunnen ze in Azie niet een keer een grote hal volzetten met 20 miljoen steentjes ofzo. Gewoon lange rijen zonder mooie figuurtjes.
Mischien dat het dan een tijdje stil blijft rondom die domino-fuhrer en domino day
Jaaaah dat was echt lachen toenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Een paar jaar geleden viel dat ding al stil na 100 steentjes ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |