Hele zaal viel stil, commentatoren waren bijna aan het huilen. Ik heb me kapot gelachenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jaaaah dat was echt lachen toen![]()
![]()
Daarna gingen ze helaas wel verder
![]()
Heel laat waarschijnlijk, eerst moeten ze natuurlijk nog het domino-journaal uitzendenquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:12 schreef lennart12 het volgende:
Zeg, hoelaat begint dat nou eigenlijk? En dan dus niet al die moeilijke dominopuzzeltje die ik toch niet () snap
maar ... echt de eerste steen
? Nou?
en waarschijnlijk kregen de mensen die aan dat stuk hebben gewerkt een nekshot.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hele zaal viel stil, commentatoren waren bijna aan het huilen. Ik heb me kapot gelachen![]()
Ja toen begonnen ze op zijn kop en kwam er één of ander touwtje naar beneden en dat mislukte.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Een paar jaar geleden viel dat ding al stil na 100 steentjes ofzo
Sieg Heil!quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja toen begonnen ze op zijn kop en kwam er één of ander touwtje naar beneden en dat mislukte.
Ik heb nog een plaatje op mijn pc staan van Shania Twain die toen de eerste steen in heil hitler groet - houding moest aantikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:20 schreef Maarten02 het volgende:
xD
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja toen begonnen ze op zijn kop en kwam er één of ander touwtje naar beneden en dat mislukte.
Ik heb nog een plaatje op mijn pc staan van Shania Twain die toen de eerste steen in heil hitler groet - houding moest aantikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:50 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken je die machines die geld tellen? Maar dan voor blokjes, of wou je ze zelf tellen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef Aufruhr het volgende:
hoe tellen ze die blokjes eigenlijk?
Ik heb bewust mijn agenda er op ingesteld...quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Net bij de aankondiging: "Het evenement wat heel Europa in z'n greep houdt." WTF![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef LangeJan het volgende:
Godverdomme! Beetje naar door een kettingreactie veroorzaakte omvallende steentjes zitten kijken. Als ik iets om wil zien vallen, geef ik mijn hamster wel een whiskey cola en laat hem tegen al zijn vrienden vertellen dat zij dat ook moeten doen!
welke vrienden?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:51 schreef LangeJan het volgende:
Godverdomme! Beetje naar door een kettingreactie veroorzaakte omvallende steentjes zitten kijken. Als ik iets om wil zien vallen, geef ik mijn hamster wel een whiskey cola en laat hem tegen al zijn vrienden vertellen dat zij dat ook moeten doen!
Denk beeldige. En ik schrijf expres apart.quote:
Voorrondes misschien?quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:16 schreef Cheiron het volgende:
Haha, is het nog mislukt ook. Hele hordes nutteloze mensen die zelfs niet eens steentjes neer kunnen zetten.
Nederland heeft "het record" al..quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie zijn echt gemeen
Die ventjes hebben weken op hun knieën gezeten om die paupersteentjes goed neer te zetten, 100 keer overnieuw moeten doen omdat er weer een lading stenen omviel. Uiteindelijk is het record niet bevestigd.
Een Nederlandsch record, iets waar we trots op moeten zijn. Maar nee, Fok! is alleen voor Nederland op het gebied van moslims eruit gooien (ben ik ook voor hoor). Maar wees dan ook voor ons mooie land op andere gebieden
![]()
![]()
het gaat al jaren nergens over:quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Nederland heeft "het record" al..
En verder hadden deze mensen ook wat nuttigs kunnen doen met hun tijd..
Mooi tijd om te stoppen met deze crap!quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:32 schreef Pinobot het volgende:
[..]
het gaat al jaren nergens over:
2002 3.847.295 stenen
2004 3.992.397 stenen
2005 4.002.136 stenen
2006 4.079.381 stenen
2007 3.671.465 stenen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Domino_Day
We worden gewoon schijtziek van die Domino zooi, doe het in 1 keer goed.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie zijn echt gemeen
Die ventjes hebben weken op hun knieën gezeten om die paupersteentjes goed neer te zetten, 100 keer overnieuw moeten doen omdat er weer een lading stenen omviel. Uiteindelijk is het record niet bevestigd.
Een Nederlandsch record, iets waar we trots op moeten zijn. Maar nee, Fok! is alleen voor Nederland op het gebied van moslims eruit gooien (ben ik ook voor hoor). Maar wees dan ook voor ons mooie land op andere gebieden
![]()
![]()
Deze fucking overdreven commerciële teringzooi mag van mij heel hard oprotten uit Nederland. Ik ben erg blij dat het record niet verbroken is. Hopelijk zien die bouwers nu in hoe kansloos ze afgelopen tijd bezig zijn geweest.quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie zijn echt gemeen
![]()
![]()
Goed idee.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:45 schreef Creature het volgende:
En als ze het volgend jaar weer gaan proberen... Laat dan alsjeblieft daar boven een F16 door de geluidsbarrière heen vliegen.
Ja die kneuzen hebben dat dus niet goed gedaan dan...quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Jullie zijn echt gemeen
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |