quote:....you can't throw out a window. (Steve Wozniak)
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:34 schreef Mr_Moon het volgende:
Sinds m'n update van een G5 naar een MacPro kan ik m'n server (Xserve G4) niet meer "controleren" omdat m'n Remote Desktop 2 niet werkt op de MacPro. M'n IT manager heeft geen zin om Remote Desktop 3 aan te schaffen (Vind hij te duur) Zijn er andere (ingebouwde) manieren om een server op afstand te controleren? Probleem is dat de server geen grafische kaart heeft (
ook al zo'n mooie IT oplossing), dus ik kan geen beeldscherm aan het ding hangen om er software op te installeren, het moet allemaal op afstand...
En mijn MacBook Pro met TNTquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Is dit het topic waar mijn Leopard eindelijk met DH(el)L arriveert?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:05 schreef JoMo0 het volgende:
Is dit 't topc waar mijn iPhone arriveert ?![]()
En nieuwe Airport Extreme... hij is iig out for deliveryquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Iemand al geprobeerd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:00 schreef DaFrenk het volgende:
CoolEen zooi nieuwe iChat/Photobooth effecten!
http://www.apple.com/down(...)oreichateffects.html
Yup, best grappig maar ik iChat zo verrot weinigquote:
Yup. In Beveiliging (Systeemvoorkeuren) kun je aangeven dat je een AB aan de Mac wilt koppelen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Erik het volgende:
Is deze ab met iedere Mac te gebruiken?
[ afbeelding ]
Ondersteuning op Leopard? Maar ik werk al 3 weken, naar tevredenheid met Leopard en Lightroomquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:09 schreef Kremers het volgende:
Voor de Lightroom gebruikers onder ons: Adobe heeft 1.3 vrijgegeven, met als belangrijkste update ondersteuning voor Leopard
Heb hem net gedownload, op het eerste gezicht is het allemaal een stuk sneller geworden
Thanks, ga het vanavond eens proberen op m'n 1e Mac (Mini G4)quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup, best grappig maar ik iChat zo verrot weinig
[..]
Yup. In Beveiliging (Systeemvoorkeuren) kun je aangeven dat je een AB aan de Mac wilt koppelen.
Oh, dat verandert wellicht de zaak: ik weet niet of die MacMini al een infraroodpoort voor de AB heeft. Volgens mij ging dat pas vanaf eind 2005.....quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef Erik het volgende:
[..]
Thanks, ga het vanavond eens proberen op m'n 1e Mac (Mini G4)
Niet met iChat, wel in Photobooth. Leuk om mee te spelen, maar daar blijft het dan ook bijquote:
Ja, ik ook. 1.2 is alleen nooit getest op Leopard omdat die nog niet bestond. Leopard heeft echter een aantal veranderen ondergaan onder de kap, waardoor er nieuwe mogelijkheden zijn voor software ontwikkelaars. De update zal deze veranderingen dus beter aanspreken, en dus sneller draaien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ondersteuning op Leopard? Maar ik werk al 3 weken, na tevredenheid op met Leopard..
Mac Mini G4 werkt niet met de remote . De Intel Mini's dan weer wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:10 schreef Erik het volgende:
Is deze ab met iedere Mac te gebruiken?
[ afbeelding ]
Ah da's minder...quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, dat verandert wellicht de zaak: ik weet niet of die MacMini al een infraroodpoort voor de AB heeft. Volgens mij ging dat pas vanaf eind 2005.....
Nou als ik op deze link klik verwijst ie me naar de algemene update pagina met 1.1quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:25 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ja, ik ook. 1.2 is alleen nooit getest op Leopard omdat die nog niet bestond. Leopard heeft echter een aantal veranderen ondergaan onder de kap, waardoor er nieuwe mogelijkheden zijn voor software ontwikkelaars. De update zal deze veranderingen dus beter aanspreken, en dus sneller draaien.
Duh
Ik was er inmiddels ook uit dat een VNC verbinding de oplossing was, maar helaas heb ik geen acces meer tot de server (wat ik dus voorheen met Apple Remote Desktop deed), dus ik kan ook geen software installeren op de serverquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:29 schreef De_Hertog het volgende:
Mr. Noon: kun je een vnc server installeren op die server? Dan kun je met een standaard vnc client verbinding maken, die zijn er in allerhande smaken. Apple's Remote Desktop gebruikt ook vnc volgens mij, maar ik geloof niet dat je er met een standaard vnc client naar kunt connecten.
Is dit het topic waarin ik weer eens naar de mini mag vragenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
Doe het een beetje aan het einde van het topic dan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:56 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Is dit het topic waarin ik weer eens naar de mini mag vragen
Klopt, Adobe heeft lopen klooien... Ik heb zelf voor download trial gekozen, dan krijg je wel 1.3.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:50 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nou als ik op deze link klik verwijst ie me naar de algemene update pagina met 1.1
Hebben ze de download weer weggehaald ofzoDit is gewoon de link die Lightroom me gaf..
Prima, ik heb ook geen haast (geld) ik moet eerst nog even Anton Gleuven met de kerstdagen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Doe het een beetje aan het einde van het topic dan.
Ik zal Vork eens aanspreken ergens dit weekend. Maar hij had zijn laptop nog steeds niet laten repareren.
Ze zullen vast wel een soort kwakje op je macbook gepleurt hebben zodat het wat minder snel vergeeld en aan de buitenkant mooi wit blijft...quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:28 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm.. Mail.app laat bijna geen geluid meer horen bij binnenkomst nieuwe e-mail. Alleen nog als ik een e-mail verzend hoor ik een geluidje.Dat had ik al eens bij 10.5.0, maar nu dus wederom (al had Apple het niet gefixt in de update, maar toch).
Ook verspreid m'n MacBook een vreemde geur. Beetje zo'n nieuwigheidsgeur. Zou dat van de reparatie komen?
Ik ga vanavond even voor je checkenquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef JoMo0 het volgende:
#$$%@@^&(#(@( wat haat ik mensen die hun afspraak niet na komen.![]()
Iemand een iPod Touch voor ¤ 235 euro ?
Je krijgt een compleet nieuwe Macbook? Want ze zetten toch geen zwart panel op een witte macbookquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Owja ik maak wel vette foto's als ik hem heb
Ja gebruik zelf ook CX300 . Dus ja past . De iPod heeft de normale aansluiting .quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even voor je checken![]()
Kun je daar ook Sennheiser CX300 koptelefoontjes voor gebruiken..? Bij mijn iPhone past de plug van die dingen nl. niet.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je krijgt een compleet nieuwe Macbook? Want ze zetten toch geen zwart panel op een witte macbook
Jawel ik krijg zo een zwarte ramplank op mijn witte macbook... oja en het schijnt dat ze een legio onderdelen gaan vervangen zodat ik voor altijd van mijn problemen af benquote:Op vrijdag 16 november 2007 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je krijgt een compleet nieuwe Macbook? Want ze zetten toch geen zwart panel op een witte macbook
quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:30 schreef Maidenfan het volgende:
Yuk, nu nog een paar intel-inside stickertjes...
Weet iemand eigenlijk hoe het is afgelopen met die journalist die aan jobs vroeg waarom apple niet meedoet met die stickers?
Ik weet wel dat hij verschillende haatmails gekregen heeft omdat hij het aandurfde zo'n gewaagde vraag aan the jobsmeister te stellen.
(Jobs wist eerst niet wat te antwoorden en gaf maar zo'n half antwoord ofzo, best een goeie vraag maw).
Percentje korting op een krat CPU's?quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:48 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan het ook andersom stellen waarom wel van die stickertjes?
Ik denk dat Steve liever z'n procentjes korting lospeutert door Paul Otellini nog een keertje een praatje te laten houden bij een grote Keynote dan door het design van z'n producten naar de maan te helpenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:30 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Percentje korting op een krat CPU's?
En dat terwijl usability experts haast unaniem het dock het slechtste onderdeel van OS X vindenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:38 schreef Maidenfan het volgende:
Heyhey, ben ook voorstander van stickervrije computers hoor
Daarnet eens door 't post je desktop-topic geweest, bijna de helft van de windowscomputers hebben een third-party-app draaien dat een soort dock toevoegt.
lol dat heb k ook altijdquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:40 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net bij de V&D Splintercell Pandora Tomorrow, Far Cry en Rome: Total War gekocht voor 4 euro per stuk. Wat is het toch voordelig om een oldskool gamer te zijn
WTF happened???quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Fuck....mijn iPhone is weer gelocked
Tja, ik had eerder een probleem en moest BSD opnieuw installeren. Toen probeerde ik er Apptapinstaller op te zetten en toen bleef ie hangen. Mooi klote is dat Independence dus crasht op het moment dat ie gaat jailbreaken. Ik ga ff zoeken hoe eea nu op te lossen.quote:
Als je geen 1.1.2. hebt kun je hem gemakkelijk unlocken zonder een Mac te hoeven gebruiken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Tja, ik had eerder een probleem en moest BSD opnieuw installeren. Toen probeerde ik er Apptapinstaller op te zetten en toen bleef ie hangen. Mooi klote is dat Independence dus crasht op het moment dat ie gaat jailbreaken. Ik ga ff zoeken hoe eea nu op te lossen.
Vertel....quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:47 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Als je geen 1.1.2. hebt kun je hem gemakkelijk unlocken zonder een Mac te hoeven gebruiken.
Alleen via Wifi.![]()
Ik had nog een 1.0.2quote:
Neem je toch Kubuntu, KDE is sowieso een stuk fijner.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:48 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar ik bedoel, BRUIN?! Het is toch geen 1977 meer ofzo...
Dat heb ik dus ook, elke keer als ik weer een 'ohkijkdezelinuxkanechtalleseniszoooooomooi'-distro probeer. Echt, technisch gezien mooi hoor, en knap omdat het allemaal open source is enzo, maar verder blijft het een hobbyprojectje van wat doorgeslagen nerds.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee sorry, Linux is per definitie lelijk en onaf.
Ik heb dequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:40 schreef Tijn het volgende:
Ik heb net bij de V&D Splintercell Pandora Tomorrow, Far Cry en Rome: Total War gekocht voor 4 euro per stuk. Wat is het toch voordelig om een oldskool gamer te zijn
Ik heb er nog nooit de desktop-experience meegemaakt die ik op Windows of OS X ervaar. Makkelijk en logisch dingen doen, programma's installeren, een logische verkenner, en nog wel het meest belangrijk, op linux heb je veel te veel JAVA based apps.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, elke keer als ik weer een 'ohkijkdezelinuxkanechtalleseniszoooooomooi'-distro probeer. Echt, technisch gezien mooi hoor, en knap omdat het allemaal open source is enzo, maar verder blijft het een hobbyprojectje van wat doorgeslagen nerds.
Ik heb wel sinds kort Race 07 onder Bootcamp draaien, maar games speel ik eerlijk gezegd niet meer. Maar mocht iemand ooit nog 's Caesar III op de kop kunnen tikken, dan ontvang ik graag een kopietje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:57 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ik heb deSplinter Cell - Trilogy
set voor 10 euro gekocht, potje online Pandora Tomorrow binnenkort met Apple users doen?
.
Ik lees dat veel mensen het hiermee is gelukt , dus wat is daar dan mis mee volgens jou ?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Maar er staat er boven, keihard in het rood [ DEPRECATED ]
Niet meer doen dus.
Maar bij mij blijft ie gerust een kwartier hangen op waiting for data...quote:geohot's nor dumper
all your norz are belong to us
super fast...just the way i like it
Dumping: A03FA000-A03FC000
Waiting for data...
Got Header: 77 0b cc
Increasing baud rate...
Die hoop deel ik.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:31 schreef Evil_Koekje het volgende:
En als 't meezit is dit het topic waarin iemand me gaat vertellen dat er een VLC + Apple Remote fix is hoop ik?
Ben nu maar gelijk begonnen met de upgrade naar 1.1.2, alleen dat AppSnap moet Safari doen crashen en vanuit daar kun je in het springboard komen. Blijkbaar is dat crashen meer geluk dan wijsheid, want ik blijf maar in het unlock-scherm hangen (net als een hoop anderen)quote:
Naar een externe schijf, of heb je een andere configuratie? Ik ga van de week eens kijken of ik naar m'n server kan laten backuppen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
TimeMachine werkt. Leopard is briljant.
USB disk. Bij de Media Markt was vorige week een 500 Gb Lacie in de aanbieding. USB disk hangt extern er aanquote:Op zaterdag 17 november 2007 15:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Naar een externe schijf, of heb je een andere configuratie? Ik ga van de week eens kijken of ik naar m'n server kan laten backuppen.
@Walter: die bug die Safari liet crashen was toch gefixt in 1.1.2?
Ik weet niet wat voor iPod je hebt, maar staat 'compilantions' aan?quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:24 schreef Lunar het volgende:
Cover Flow in iTunes is toch net iets anders als op de iPod.
Sommige covers heb ik wel 5 maal op m'n iPod in coverflow mode
Classic.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor iPod je hebt, maar staat 'compilantions' aan?
Zojuist die 'bakjes' voor de stacks geïnstalleerd, ziet er echt een stuk beter uit. Het zou Apple sieren als ze die plaatjes overkopen van de ontwikkelaar en ze netjes in het OS inbouwen, net zoals ze met coverflow hebben gedaan.
Als je wil dat ie de verschillende nummers als één album ziet moet je compilations juist aanzetten op je iPodquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:34 schreef Lunar het volgende:
[..]
Classic.
Compilations staat uit. Zal wel een sync probleempje zijn in samenwerking met mijn tags oid. Zal zo nog wel een keertje syncen. Zit nu heerlijk van m'n nieuwe iPod te genieten
Ik hoop dat ik daar geen last van krijg, gatverdamme.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:23 schreef Maidenfan het volgende:
In een winkel heb je 'm toch ook direct
Kromme vergelijking, ik weet het, maar wel schitterend van apple dat ze zo snel zijn.
Vandaag nog in een mac-winkel geweest om eens te horen wat er met mijn batterij moest gebeuren maar niet al teveel respons (smc/pram-reset)...
Nuja, eens naar apple bellen als 't na die resets niet beter is...
Wat beter is: in de tijd dat ik daar stond 2 macbooks de deur uit, een zwarte en een witte...
Windows kan gaan oppassen denk ik, zeker qua mond op mond reclame moet 't wel snel gaan gaan...
als ik dat wil selecteer ik ze allemaal en dan sleep ik heel de boel in voorvertoning, maar goed, kan het ook anders??quote:als ik in windows op een foto dubbelklik krijg ik een leuk nieuw scherm met de afbeelding, als ik daar dan vervolgens de pijltoetsen gebruik kan ik verderbladeren...bij voorvertoning blijft het bij die ene foto, en moet je ze eerts allemaal selecteren, of is er een andere oplossing?
Kdacht nog dat dat geen correcte uitdrukking zou zijnquote:Op zaterdag 17 november 2007 17:32 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik daar geen last van krijg, gatverdamme.![]()
[url=http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/559/]
Iemand met firefox met die plugin waardoor zo'n antileechdingen gemaskeerd worden ofzo?quote:[message=29105322,noline]mcstrat schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:53[/message]:
Sorry van het eventuele offtopic maar ik heb geen idee waar ik het anders zou moeten vragen...
Op de laatste pagina van deel 3 van dit topic (en de eerste van dit deel 4) stond een wallpaper die ik graag zou gebruiken, alleen weet iemand hoe ik deze afbeelding kan downloaden? (van die fret in die hangmat): http://www.free4uwallpape(...)mals/W-Animal162.jpg
Heb 't al in 't downloadvenster van safari gecopy/paste maar geen effect, het gaat altijd naar de homepage van die website...
Ben manueel de categorie Animals al afgegaan (83 pagina's) maar daar niet bij gevonden...
Als iemand die wallpaper zou kunnen posten, eeuwig dank.
Met Quicklookquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:11 schreef Guppyfriend het volgende:
vraagje van een mede maccer waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben:
[..]
als ik dat wil selecteer ik ze allemaal en dan sleep ik heel de boel in voorvertoning, maar goed, kan het ook anders??
Justlooking kan het wel.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:11 schreef Guppyfriend het volgende:
vraagje van een mede maccer waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben:
[..]
als ik dat wil selecteer ik ze allemaal en dan sleep ik heel de boel in voorvertoning, maar goed, kan het ook anders??
ik ben dus niet de enige die dit mist.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:22 schreef nietzman het volgende:
[..]
Justlooking kan het wel.
Echt absurd dat preview dat niet kan, en quicklook als vervanging gebruiken gaat ook nergens over.
Hier staat ie..quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:58 schreef Maidenfan het volgende:
Kan iemand mij helpen? Ik heb het volgende op tweakers gepost maar aangezien dat daar in een screenshottopic enkel screenshots gepost mogen worden ga ik ervan uit dat voor iemand mij helpt één of andere mod 't trasht.
anyway:
[..]
Iemand met firefox met die plugin waardoor zo'n antileechdingen gemaskeerd worden ofzo?
Ja 't kan wel fullscreen, maar dan kan je niet naar de vorige/volgende afbeelding.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:20 schreef Maidenfan het volgende:
En waarom dient de fullscreenknop dan?
Denk het wel, ik heb het ookquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
Is het normaal dat ik alleen een iPod icoon op mn desktop krijg als 'ie synct en verder niet btw?
Kan ik ook niet, maar ik heb een Shufflequote:Op zaterdag 17 november 2007 23:36 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Mooi.
En ik kan m'n iPod niet selecteren in mn last.fm scrobbler, klopt dat ook?
Als je er meer selecteert wel hoor, althans: hier wel. Paar plaatjes selecteren, spatie, full screen, en je kunt er gewoon door bladeren.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja 't kan wel fullscreen, maar dan kan je niet naar de vorige/volgende afbeelding.
Hm, 't werkt idd. Maar ik vind beide nogal omslachtig.quote:Op zaterdag 17 november 2007 23:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als je er meer selecteert wel hoor, althans: hier wel. Paar plaatjes selecteren, spatie, full screen, en je kunt er gewoon door bladeren.
Overigens: toen ik bovenstaande tekst typte vroeg ik me af of er geen shortcut was om full screen aan te zetten. Die is er: Cmd-Opt-Y op bestanden opent quicklook direct in full screen mode.
Volgens mij werkt Boot Camp alleen met 32 bits Windows.quote:Op zondag 18 november 2007 00:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Zou het op een 64bits XP trouwens nog sneller werken? Ik heb op Boot Camp nu domweg een 32bit versie van XP gepleurd voor het gamen, maar ik heb het idee dat hij nu wel wat mist misschien qua performance nog.
quote:Op zondag 18 november 2007 00:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij werkt Boot Camp alleen met 32 bits Windows.
"COM surrogate has stopped working"quote:Op zondag 18 november 2007 01:09 schreef Tijn het volgende:
En terwijl Leopard er elke dag weer wat users bij krijgt, denken veel bedrijven eraan om Vista maar te skippen
Inscannen?quote:Op zondag 18 november 2007 01:12 schreef NiteSpeed het volgende:
Iemand trouwens de pagina in de Veronica gezien over Leopard V.S. Vista? Die reviewer heeft echt absoluut geen verstand van computers of OS's blijkbaar.
Een pluspunt van Vista was de ontzettend mooie Aero Alt-Tab, en Expose was nergens terug te vinden onder OS X features. En dat is nog maar een klein voorproefje van de retarditeit van het artikel.
Waar zijn Safari 3 tegenover IE7, Front Row tegenover Mediacentrumquote:Op zondag 18 november 2007 02:19 schreef NiteSpeed het volgende:
Bij gebrek aan een scanner, iSight!
[ afbeelding ]
Dat klote-Vista was vannacht bij mij blijkbaar geBSODd. Ik gebruik Vista alleen nog maar als download-platform maar zelfs dat kan het niet.quote:Op zondag 18 november 2007 01:09 schreef Tijn het volgende:
En terwijl Leopard er elke dag weer wat users bij krijgt, denken veel bedrijven eraan om Vista maar te skippen
Zelden een nuttelozere functie gezien dan Flip 3D. Ziet er leuk uit maar is functioneel absoluut zinloos. Exposé on the other hand...quote:Op zondag 18 november 2007 02:21 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Waar zijn Safari 3 tegenover IE7, Front Row tegenover Mediacentrum- Expose tegenover Alt-Tab?
Goed om te horen. Rome: Total War wil ik ook nog spelen. Maar ik ga eerst voor Sam & Max.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:30 schreef Tijn het volgende:
Splinter Cell Pandora Tomorrow ondersteunt geen widescreenRome: Total War, Far Cry en Half-Life 2 doen het gelukkig wel goed op m'n iMac
Goh, da's nu imo ook overdreven... Het is gewoon de microsoft-interpretatie van Exposé, eigen stijl, nét iets minder gebruiksvriendelijk maar best bruikbaar...quote:Op zondag 18 november 2007 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Zelden een nuttelozere functie gezien dan Flip 3D. Ziet er leuk uit maar is functioneel absoluut zinloos. Exposé on the other hand...
Ja, waar staat dat in godsnaam. Kan 't niet vinden, dus ik kijk er vast gruwelijk overheen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 16:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor iPod je hebt, maar staat 'compilantions' aan?
Paar nummers selecteren, command + Iquote:Op zondag 18 november 2007 14:57 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, waar staat dat in godsnaam. Kan 't niet vinden, dus ik kijk er vast gruwelijk overheen.
Ja dat wist ik, maar ik las net ergens dat ik compilations op m'n iPod ook aan moet zetten. Geen idee waar dat staat?quote:Op zondag 18 november 2007 15:24 schreef Lunar het volgende:
[..]
Paar nummers selecteren, command + I
Staat onderaan Compilations
Overigens is het hier opgelost
Vriend van me is ook al bijna over n.a.v. SP.quote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh men, ik wil Guitar Hero hebben...
Bij Ouderlijk toezicht geloof ik.quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vriend van me is ook al bijna over n.a.v. SP.
Is er trouwens enige manier om die hele Store uit die zijbalk te rammen in iTunes?
Dat zat in 1.1.1 ook beide al.quote:Op zondag 18 november 2007 16:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Zo, waar een wil is, is een weg: ik zit op iPhone 1.1.2
Mooi hoor, iTunes store en een multifunctionele home-button![]()
quote:Op zondag 18 november 2007 16:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vriend van me is ook al bijna over n.a.v. SP.
Is er trouwens enige manier om die hele Store uit die zijbalk te rammen in iTunes?
quote:Op zondag 18 november 2007 17:13 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Bij Ouderlijk toezicht geloof ik.
Thnx. Dat was uiteraard de enige tab die ik niet bekeken had.quote:
Wat ziet dat er uit zegquote:Dell heeft vrijdag de XPS One geïntroduceerd, een alles-in-ééncomputer die de strijd aan moet gaan met Apple's iMac, de Gateway 'One' en de Sony Vaio LT. Cnet plaatste de systemen in de ring.
De site maakte voor zijn vergelijkende warentest gebruik van het high-endmodel, The Entertainment One, die voorzien is van een prijskaartje van 2399 dollar. Daarnaast biedt Dell een Essential One, een Music One en een Performance One, waarvan de basisconfiguraties respectievelijk 1499, 1748 en 1999 dollar kosten. De geteste XPS One beschikte over een 20"-scherm, een Intel Core 2 Duo E6550 die op 2,33GHz klokt, 2GB werkgeheugen en een ATi Mobility Radeon HD 2400 met 256MB geheugen voor het grafische werk. Verder zijn nog noemenswaardig de blu-ray-brander, de ondersteuning voor 802.11n-wifi en bluetooth en de geïntegreerde tv-tuner.
De prestaties van Dells alles-in-één-model vallen op elk gebied, zelfs bij games, lager uit dan die van Apple's iMac, die bovendien 750 dollar minder kost.
Was er geen freeware/open-souce GH-kloon voor mac eigenlijk? dacht eens zoiets gelezen te hebbenquote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
En dan je wireless keyboard als gitaar gebruiken?quote:Op zondag 18 november 2007 18:36 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Was er geen freeware/open-souce GH-kloon voor mac eigenlijk? dacht eens zoiets gelezen te hebben.
http://fretsonfire.sourceforge.net/quote:Op zondag 18 november 2007 18:36 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Was er geen freeware/open-souce GH-kloon voor mac eigenlijk? dacht eens zoiets gelezen te hebben.
Nou normaal als je films wilt syncen voor je iPod, moeten ze al in iTunes staan toch? Dat wil ik dus voorkomen. Dus gewoon ergens een mapje op m'n hd met iPod films/series/enz., en die syncen met m'n iPod, zonder dat ze in iTunes te zien zijn.quote:Op zondag 18 november 2007 18:52 schreef JoMo0 het volgende:
Hoe bedoel je komt in iTunes ? Bij Films ?
Volgens mij als je de MP4 sleept naar de iPod komt 'ie niet in dat lijstje terecht .
Het is compleet nutteloos, voegt niets toe aan overzichtelijkheid waar Exposé dat wel doet.quote:Op zondag 18 november 2007 12:58 schreef Maidenfan het volgende:
[..]
Goh, da's nu imo ook overdreven... Het is gewoon de microsoft-interpretatie van Exposé, eigen stijl, nét iets minder gebruiksvriendelijk maar best bruikbaar...
quote:Does it give you a warm fuzzy feeling when you see someone in a coffee shop using a mac?
Dat is erg hè? Ik heb dat ook als ik op tv of op 't podium Macjes zie. Misschien niet warm & fuzzy, maar wel: alright!quote:
Heb ik in films trouwens! Elke keer weerquote:Op zondag 18 november 2007 23:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ik op zo'n feest weer zo'n artiest zie met een Macbook (pro) op het podium, dan zit echtom niet te zeggen "Die gast heeft een Mac
kijk nou, kijk nou!!!"
en series: Californication, Veronica Mars, Dexter en sinds kort House..quote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb ik in films trouwens! Elke keer weer![]()
Films, series, vaak ook reclames.quote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
en series: Californication, Veronica Mars, Dexter...
Dat ja!quote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb meer zo'n 'geheime broederschap' gevoel
Zoals in de film "Fight Club" niemand durft het er overdag over te hebben, maar je weet dat er in je omgeving een aantal "broeders" zijn. Je hoeft het niet eens van elkaar te zien, maar als je dan langs zo iemand loopt, dan weet je gewoon dat ie een Mac heeft..quote:Op zondag 18 november 2007 23:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb meer zo'n 'geheime broederschap' gevoel
Bij Veronica Mars is het wel apart, daar staat iedere keer een plant of een kandelaar voor het Apple logo op de PowerBooks enzo. Ik ben maar 56% verslaafd volgens die test, maar als je zo iets één keer ziet blijft het opvallen. En dan ziet het er best knullig uit. Alsof het om naakt gaat of zoquote:Op zondag 18 november 2007 23:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
en series: Californication, Veronica Mars, Dexter en sinds kort House..
Preutse Amerikanen ook...quote:Op zondag 18 november 2007 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Bij Veronica Mars is het wel apart, daar staat iedere keer een plant of een kandelaar voor het Apple logo op de PowerBooks enzo. Ik ben maar 56% verslaafd volgens die test, maar als je zo iets één keer ziet blijft het opvallen. En dan ziet het er best knullig uit. Alsof het om naakt gaat of zo
Weet iemand of er al losse wireless gitaren beschikbaar zijn die geschikt zijn voor Mac/PC?quote:Op zondag 18 november 2007 16:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gelukkig, ik ben niet meer de hoogst scorendequote:
quote:17 nov 2007 00:40 Consignment Received At Transit Point
16 nov 2007 17:55 Consignment In Warehouse
16 nov 2007 15:00 Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
16 nov 2007 10:48 Out For Delivery
15 nov 2007 17:57 Consignment In Warehouse
15 nov 2007 15:58 Not Home On Delivery Attempt To Residential Address
15 nov 2007 10:54 Out For Delivery
15 nov 2007 01:11 Import Received
14 nov 2007 23:46 Shipped From Originating Depot
14 nov 2007 21:12 Consignment Received At Transit Point
Mag je ook wel weer een jaar verlenging van je garantiequote:Op maandag 19 november 2007 15:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Nou mijn macbook ligt weer bij de Macme, ik krijg ook een nieuwe logicboard(ik heb nu dus eigenlijk een compleet nieuwe computer
)
Ik heb een nieuwe accu, nieuwe adapter, nieuwe topcase, nieuwe heatsink (wat dat ook mag zijn), nu een nieuw moederbordquote:Op maandag 19 november 2007 15:34 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Mag je ook wel weer een jaar verlenging van je garantieAls straks haast niks meer origineel is
![]()
Een heatsink is een koelblok. Het is een stuk metaal in je laptop die warmte afvoert en over een groot oppervlakte verdeelt, zodat je niet alle koeling van de fans hoeft te komen en je computer dus stiller is dan zonder heatsink.quote:Op maandag 19 november 2007 15:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
nieuwe heatsink (wat dat ook mag zijn)
Iemand?quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:19 schreef DamianDDDDD het volgende:
Ondanks ik Windows gebruik heb ik toch een vraag. Ik heb een speciale N64-emulator die ook online kan, maar is alleen voor Windows. Ik heb geen zin om voor één programma dan Windows te gebruiken met Boot Camp, Parallels of VMWare. Ik zou graag vanaf Mac OS X zelf deze spellen willen spelen met die emulator. Is er een manier om dit mogelijk te maken? Ik heb begrepen dat er andere N64-emulators voor de Mac zijn, maar hebben geen online-modus. Bij voorbaat dank.![]()
Wij spelen en hebben alles origineel.quote:
Ik ook, maar ik wil mijn spellen ook op de computer spelen én online tegen anderen spelen. En dat kan helaas niet legaal. Ik was alleen benieuwd of het programma op de Mac gebruikt kan worden zonder Windows te gebruiken.quote:Op maandag 19 november 2007 16:14 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wij spelen en hebben alles origineel.
Na 3 reparaties kun je een nieuwe eisen..quote:Op maandag 19 november 2007 15:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe accu, nieuwe adapter, nieuwe topcase, nieuwe heatsink (wat dat ook mag zijn), nu een nieuw moederbord![]()
okay dankequote:Op maandag 19 november 2007 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een heatsink is een koelblok. Het is een stuk metaal in je laptop die warmte afvoert en over een groot oppervlakte verdeelt, zodat je niet alle koeling van de fans hoeft te komen en je computer dus stiller is dan zonder heatsink.
Nee , ik heb hem opgehaaldquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:05 schreef JoMo0 het volgende:
Is dit 't topc waar mijn iPhone arriveert ?![]()
says who? bron? link?quote:Op maandag 19 november 2007 17:02 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Na 3 reparaties kun je een nieuwe eisen..
Algemene regelgeving in Nederland en Europa, volgens mij.quote:
Toffe shit dat Frets On Fire, ik kan nu gewoon m'n Apple Alu keyboard als gitaar gebruiken en Deep Purple's Smoked on the Water spelen..quote:Op zondag 18 november 2007 18:56 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
http://fretsonfire.sourceforge.net/
Jammer dat de community made tracks vaak onmogelijk tot slecht getimed zijn.Al zit er wel wat leuks tussen hoor.
Mij niet bekend hoor. Je hebt als leverancier de verplichting om een billijke oplossing te bieden bij problemen binnen een bepaalde periode.quote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Algemene regelgeving in Nederland en Europa, volgens mij.
Volgens mij bestaat het ook niet (extra garantie na x aantal reparaties). Wel is het volgens mij zo dat je na 3 reparaties, als het probleem dan nog niet verholpen is, een vervangend product mag eisen, en niet nogmaals akkoord hoeft te gaan met (poging tot) reparatie.quote:Op maandag 19 november 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mij niet bekend hoor. Je hebt als leverancier de verplichting om een billijke oplossing te bieden bij problemen binnen een bepaalde periode.
Waarom werden die afgeraden?quote:Op maandag 19 november 2007 21:13 schreef BaggerUser het volgende:
heb nog een bon van 100 euro voor een apple product liggen... moet deze voor het einde van het jaar gebruiken
wat zal ik kopen?
apple monitor werd me al afgeraden..
te duur voor de specs (en sowieso een beetje achterhaald)quote:Op maandag 19 november 2007 21:18 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Waarom werden die afgeraden?
Ik heb hier een 20 inch staan, en ben daar zwaar tevreden over (op het feit na dat ik mijn Wii niet makkelijk niet kan aansluiten)
Dude ik mag je bon niet gebruiken voor die zwarte topcasequote:Op maandag 19 november 2007 21:26 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
te duur voor de specs (en sowieso een beetje achterhaald)
weet niet in hoeverre dit klopt?
zag ook dat de monitoren weer aan hun eind of life cyclus zaten... dus misschien worden ze sowieso goedkoper maar moet de bon voor eind dit jaar gebruiken
waarom niet, wat is dat voor onzin ?quote:Op maandag 19 november 2007 21:36 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude ik mag je bon niet gebruiken voor die zwarte topcase
spit maar even rond op tweakers, aantal mensen hebben een nieuwe macbook gekregen. Je moet er wel zelf om vragen en een beetje moeilijk doen. Maar na de 3e reparatie kun je een nieuwe eisen. Of dat apple policy is weet ik inet precies, maar het is wel gebeurd.quote:Op maandag 19 november 2007 20:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
says who? bron? link?
is dat Apple policy?
...niet voor reparaties...blablabla...alleen nieuwe producten....blablablaquote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
waarom niet, wat is dat voor onzin ?
Welke firmware zat er op? Ik krijg er binnenkort ook één, en heb het niet zo erg meer gevolgd sinds de eerste versie.quote:Op maandag 19 november 2007 19:49 schreef JoMo0 het volgende:
Nee , had hem liever in seal . Zelf uitpakken enzo. Dus door middel van deze guide was ik in 15 minuten geactiveerd en simlockvrij.![]()
Na dit weekend ben ik een expert op het gebied van unlocken. Ik ben van een unlocked 1.0.2. naar een locked 1.1.1 gegaan via een virginize-methode en vervolgens van een 1.1.1 naar een 1.1.2 gegaan. Toen weer naar een 1.0.2. met een baseband van 1.1.2 en toen van een 1.0.2. naar 1.1.2. En toen van 1.1.2 naar 1.1.1. en toen eindelijk unlocked.quote:Op maandag 19 november 2007 22:37 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Welke firmware zat er op? Ik krijg er binnenkort ook één, en heb het niet zo erg meer gevolgd sinds de eerste versie.
quote:Op maandag 19 november 2007 22:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Na dit weekend ben ik een expert op het gebied van unlocken. Ik ben van een unlocked 1.0.2. naar een locked 1.1.1 gegaan via een virginize-methode en vervolgens van een 1.1.1 naar een 1.1.2 gegaan. Toen weer naar een 1.0.2. met een baseband van 1.1.2 en toen van een 1.0.2. naar 1.1.2. En toen van 1.1.2 naar 1.1.1. en toen eindelijk unlocked.![]()
Mocht je vragen hebben, roep ze gerust hier![]()
Als je werkt met een VMWare disk image dan moet je die ook verwijderen om Windows te verwijderen. Maar als je VMWare gebruik laat maken van je Boot Camp partitie dan moet je die via de Boot Camp assistent weer laten verwijderen en de ruimte terug geven aan de andere partitie.quote:Op maandag 19 november 2007 23:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik VMWare d'r af tief ben ik dan gelijk m'n Windows kwijt of moet ik daar nog iets anders voor doen?
En is d'r iets zodat ik die reflectie in m'n dock uit kan zetten, zonder die semi-oldskool dock te gebruiken. Dus echt puur en alleen 't nieuwe dock, zonder reflectie.
Thnx, dat was vrij simpel eigenlijk.quote:Op maandag 19 november 2007 23:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Als je werkt met een VMWare disk image dan moet je die ook verwijderen om Windows te verwijderen. Maar als je VMWare gebruik laat maken van je Boot Camp partitie dan moet je die via de Boot Camp assistent weer laten verwijderen en de ruimte terug geven aan de andere partitie.
Hoezo, oude Apples houden het lang uitquote:
Waarom ben je niet op 1.1.2 gebleven? Die is toch ook te unlocken?quote:Op maandag 19 november 2007 22:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Na dit weekend ben ik een expert op het gebied van unlocken. Ik ben van een unlocked 1.0.2. naar een locked 1.1.1 gegaan via een virginize-methode en vervolgens van een 1.1.1 naar een 1.1.2 gegaan. Toen weer naar een 1.0.2. met een baseband van 1.1.2 en toen van een 1.0.2. naar 1.1.2. En toen van 1.1.2 naar 1.1.1. en toen eindelijk unlocked.![]()
Mocht je vragen hebben, roep ze gerust hier![]()
Je moet ze sorteren op 'bewerkingsdatum', dat probleem had ik eerst ook.quote:Op dinsdag 20 november 2007 10:43 schreef De_Hertog het volgende:
Ik heb die stack 'bakjes' nu ook op m'n iMac gezet, maar als ik iets nieuwers download komt ie alsnog voor het bakje te staan. Iemand enig idee hoe dit komt? De tijd staat wel gewoon ergens in 2010..
Ah, ik dacht dat het in list view zo moest staan, maar stacks hebben een eigen 'sort by'. Dank jequote:Op dinsdag 20 november 2007 10:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Je moet ze sorteren op 'bewerkingsdatum', dat probleem had ik eerst ook.
Ja hij is al uit 2000 of zoquote:Op maandag 19 november 2007 23:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hoezo, oude Apples houden het lang uit
M'n F380 werkt prima.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:38 schreef broer het volgende:
Ik heb HP maar eens gemaild of er binnenkort ook 10.5-drivers voor mijn printer komen. Benieuwd wat ik terug krijg.
Ja, beetje jammer bij HP. M'n pa heeft zo'n all-in-one ding, maar sinds Leopard kan 'ie alleen nog maar printen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 11:38 schreef broer het volgende:
Ik heb HP maar eens gemaild of er binnenkort ook 10.5-drivers voor mijn printer komen. Benieuwd wat ik terug krijg.
1 2 3 | Recommendation: Don't Buy - Updates soon * Days Since Update 76 (Avg = 68) |
Dat je het al aan de praat krijgt vind ik aplausje waard! Mij lukt het nog steeds niet.quote:Op dinsdag 20 november 2007 09:51 schreef Battlefan het volgende:
802.1x blijft zich kut gedragen, vooral na 10.5.1, m'n verbinding met eduroam blijft wegvallen![]()
Ik was binnen twee minuten weer online op de UU.quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:52 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dat je het al aan de praat krijgt vind ik aplausje waard! Mij lukt het nog steeds niet.
Nou de dood aan INholland!quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was binnen twee minuten weer online op de UU.
Werkt Flip4Mac niet?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een goede manier om de filmpjes op www.uitzendinggemist.nl te kijken? Die site ondersteunt alleen Media Player.
Er was ooit eens een "Missed you too" programma.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:35 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een goede manier om de filmpjes op www.uitzendinggemist.nl te kijken? Die site ondersteunt alleen Media Player.
UU geen problemen mee gehadquote:Op dinsdag 20 november 2007 15:06 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik was binnen twee minuten weer online op de UU.
Hier ook, Flip4Mac werkt primaquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:14 schreef E.T. het volgende:
Vlgens mij moet Flip4Mac gewoon werken met uitzendinggemist.
Ik heb nl. niks anders geinstalleerd qua media player en uitzendinggemist doet 't prima![]()
Maar bij mij weer nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:14 schreef E.T. het volgende:
Vlgens mij moet Flip4Mac gewoon werken met uitzendinggemist.
Ik heb nl. niks anders geinstalleerd qua media player en uitzendinggemist doet 't prima![]()
Er zitten hele toffe dingen in eigenlijk. Maar ik vind de interface nogal "kut".quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:39 schreef Tijn het volgende:
Hey, Opera is eigenlijk ook best een kekke browser.
Ja, maar dat gaat via 1.1.1. Upgraden, downgraden, zelfde baseband behouden enz. enz. Duurde even, maar ik heb het door.quote:Op dinsdag 20 november 2007 07:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Waarom ben je niet op 1.1.2 gebleven? Die is toch ook te unlocken?
Ik ben gister naar Eindhoven gereden om 'm te downgraden naar 1.1.1quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat via 1.1.1. Upgraden, downgraden, zelfde baseband behouden enz. enz. Duurde even, maar ik heb het door.
Ik ken enkel de Nederlandse shop MacKa,quote:Op dinsdag 20 november 2007 06:54 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is een beetje goede/goedkope site op mac games te bestellen?
Dan moet je zorgen dat je in iTunes voor alle nummers een albumartwork hebt. Dus niet alleen die in coverflow te zien is, maar ook als je op andere nummers gaan staan van dat album. Ik had hetzelfde probleem. Maar al doende, leert menquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:53 schreef -Menn0- het volgende:
M'n iPod toont opeens bij sommige albums geen albumartwork meer terwijl in iTunes wel albumartwork staat.
quote:Sometimes you need to do nested queries or more advanced boolean logic than “all or nothing” as the Finder gives, and the Finder gives you a way, though it’s a might complicated.
When you press Command-F to start making a new Spotlight query, choose Other… from the menu and scroll down to Raw Query (might want to add this to your Favorites).
Now you can enter in raw Spotlight queries. How? Well …
Spotlight queries are both easy and cryptic. They’re easy to understand as they’re basically logical expressions as used in any programming language. They’re cryptic because of the keywords you have to use. As an example, the following query finds all PDF files not made with Acrobat for Windows
Voor zover ik weet, is het niet gebruikelijk in het Nederlands om de term 'query' te vertalen. Databasemensen die de hele dag met queries bezig zijn, noemen het gewoon queries. Ik denk dat je het alleen maar verwarrend maakt als je er zelf een vertaalterm voor gaat bedenken.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik 'Raw Query' het best kan vertalen in de Nederlandse OSX versie? Ik wil me 's gaan verdiepen in het maken van eigen Smart Folders omdat in OSX er geen mogelijkheid bestaat om 'of' - argumenten te maken, maar manuals zijn enkel in het Engels
[..]
"Onbewerkte zoekactie". Tenminste, bij 10.5.1.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Weet iemand toevallig hoe ik 'Raw Query' het best kan vertalen in de Nederlandse OSX versie? Ik wil me 's gaan verdiepen in het maken van eigen Smart Folders omdat in OSX er geen mogelijkheid bestaat om 'of' - argumenten te maken, maar manuals zijn enkel in het Engels
[..]
Is wel een unicum hier hoorquote:Op woensdag 21 november 2007 00:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ah, ok! Daar ga ik 's mee verder. Thx voor de snelle reactie, heren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |