Leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz... moet nu met 3 modellen een aparte shoot gaan doen. mensen waar ik nog niet eerder mee gewerkt heb.
Je mag alles zelf bepalen. En een portret is niet alleen t hoofd, dus maak er maar van waar jij je goed bij voelt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Leuk.Nog een bepaalt onderwerp? Of mag je zelf er wat van maken.
Lijkt me een leuke uitdaging, om toch iets aparts, iets van jezelf erin te krijgen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je mag alles zelf bepalen. En een portret is niet alleen t hoofd, dus maak er maar van waar jij je goed bij voelt.
Beter twee dan geen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh nu zijn er 2. Wat duurde het lang B.
ongeduld, je bent zeker vrij?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:46 schreef Kuukske het volgende:
Oh nu zijn er 2. Wat duurde het lang B.
Jij zei zonde.quote:
JD Proficiat.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:45 schreef Kuukske het volgende:
Hier verder.
Ohja, en JD is jarig. Gefelicitéérd..
quote:
ja, ik had het over het weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zei zonde.![]()
[..]
JD Proficiat.![]()
![]()
![]()
Geen zonquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
jij hebt feest.![]()
![]()
[..]
Het is toch best lekker weer? Wat koud, dat wel.![]()
Hier welquote:
Goedemorgen DaMart.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef DaMart het volgende:
Dan feliciteer ik JD hier ook maar even.
True, daar hoef je dan nog niet zo pissig over te doen.quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:52 schreef DaMart het volgende:
Dan feliciteer ik JD hier ook maar even.
Ik kies die dagen niet hequote:Op vrijdag 16 november 2007 08:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat kloteland van je he
Ow, de lelijkerd is jarig, hmm? Nou, gefeliciteerd maar danquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow, de lelijkerd is jarig, hmm? Nou, gefeliciteerd maar danBIER
Wat dacht je van een kop thee?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:38 schreef Bengeltje het volgende:
Mag ik dan een mok capp? Liever geen bier. dankje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |