dit is dan ook níét op tvquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:06 schreef karr-1 het volgende:
Net als alle andere vormen van sport, zal ik hier ook weinig aan gemist hebben. Sport op tv is veel te overrated.
Voor de duidelijkheid, ik haat alle vormen van sport en besteed er dan ook geen enkele aandacht aan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dit is dan ook níét op tv
en laat ik alvast verklappen dat je hier alles aan gemist hebt, wéér een superwedstrijd van die nederlandse beren
Wat doe je nu danquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik haat alle vormen van sport en besteed er dan ook geen enkele aandacht aan.
jawel je bent in dit topicquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik haat alle vormen van sport en besteed er dan ook geen enkele aandacht aan.
Klagen, daar is het een klaagbaak voor.quote:
Wat is je klagt ? Je bent erg onduidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klagen, daar is het een klaagbaak voor.
Dat sport per definitie kut is en niet eens op de buis zou moeten komen. Verspilling van tijd en moeite.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is je klagt ? Je bent erg onduidelijk
Ik vind 'kut' een moeilijk te definiëren woord. Er is zoveel kut. Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat sport per definitie kut is en niet eens op de buis zou moeten komen. Verspilling van tijd en moeite.
Helemaal niet want de beste spelers spelen bij honkbal niet op het WK.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:08 schreef dubidub het volgende:
ik heb 'een keer' 'iets' ervan gezien op eurosport, maar inderdaad, wat een schande. En al zouden ze dan wereld kampioen worden, dan is opeens heel nederland een honkbalfan en krijgen we 40 reportages over Eenhoorn van Studio Sport.
Jammer.
En jij bent?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat sport per definitie kut is en niet eens op de buis zou moeten komen. Verspilling van tijd en moeite.
Wellicht door deze vooroordelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:14 schreef pfaf het volgende:
Dubbel: Waarom wel WC schaatsen en geen WK honkbal?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:20 schreef PretKroket het volgende:
Omdat honkbal een sport is voor debiele Amerikaanse hotdog vreters
Daar heb je een punt, die mogen van hun coaches echt niet weg voor zo'n toernooi.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helemaal niet want de beste spelers spelen bij honkbal niet op het WK.
Nee ik volg sport normaal niet zo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:28 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, die mogen van hun coaches echt niet weg voor zo'n toernooi.
Maar dat weten die nederland supporters niet
Open dan zelf een topic, maar ga geen Sport KLB topic verneuken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar dat maakt 't niet minder leuk om te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helemaal niet want de beste spelers spelen bij honkbal niet op het WK.
Moet je NASN hebben kun je je hart ophalen.(digitale tv van de kabelaars))quote:
Halve finale is behaald, ik hoor weer van jullie?quote:Mocht Nederland het goed blijven doen en de halve finale of zelfs de finale halen, dan zullen wij opnieuw een afweging maken.
Top. Ik wilde deze week ook al eens mailen, maat het kwam er maar niet van!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef maril het volgende:
Reactie op Mail van mij naar de NOS
Geachte heer, mevrouw ..........(geheim)![]()
NOS Sport doet door het jaar heen veel aan honkbal. Op radio, tv, internet en teletekst.
De nationale competitie, de Honkbalweek, het World Port Tournament, het Europees Kampioenschap.
Ook honkbal van mondiaal niveau zenden graag en veel uit. In 2005 pakten we uit met het WK in eigen land, vorig jaar was er het "nieuwe WK" onder de naam World Baseball Classic en we zenden in Studio Sport ook al jaren de ruime samenvatting uit de beste competitie van de wereld, de Major League, uit.
Op dit moment doet Nederland het goed op dat "andere WK" in Taiwan - het toernooi dat dus was minder groots is geworden door de komst van de WBC.
De NOS Sportafdeling zou daar graag beelden van hebben uitgezonden, maar het is ons niet mogelijk. Het is simpelweg te duur. Dat heeft te maken met rechten, maar vooral ook met lijnkosten. Dat zit zo: Omdat het toernooi in het verre Oosten wordt gehouden en er geen enkel ander Europees land geinteresseerd is, betekent dat dat we geheel solo moeten opdraaien voor het laten binnenlopen van de beelden. En omdat een honkbal wedstrijd nu eenmaal tenminste een of twee-en-een-half duurt, zouden we daarmee in één klap het hele budget van een dagelijks sportjournaal opsouperen. En dan heb je nog maar een paar minuten vulling, want vervolgens dient ook per uitgezonden minuut een rechtenbedrag betaald te worden.
Spijtig genoeg ontbreken ons de middelen.
Mocht Nederland het goed blijven doen en de halve finale of zelfs de finale halen, dan zullen wij opnieuw een afweging maken.
Gelukkig is NOS Sport meer dan alleen televisie en dus blijven we de prestaties op radio en teletekst op de voet volgen, compleet met interviews en analyses.
Met vriendelijke groet,
Meta Beverwijk
NOS Publieksvoorlichting
Dus ze gaan nu weer in de bespreking, ik vermoed dat ze wachten op een evt finale![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |