dit is dan ook níét op tvquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:06 schreef karr-1 het volgende:
Net als alle andere vormen van sport, zal ik hier ook weinig aan gemist hebben. Sport op tv is veel te overrated.
Voor de duidelijkheid, ik haat alle vormen van sport en besteed er dan ook geen enkele aandacht aan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:29 schreef MadMarine het volgende:
[..]
dit is dan ook níét op tv
en laat ik alvast verklappen dat je hier alles aan gemist hebt, wéér een superwedstrijd van die nederlandse beren
Wat doe je nu danquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik haat alle vormen van sport en besteed er dan ook geen enkele aandacht aan.
jawel je bent in dit topicquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, ik haat alle vormen van sport en besteed er dan ook geen enkele aandacht aan.
Klagen, daar is het een klaagbaak voor.quote:
Wat is je klagt ? Je bent erg onduidelijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klagen, daar is het een klaagbaak voor.
Dat sport per definitie kut is en niet eens op de buis zou moeten komen. Verspilling van tijd en moeite.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is je klagt ? Je bent erg onduidelijk
Ik vind 'kut' een moeilijk te definiëren woord. Er is zoveel kut. Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat sport per definitie kut is en niet eens op de buis zou moeten komen. Verspilling van tijd en moeite.
Helemaal niet want de beste spelers spelen bij honkbal niet op het WK.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:08 schreef dubidub het volgende:
ik heb 'een keer' 'iets' ervan gezien op eurosport, maar inderdaad, wat een schande. En al zouden ze dan wereld kampioen worden, dan is opeens heel nederland een honkbalfan en krijgen we 40 reportages over Eenhoorn van Studio Sport.
Jammer.
En jij bent?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat sport per definitie kut is en niet eens op de buis zou moeten komen. Verspilling van tijd en moeite.
Wellicht door deze vooroordelenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:14 schreef pfaf het volgende:
Dubbel: Waarom wel WC schaatsen en geen WK honkbal?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:20 schreef PretKroket het volgende:
Omdat honkbal een sport is voor debiele Amerikaanse hotdog vreters
Daar heb je een punt, die mogen van hun coaches echt niet weg voor zo'n toernooi.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helemaal niet want de beste spelers spelen bij honkbal niet op het WK.
Nee ik volg sport normaal niet zo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:28 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, die mogen van hun coaches echt niet weg voor zo'n toernooi.
Maar dat weten die nederland supporters niet
Open dan zelf een topic, maar ga geen Sport KLB topic verneuken?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar dat maakt 't niet minder leuk om te zien.quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Helemaal niet want de beste spelers spelen bij honkbal niet op het WK.
Moet je NASN hebben kun je je hart ophalen.(digitale tv van de kabelaars))quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |