Wat?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:22 schreef Pheno het volgende:
Dat denken jullie....
sjokiemelviking jaquote:Op donderdag 15 november 2007 23:24 schreef Pheno het volgende:
The viking never sleeps
Juist. Hoe is het nu met je? Minder pijn enzo?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:25 schreef Pheno het volgende:
Dat wel.
quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heerlijk gevoel dat ik mijn pc weer gemaakt heb. Ik kon dat vroeger echt niet, maar door veel te klootzakken is het eindelijk gelukt
Staat nu lekker een dvd'tje fikken
Ik sla gewoon af en toe met een moker op mijn teen, dan valt de rest van de pijn wel meequote:Op donderdag 15 november 2007 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Juist. Hoe is het nu met je? Minder pijn enzo?
Hehe, dat schijnt inderdaad het beste te werken. Moest je nou laatst aan het eind van de avond naar het ziekenhuis?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sla gewoon af en toe met een moker op mijn teen, dan valt de rest van de pijn wel mee
Dank je wel jonge, voelt wel goed inderdaad. Maar de MacBook blijft wel het lekkerste werken hoorquote:
Ja, doe mij maar een bakquote:
Ik ben gewoon naar spoedeisend gegaan, die nazorg regel ik zelf wel als ze me niet meer willen zienquote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, dat schijnt inderdaad het beste te werken. Moest je nou laatst aan het eind van de avond naar het ziekenhuis?
Nou, jeuj. Wat doe je dan nu al hier?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:38 schreef Mss het volgende:
Nou, welkom terug in Venlo
Draadloos doet het niet.
Op de gewone pc heb ik geen msn, geen firefox en heb ik beperkte rechten zodat ik nieteens iets kan installeren
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck kan toch niet zien wat ik met Mss heb gePMed he?
quote:
mocht je nog meer problemen krijgen kan je bij mij terechtquote:Op donderdag 15 november 2007 23:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel jonge, voelt wel goed inderdaad. Maar de MacBook blijft wel het lekkerste werken hoor
Wat een ontvangstquote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, jeuj. Wat doe je dan nu al hier?
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:38 schreef Mss het volgende:
Nou, welkom terug in Venlo
Draadloos doet het niet.
Op de gewone pc heb ik geen msn, geen firefox en heb ik beperkte rechten zodat ik nieteens iets kan installeren
quote:Op donderdag 15 november 2007 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
We hebben het nog over je gehad. Ze wilde weten wie jij was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |