'De groenen' van Kemkers doen nog niet mee aan de ploegenachtervolging.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:22 schreef Wombcat het volgende:
Ben benieuwd wat dat oplevert. Waarschijnlijk iets minder WRs als Salt Lake. Tenslotte kan het niet iedere week feest zijn.
Ploegenachtervolging is wel leuk
Ik verwacht de 1000 meter ook. Calgary is in het voorseizoen al erg snel gebleken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef Leatherface het volgende:
Ik verheug me er weer op.
Weliswaar verwacht ik minder wereldrecords. Op de 5 km voor mannen zie ik het dan wel gebeuren.
Hopelijk krijgen we een loting Fabris-Kramer.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
'De groenen' van Kemkers doen nog niet mee aan de ploegenachtervolging.
Zal toch wel een boel schelen.
Sven zal toch wel enigszins gebrand zijn op het terugpakken van zijn WR op de 5k.
en kramer die fabris het WR weer afsnoeptquote:Op donderdag 15 november 2007 22:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we een loting Fabris-Kramer.
Beiden kunnen een erg sterke laatste ronde rijden. Een spannende race is dan bijna verzekerd.
Ben wel benieuwd naar Kuipers in de achtervolging, die reed vorig jaar nog 6.21 op de 5k en 3.42 op de 3000. Kuipers lijkt me toch meer geschikt om met Wennemars en Kramer in combinatie te rijden dan Verheijen, waar je in de eerste anderhalve ronde zo een seconde mee laat liggen op basissnelheid. Zie het overigens niet snel gebeuren dat de TVM-ploeg uit elkaar gehaald wordt, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:25 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
'De groenen' van Kemkers doen nog niet mee aan de ploegenachtervolging.
Zal toch wel een boel schelen.
Ik vond het wel een beetje erg overdreven elkaar veren in de reet steken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk dubbelinterview met Erben en Shani nu bij Studio Sport.
uiteraard komt de koelkast van Shani ook aan bod
Njah, de heren Davis en Wennemars zullen wel de nodige mediatraining gehad hebbenquote:Op donderdag 15 november 2007 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vond het wel een beetje erg overdreven elkaar veren in de reet steken.
Is nog niet bekend, 3 man uit: Kuipers, Prinsen, Tuitert en De Vries dacht ikquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:39 schreef Alleskids het volgende:
wie rijd nu de ploegenachtervolging? Kuiper samen met..?
Ze mogen in principe alle 4 startenquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Is nog niet bekend, 3 man uit: Kuipers, Prinsen, Tuitert en De Vries dacht ik
quote:
Daar is het gat van de deur.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Keep me posted, zit Jong Oranje te kijken.
Nee klopt weinig van idd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:24 schreef dikkedoelie het volgende:
Mooi. Ligt het nu aan mij of kloppen de beeldverhoudingen echt niet?
Jenny Wolf was net nog dikker dan normaal ja.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:24 schreef dikkedoelie het volgende:
Zondag heeft ze de laatste binnenbocht, dat is een nadeel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:24 schreef Arcee het volgende:
37.02 WR Wolf.
Zondag een 36'er.
10.13, snelste opening ooit ook.
Volgens mij hebben ze een 4:3 uitzending uitgerekt omdat ze perse in 16:9 formaat willen uitzenden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:24 schreef dikkedoelie het volgende:
Da's geen goed voorteken voor de heren nu.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:28 schreef Remzz het volgende:
Herbert Dijkstra stoot echt wereldrecords af, nog geen enkel WR bij de vrouwen, Frank Snoeks mag eens verslag doen en ja hoor
Erg irritant idd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:29 schreef maril het volgende:
Die breedbeeld vreselijk, maar goed mooi van jenny wolf
Ik vind het desalnietemin niet eerlijk aan toe gaan als men zegt dat de een zeker 2 weekeinde mag rijden heb ik daar moeite mee als ze daar van af stappen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
is er al gemeld dat Timmer de 1000m mag rijden? Goed nieuws. Als ze nu maar niet gediskwalificeerd wordt
Ja vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het desalnietemin niet eerlijk aan toe gaan als men zegt dat de een zeker 2 weekeinde mag rijden heb ik daar moeite mee als ze daar van af stappen.
De NOS doet altijd zo verschrikkelijk kut met beeldverhoudingen. Eerst knipten ze altijd de helft af van 16:9 beeld om 4:3 beeld te krijgen, zodat je de helft van de beelden miste. Tegenwoordig rekken ze 4:3 op tot 16:9, zodat iedereen er uitziet als het michelinmannetje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een 4:3 uitzending uitgerekt omdat ze perse in 16:9 formaat willen uitzenden.
Terwijl ze zelf de regie en opnames doen in Amerika/Canada.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef NumberNine het volgende:
[..]
De NOS doet altijd zo verschrikkelijk kut met beeldverhoudingen. Eerst knipten ze altijd de helft af van 16:9 beeld om 4:3 beeld te krijgen, zodat je de helft van de beelden miste. Tegenwoordig rekken ze 4:3 op tot 16:9, zodat iedereen er uitziet als het michelinmannetje.![]()
Met een rondje 25.6 heb je er ook weinig meer aan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Over een opening van 9.49 worden ze ook niet meer echt opgewonden.
shit, balen zeg nu ik dat weet en de isu-site heb geopendquote:
ik had de site dus ook geopend en daar zag ik hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
shit, balen zeg nu ik dat weet en de isu-site heb geopend![]()
ik dwing mijzelf niet te kijken, moeilijk..
Tis nog steeds raar idd. Dat moet toch beter kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:44 schreef dikkedoelie het volgende:
Nu is het beeld weer in de hoogte uitgerekt. Ofzo. En daar ging iemand onderuit..
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:48 schreef BVO het volgende:
Kon me niet inhouden en heb nu toch al de eindstand gezien.
Misslagje net voor de 100 meter.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:49 schreef MiLalaa het volgende:
slechte start..
Vorige week deden er 30 man/vrouw mee en nu zijn ze weer terug naar het normale aantal van 20 in de A-groep. Het klopt dus wel als je het vorige week langer vond duren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
jammer dat het alweer is afgelopen. Heb het idee dat het vorige week veel langer duurde. Maar ja, toen keek het ook wat prettiger met mooier beeld.
En dan krijgen we nu zo zeker de 3km dames![]()
True.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:34 schreef Mirri het volgende:
Nogal logisch dat de vrouwen achterbleven bij de mannen als het gaat om wereldrecords. Want Simionato met 1.13.47 op de 1000 en Nesbitt met 1.52.75 op de 1500 m hadden ook dikke WR's geschaatst als Klassen ze niet zo ontzettend scherp had gezet, 1.13.11 en 1.51.79.
Idd. Had ook op de 1500 m gehoopt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
Saaiste afstand die er is. Zelfs de 5 kilometer vrouwen is meestal nog een stuk leuker.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
jammer dat het alweer is afgelopen. Heb het idee dat het vorige week veel langer duurde. Maar ja, toen keek het ook wat prettiger met mooier beeld.
Dat zekerquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:09 schreef Mirri het volgende:
Fijn om Snoeks weer te horen
Dat wil ik ook weten idd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:08 schreef MiLalaa het volgende:
het spannendste van de 3km: wat zou het verhaal over het chinese eten van Sablikova zijn?
Wel een beetje dom om met 2 30'ers te beginnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Falco het volgende:
Toch wel moedig gereden van Van Deutekom.
Misschien vond ze het gezelligquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:25 schreef BVO het volgende:
Das wel heel stom. Je kan voorlangs, je kan achterlangs, wat doet Gretha... die blijft er naast rijden.
Die ziet er idd erg beroerd uit.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:40 schreef Remzz het volgende:
Opitz weet volgensmij niet meer dat ze op de wereld is.
Alleen Cindy Klassen viel me op.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Wombcat het volgende:
Hej, worden die Canadesen gesponsored door McDonald's? Is dan te hopen dat die niet voor de voeding zorgt.
of morgen bij de 1000m al, zou me niet verbazenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:56 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die is pas aan het opstartenkomt nog wel later in het seizoen.
Hahaquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ah vandaar dat ze geen taille heeft
Vind het juist wel leukquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha![]()
Cindy is idd de enige die McDonalds als sponsor heeft. Wel een afknapper als je het mij vraagt. Maar ja, het levert wel veel geld op.
[ afbeelding ]
Joa Pechstein kan sowieso met niemand in de Duitse ploeg overweg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:01 schreef Falco het volgende:
Lekkere nijd weer tussen de Duitse dames.
Ik geloof wel dat ze het uitstekend kan vinden met Maren Haugli en Cindy Klassenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Joa Pechstein kan sowieso met niemand in de Duitse ploeg overweg.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:24 schreef MiLalaa het volgende:
ik ben er even tussenuit geweest, is het verhaal over het chinese eten nog geweest?
je kunt beter zeggen wat heeft chad zichzelf aangedaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
hij is technisch toch wel weer achteruit gegaan. Wat heeft Bart met hem gedaan?
Hij moest een keer weer gaan beginnen hequote:Op vrijdag 16 november 2007 22:31 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je kunt beter zeggen wat heeft chad zichzelf aangedaan![]()
is Bart trainer van Chadquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:30 schreef MiLalaa het volgende:
hij is technisch toch wel weer achteruit gegaan. Wat heeft Bart met hem gedaan?
Nou ja, moeten...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij moest een keer weer gaan beginnen he
Nee, hij staat daar om de blokjes op te rapenquote:
nuja zo'n jaartje rustig aan heeft Jeremy toch beter gedaan dan Chadquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hij moest een keer weer gaan beginnen he
in training voor Vancouver!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:33 schreef BVO het volgende:
Nee, hij staat daar om de blokjes op te rapen.
Moet jij niet in idols topic zittenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:34 schreef BVO het volgende:
Das wel een hele snelle PM, Haaibaaike.
En ik houd m'n bek niet Truus.
Das morgenavond. En ik jaag je niet weg, ik gaf alleen antwoord op je vraagquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Moet jij niet in idols topic zittenLaat me niet wegjagen door jou...
De verhalen komen allemaal weer langsquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:37 schreef LedZep het volgende:
De astronaut!
Mooi snel van Kuijpersquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:42 schreef Arcee het volgende:
1.42.37 Kuipers
Hij leek wat uit te pieren...
Maar 0.05 boven 't WR.
Snelquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef MiLalaa het volgende:
wat was Kuipers z'n slotronde?
27.0quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:44 schreef MiLalaa het volgende:
wat was Kuipers z'n slotronde?
Hij verloor z'n evenwicht, moest een paar slagen laten lopen en gaf toen verder op.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb effe gemist..wat was er met Sven ?
Niet met je man zitten vozen hequote:Op vrijdag 16 november 2007 22:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb effe gemist..wat was er met Sven ?
Niet in deze ritquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:49 schreef Bartoli het volgende:
WR gaat eraan heb ik het gevoel
Zeg dat wel, ik wil dat hij een WR rijdt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef Falco het volgende:
Zonde van Morisson!
ik heb vandaag al 2 leuke ritten gezien. Kuipers Tuitert, en zowaar de 3km rit met Groenewoldquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
Wat een tegenvallende finale tot nu toe
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is jammer voor Sven...Thnx Bruce![]()
Hij wist gewoon dat hij kansloos was.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Kramer zal iets gevoeld hebben en geen risico hebben willen lopen denk ik...
Ja dat denk ik ook, wel een beetje typisch Kramer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij wist gewoon dat hij kansloos was.
Oh ja zeker.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:53 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb vandaag al 2 leuke ritten gezien. Kuipers Tuitert, en zowaar de 3km rit met Groenewold
Nee joh, juist lekker fanatiekquote:
En misschien dus inderdaad ook wel wat Herbert zegt, sparen ook een beetje voor morgen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij wist gewoon dat hij kansloos was.
Wat lul je nou allemaal?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die smiley is voor jou bedoeld.
vraag me af of dát zal gaan gebeuren...en of dat ook wel zo helpt..quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:39 schreef masterforlive het volgende:
Wust moet eerst maar eens een paar weken uitrusten
20.00 uur 2e 500 meter damesquote:Op zaterdag 17 november 2007 16:39 schreef Alleskids het volgende:
Is er al bekend hoe laat welke afstand gaat beginnen ?
Gelukkig niet zo laat als vorige week...quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:08 schreef Remzz het volgende:
Word weer puike 5000 meter denk ik, al kan ik er weer weinig van zien waarschijnlijk.
Ja gaat sowieso een stuk vlugger in Calgary, geen dweilen tussen de 500 meters en zo te zien op de complete 5000 meter ook niet, kijkt wel lekkerquote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo laat als vorige week...
jammer dat het niet zo laat is.quote:Op zaterdag 17 november 2007 20:10 schreef Cootz het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo laat als vorige week...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |