Erg irritant idd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:29 schreef maril het volgende:
Die breedbeeld vreselijk, maar goed mooi van jenny wolf
Ik vind het desalnietemin niet eerlijk aan toe gaan als men zegt dat de een zeker 2 weekeinde mag rijden heb ik daar moeite mee als ze daar van af stappen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:39 schreef MiLalaa het volgende:
is er al gemeld dat Timmer de 1000m mag rijden? Goed nieuws. Als ze nu maar niet gediskwalificeerd wordt
Ja vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:31 schreef maril het volgende:
[..]
Ik vind het desalnietemin niet eerlijk aan toe gaan als men zegt dat de een zeker 2 weekeinde mag rijden heb ik daar moeite mee als ze daar van af stappen.
De NOS doet altijd zo verschrikkelijk kut met beeldverhoudingen. Eerst knipten ze altijd de helft af van 16:9 beeld om 4:3 beeld te krijgen, zodat je de helft van de beelden miste. Tegenwoordig rekken ze 4:3 op tot 16:9, zodat iedereen er uitziet als het michelinmannetje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:26 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een 4:3 uitzending uitgerekt omdat ze perse in 16:9 formaat willen uitzenden.
Terwijl ze zelf de regie en opnames doen in Amerika/Canada.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:32 schreef NumberNine het volgende:
[..]
De NOS doet altijd zo verschrikkelijk kut met beeldverhoudingen. Eerst knipten ze altijd de helft af van 16:9 beeld om 4:3 beeld te krijgen, zodat je de helft van de beelden miste. Tegenwoordig rekken ze 4:3 op tot 16:9, zodat iedereen er uitziet als het michelinmannetje.![]()
Met een rondje 25.6 heb je er ook weinig meer aan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:33 schreef Bruce117 het volgende:
Over een opening van 9.49 worden ze ook niet meer echt opgewonden.
shit, balen zeg nu ik dat weet en de isu-site heb geopendquote:
ik had de site dus ook geopend en daar zag ik hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:37 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
shit, balen zeg nu ik dat weet en de isu-site heb geopend![]()
ik dwing mijzelf niet te kijken, moeilijk..
Tis nog steeds raar idd. Dat moet toch beter kunnenquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:44 schreef dikkedoelie het volgende:
Nu is het beeld weer in de hoogte uitgerekt. Ofzo. En daar ging iemand onderuit..
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:48 schreef BVO het volgende:
Kon me niet inhouden en heb nu toch al de eindstand gezien.
Misslagje net voor de 100 meter.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:49 schreef MiLalaa het volgende:
slechte start..
Vorige week deden er 30 man/vrouw mee en nu zijn ze weer terug naar het normale aantal van 20 in de A-groep. Het klopt dus wel als je het vorige week langer vond duren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
jammer dat het alweer is afgelopen. Heb het idee dat het vorige week veel langer duurde. Maar ja, toen keek het ook wat prettiger met mooier beeld.
En dan krijgen we nu zo zeker de 3km dames![]()
True.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:34 schreef Mirri het volgende:
Nogal logisch dat de vrouwen achterbleven bij de mannen als het gaat om wereldrecords. Want Simionato met 1.13.47 op de 1000 en Nesbitt met 1.52.75 op de 1500 m hadden ook dikke WR's geschaatst als Klassen ze niet zo ontzettend scherp had gezet, 1.13.11 en 1.51.79.
Idd. Had ook op de 1500 m gehoopt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
Saaiste afstand die er is. Zelfs de 5 kilometer vrouwen is meestal nog een stuk leuker.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef MiLalaa het volgende:
jammer dat het alweer is afgelopen. Heb het idee dat het vorige week veel langer duurde. Maar ja, toen keek het ook wat prettiger met mooier beeld.
Dat zekerquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:09 schreef Mirri het volgende:
Fijn om Snoeks weer te horen
Dat wil ik ook weten idd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:08 schreef MiLalaa het volgende:
het spannendste van de 3km: wat zou het verhaal over het chinese eten van Sablikova zijn?
Wel een beetje dom om met 2 30'ers te beginnen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Falco het volgende:
Toch wel moedig gereden van Van Deutekom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |