kan er niet om rouwen, het scheelt me nu ongeveer 150 euro per maand, toch gratis erbijquote:Op donderdag 22 november 2007 14:39 schreef HiZ het volgende:
Ik heb het idee dat men door begint te krijgen dat het VK er net zo slecht voor staat als de VS.
Tja, dat is niet echt representatief. Bel Air is een kleine wijk waar geen een huis hetzelfde is (zelfde geldt voor perceelgrootte) dus niet zo vreemd dat dit soort cijfers dan enorm fluctueren. Als vorig jaar 10 huizen van $20 miljoen zijn verkocht en dit jaar 20 anderen voor $10 miljoen zegt dat niks over de huizenprijs in Bel-Airquote:Op donderdag 22 november 2007 15:54 schreef gronk het volgende:
Leuk feitjes over de californische huizenprijzen op http://www.dqnews.com/ZIPLAT.shtm :
LA/Bel Air tov vorig jaar oktober: -79.8%
Nee hoor, op 9 (bel air) en 20 (90210 beverly hills)quote:Op donderdag 22 november 2007 16:10 schreef gronk het volgende:
Zie nu dat dat getal gebaseerd is op maar één verkochte woning. Nogal logisch dat de prijs tov vorig jaar nogal scheelt.
En hoe staat Freddt May erbij? Zat ons ABP daar niet voor 10% in ofzo?quote:Op donderdag 22 november 2007 16:28 schreef Perrin het volgende:
[ afbeelding ]
Koersverloop van Freddie Mac, hypotheekverstrekker.. staat nummer 50 in de Fortune 500..
Hoppa, hoezo nadelig voor de VSquote:Hamburg, 22 nov. De zwakke dollar vormt een levensgevaarlijke bedreiging voor het voortbestaan van de Europese vliegtuigbouwer Airbus, dochterbedrijf van het lucht- en ruimtevaartconcern EADS. Dat zei Airbus-topman Thomas Enders vandaag in een toespraak voor werknemers van de vliegtuigbouwer in Hamburg.
,,De wisselkoers van de dollar is door de pijngrens gegaan'', aldus Enders. Volgens de bestuursvoorzitter moet Airbus zich opmaken voor meer ingrijpende kostenbesparingen om de gevolgen van de zwakke dollar op te kunnen vangen. Airbus is al bezig 10.000 banen te schrappen en fabrieken te sluiten om miljarden euro's te besparen. Deze maatregelen volgden op het verlies dat Airbus vorig jaar leed door de productievertragingen bij de superjumbo A380.
De dollar bereikte donderdag een nieuw dieptepunt tegenover de euro met een stand van 1,4875 dollar. Airbus verkoopt zijn vliegtuigen in dollars. Volgens Airbus wordt de Amerikaanse aartsrivaal Boeing juist geholpen door de zwakte van de Amerikaanse munt.
Een depressie is een deflatoir scenario, dwz assets dalen in prijs. Je moet dan juist geen huizen, aandelen, grond, goud, gronstoffen hebben maar cash. Kijk naar 1929-1932 en Japan sinds 1989.quote:Op donderdag 22 november 2007 02:36 schreef dvr het volgende:
SeLang, wat is ook weer het scenario om je spaarcentjes een depressie en hyperinflatie te laten overleven - moet je daarvoor perse goudstaven en grondstoffenfondsen in huis halen of zijn er ook minder exotische alternatieven?
quote:
Dat zou ik dus wel aardig vinden stiekumquote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef Arcee het volgende:
Erg interessant in dat deflatiekader: Eric Mecking: Deflatie in aantocht [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:28 schreef pfaf het volgende:
Al weer even door de 1.49 gewipt...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:28 schreef pfaf het volgende:
Al weer even door de 1.49 gewipt...
kan ook nog wel geregeld worden deze weekquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
[afbeelding]
Op naar die 1.50 dan maar.
Vast wel, gaat behoorlijk hard: 1.49279 alquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kan ook nog wel geregeld worden deze week
da's dan wel zo'n mooie 'psychologische' grens.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:56 schreef pfaf het volgende:
Sterker nog, we zitten er nu zelfs al een tijdje 0.02 boven. Het zou me inderdaad niet verbazen als binnen enkele dagen de magische 1.500 doorbroken gaat worden..
Duitsland in de jaren 30 is imho niet te vergelijken met de VS.quote:Op vrijdag 23 november 2007 02:26 schreef dvr het volgende:
Hi SeLang,
Depressie hoeft volgens mij ook niet met deflatie hand in hand te gaan, althans, tijdens de depressie van de jaren '30 betaalden de Duitsers hun halfjes wit met briefjes van een miljoen Reichsmark.
ik zag het net via de live ticker ( http://www.fxstreet.com/rates-charts/forex-rates/ ) ineens 4x 0.1 cent veranderenquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:41 schreef remlof het volgende:
Oops, het gaat wel snel opeens, 1.496 nu:
[afbeelding]
"De nacht dat de dollar viel" Thanksgiving weekendquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zag het net via de live ticker ( http://www.fxstreet.com/rates-charts/forex-rates/ ) ineens 4x 0.1 cent veranderenhuiveringwekkend haast.
Azie niet open? Het is al middag...quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zit niet zo in de valutahandel, maar is dat niet snel zo in de 'nacht'? De VS is nu dicht en Azie nog niet open
Azie is al uren open hoor. hier in Indonesie is het al bijna 10 uur in de morgen en in Tokio is het al lunch (geweest (?) ).quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:46 schreef Richie_Rich het volgende:
Ik zit niet zo in de valutahandel, maar is dat niet snel zo in de 'nacht'? De VS is nu dicht en Azie nog niet open
Ik ben al weer aan het aftellen tot het weekend.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Azie is al uren open hoor. hier in Indonesie is het al bijna 10 uur in de morgen en in Tokio is het al lunch (geweest (?) ).
Voornamelijk ramptoerisme.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:54 schreef Richie_Rich het volgende:
Zijn jullie ook nog actief aan het handelen of alleen ramptoerisme?![]()
Dat vermoedde ik alquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Voornamelijk ramptoerisme.
Er is niks leukers dan de grote jongen op z'n bek zien gaan.
Wat een ontzettende onzin. Je hebt ook nog een vraag van me open staan eerder dit topic..quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Voornamelijk ramptoerisme.
Er is niks leukers dan de grote jongen op z'n bek zien gaan.
Natuurlijk is dat geen onzin pfipje.quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een ontzettende onzin. Je hebt ook nog een vraag van me open staan eerder dit topic..
jah, ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik ben al weer aan het aftellen tot het weekend. [afbeelding]
Overigens is die spring van zojuist weer enigszins hersteld..
dat laatste. Ik zou niet eens weten waar ik zou kunnen handelen, anders zou ik het vast wel eens proberenquote:Op vrijdag 23 november 2007 03:54 schreef Richie_Rich het volgende:
Zijn jullie ook nog actief aan het handelen of alleen ramptoerisme? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 03:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat geen onzin pfipje.Is je dat nog niet duidelijk?
Welke vraag trouwens?
quote:
Oh die. Nee dat was algemeen druif.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |