quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:49 schreef gronk het volgende:
Van korte duur....
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:04 schreef StonedKinG het volgende:
En weer 1,48...
Kun je dan niet heel easy geld verdienen?quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:17 schreef gronk het volgende:
Overigens, bij paypal staat de dollar nog altijd op 1.42
quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:31 schreef StonedKinG het volgende:
10000 dollar inkopen, op paypal kieperen en dan als euro's uitbetalen?
Wat een gelul. Totaal ongefundeerde uitspraak.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:31 schreef Steeven het volgende:
Dit gaat snel, maar geleidelijk. Hij zal niet in 1x vallen. Over een jaar zitten we 2.30!!!!, maar dan is er zoveel tijd overheen gegaan dat niemand meer beseft hoe groot dat gast is met vorig jaar.
Er komt anders niet zoveel onderbouwing uit jouw mond. Ik probeerde enkel te zeggen dat de dollar niet hard gaat vallen, maar héél langzaam. En er zullen wel degelijk mensen zijn die reageren zoals in mijn visie, maar dat zien we dan welquote:Op dinsdag 20 november 2007 18:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een gelul. Totaal ongefundeerde uitspraak.
Daarbij slaat je 2e opmerking ook nergens op als je je bedenkt dat de helft van dit topic bestaat uit het klagen over hoe de USD een paar jaar geleden stond.
Ik probeerde enkel te zeggen dat ik verwacht dat de dollar langzaam zal vallen. Ik heb al tig analisten horen zeggen dat als ie door deze grens heen gaat, dan valt ie. Nou, we zijn vele grenzen verder, hij stijgt zelfs harder dan verwacht, maar ik zie nog geen klap. Dus zou het mij niet verbazen als de trend nog een behoorlijke tijdje doorloopt.quote:2.30? Hoe kom je daarbij?
Als je kijkt hoe lang de munt erover gedaan heeft om zoveel te zakken..denk je dan echt dat 'ie pak 'm beet 80 cent gaan zakken in ÉÉN jaar? Want dat zeg je dus.quote:Op dinsdag 20 november 2007 18:54 schreef Steeven het volgende:
[..]
Er komt anders niet zoveel onderbouwing uit jouw mond. Ik probeerde enkel te zeggen dat de dollar niet hard gaat vallen, maar héél langzaam.
Ah maar zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 20 november 2007 19:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je kijkt hoe lang de munt erover gedaan heeft om zoveel te zakken..denk je dan echt dat 'ie pak 'm beet 80 cent gaan zakken in ÉÉN jaar? Want dat zeg je dus.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1,4852 geweest. Ik heb de cijfers gemist vandaag, nog iets bijzonders geweest? Huizen?
quote:Nov. 20 (Bloomberg) -- Freddie Mac fell 29 percent, the biggest decline since it went public in 1988, as the second- largest U.S. mortgage-finance company posted a record loss, warning of a possible dividend cut and the need to raise capital.
The worst housing slump in 16 years caused ``significant deterioration'' in the third quarter that will continue through year-end, McLean, Virginia-based Freddie Mac said in a statement. The net loss was $2.02 billion, or $3.29 a share, three times what some analysts estimated
quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
1,4852 geweest. Ik heb de cijfers gemist vandaag, nog iets bijzonders geweest? Huizen?
quote:China on Monday expressed concern at the decline in the dollar, joining a growing chorus of global policymakers alarmed by the weakness in the world’s main reserve currency.
Wen Jiabao, the premier, told a business audience in Singapore it was becoming difficult to manage China’s $1,430bn foreign exchange reserves, saying their value was under unprecedented pressure. “We have never been experiencing such big pressure,” Mr Wen said, according to Reuters. “We are worried about how to preserve the value of our reserves.”
Wisselen dan slet, neem je verlies als een ventquote:“We are worried about how to preserve the value of our reserves.”
De chinezen beginnen nu echt te zweten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:12 schreef gronk het volgende:
http://www.ft.com/cms/s/0(...).html?nclick_check=1
[..]
Oh.. die gast is al doodquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:53 schreef gronk het volgende:
Ik hoop dat die opperrechter uit z'n huis wordt gezet. Foreclosure, your honor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |