Ook wel even netjes bij vermelden waar je dit grafiekje vandaan hebt, dat vergeten veel mensen hier vaak te doen, wat op dan weer een bron van discussie op levert.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:40 schreef Montov het volgende:
[..]
1.5 was wellicht wat te hoog, ik had dat ergens gelezen maar ik weet niet meer waar. Via google zag ik dat het tegenwoordig rond de 1% ligt, dus 3 miljoen per jaar. Maar een langjarig gemiddelde komt wel wat hoger, zie ook:
[ afbeelding ]
Jij doet dat zelf ook niet altijd. En wat zou het?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook wel even netjes bij vermelden waar je dit grafiekje vandaan hebt, dat vergeten veel mensen hier vaak te doen, wat op dan weer een bron van discussie op levert.
Gelul. Dat doe ik juist wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Jij doet dat zelf ook niet altijd. En wat zou het?
Beter kijken, het staat erbij en één Googletje levert je http://www.census.gov/compendia/statab/tables/07s0001.xlsquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook wel even netjes bij vermelden waar je dit grafiekje vandaan hebt, dat vergeten veel mensen hier vaak te doen, wat op dan weer een bron van discussie op levert.
die mogen toch niet?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:06 schreef Monidique het volgende:
Leuk, nu al strijkers.
Die hele Mises, Spencer en nog meer van z'n geloofsgenoten zijn natuurlijk het schoolvoorbeeld van het pot verwijt de ketel syndroomquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:14 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hier nog een leuke video voor Klopkoek, als hij tenminste wil laden:
http://www.meervrijheid.nl/index.php?pagina=1550
Zeker. Ik krijg ook het opstartscherm, de cd-drive gaat als een gek draaien maar na verloop van tijd houdt 'ie er gewoon mee op.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:46 schreef Monidique het volgende:
Zwaardvisch, je hebt toch wel Civilization 4 Complete voor dertig euro gekocht, waarbij ook de twee uitbreidingen worden geleverd?
Autorunquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef Monidique het volgende:
O, nog steeds een error? Welk opstarmscherm? Loading XML blabla... of dat je ook echt een menu ziet?
Jawel. M'n pc draait op Vista dus staan alle spellen in een aparte map. Nou, als ik daar CivIV wil starten geeft hij een laadscherm, maar na verloop van tijd verdwijnt dat scherm, en hoor ik ook echt aan m'n computer dat hij gestopt is met laden. Ik heb zoveel mogelijk programma's afgesloten voor ik het opstart, dus dat is het niet. Misschien iets grafisch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Monidique het volgende:
Je hebt het ook nog niet kunnen installeren?
Ik bedoelde dat scherm dat je krijgt wanneer je dubbelklikt. Dat noem ik altijd autorun, maar dat zeg ik waarschijnlijk verkeerd.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Monidique het volgende:
Je hebt het ook nog niet kunnen installeren?
Alleen dit zie je?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |