abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 november 2007 @ 11:19:31 #51
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_54843754
Heet het tegenwoordig niet Supertech?
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 26 november 2007 @ 11:23:40 #52
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54843835
Neuh, dat was de leverancier van Arrows toch?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54844936
en Williams en Benneton ook, is volgens mij ook gewoon Renault......maar weet niet zeker!!
  maandag 26 november 2007 @ 12:28:53 #54
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54845055
Van Arrows was het Asiatech bedenk ik me net.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54845218
Na de privatisering van Renault in 1996 nam Mecachrome de Renault F1 motoren over. Deze motoren werden verkocht aan F1 teams door Super Performance Competition Engineering (van Flavio Briatore) onder de naam Supertec. Hiermee reden zowel Benetton als Williams en ook Arrows (in 2000, Aisatech leverde Arrows in 2001 de motoren). Renault werd in deze periode betaald door Mecachrome voor de ontwikkeling van de motor. SPCE betaalde Mecachrome en werd zelf weer betaald door de verkoop van motoren.

Bron
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 26 november 2007 @ 12:37:44 #56
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54845238
Dus die situatie is niet geheel denkbeeldig. Blijft er alleen een team in de verkoop over. Prodrive?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54845346
Heeft Richards (toch vriendje van Flavio uit bennetontijd??) geld genoeg om dat team te kopen??
  maandag 26 november 2007 @ 12:52:19 #58
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54845528
quote:
Op maandag 26 november 2007 12:43 schreef TJDoornbos het volgende:
Heeft Richards (toch vriendje van Flavio uit bennetontijd??) geld genoeg om dat team te kopen??
Ligt eraan hoeveel Renault vraagt
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54845737
bijdehandje, wil gewoon ff antwoord of Dave erg vermogend is want volgens mij valt dat reuze mee
  maandag 26 november 2007 @ 13:25:28 #60
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_54846111
quote:
Op maandag 26 november 2007 13:06 schreef TJDoornbos het volgende:
bijdehandje, wil gewoon ff antwoord of Dave erg vermogend is want volgens mij valt dat reuze mee
Volgens mij hij persoonlijk niet zo. Maar Prodrive is best een succesvol bedrijf, en zal met een goed plan best een behoorlijke financiering los kunnen krijgen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_54847439
Tsja, wat is vermogend. Dat is natuurlijk relatief. Richards heeft geld zat, maar genoeg om het risico te kunnen lopen om een F1-team te kopen, dat lijkt me niets. En Prodrive mag dan wel een succesvol gebdrijf zijn in teremn van prestaties, de financiele slagkracht van dit bedrijf is (relatief aan wat er nodig is om een F1-team te kopen en runnen) maar zeer beperkt. Het meerendeel van wat ze doen, gebeurt in opdracht van een grotere partij, waar ze slechts een initieel afgesproken bedrag van zien.
pi_54893614
Bernie heeft een interview gegeven aan het Duitse Auto Motor und Sport.

In een paar regels:

  • McLaren zou een punten straf kunnen krijgen als ze informatie van Ferrari gebruiken in de nieuwe McLaren
  • Het verschil tussen Renault en McLaren in de spionage affaire is dat McLaren gedurende een bepaalde periode informatie kreeg, terwijl Renault dat in een keer kreeg.
  • Dennis had Coughlan moeten aangeven bij de politie.
  • Het is over voor Ralf en Fisi.

    Bron
  • The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_54893889
    Dat laatste hoop ik van harte
    Die twee zijn van geen enkele toegevoegde waarde voor de F1 voor mij persoonlijk dan
    pi_54894137
    Ze testen wel bij Force India hoorde ik!!
    pi_54894269
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 15:12 schreef TJDoornbos het volgende:
    Ze testen wel bij Force India hoorde ik!!
    Dat klopt, maar ik denk persoonlijk dat die twee 0,0 kans maken bij dat team.
    Ik schat zomaar dat ze beiden simpelweg "te duur" zijn voor een klein team als Team Force India.

    Okay, al hoorde ik een tijd terug wel geruchten over Ralf die zomaar even bereid was om voor 12 miljoen minder per jaar te gaan rijden, maar dan nog; ik denk dat India er slim aan doet om ze niet als coureur aan te nemen, simpelweg omdat er niet genoeg geld is lijkt me
      woensdag 28 november 2007 @ 15:29:25 #66
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_54894602
    Ralf lijkt me niet waarschijnlijk. Gasgoyne heeft al aangegeven te vertrekken bij het team mocht Ralf komen.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_54896420
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 15:29 schreef sanger het volgende:
    Ralf lijkt me niet waarschijnlijk. Gasgoyne heeft al aangegeven te vertrekken bij het team mocht Ralf komen.
    Ik vind dat iedere TD dat moet zeggen. Gewoon een daad stellen dan is Ralf zo weg
    pi_54896662
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 15:29 schreef sanger het volgende:
    Ralf lijkt me niet waarschijnlijk. Gasgoyne heeft al aangegeven te vertrekken bij het team mocht Ralf komen.
    Inderdaad ook dat nog ja.

    Dan heeft Fisico nog betere papieren in handen.
    Nouja beter, voor zover je ze beter kan noemen
    pi_54897121
    quote:
    Op woensdag 28 november 2007 15:05 schreef NED het volgende:
    Dat laatste hoop ik van harte
    Die twee zijn van geen enkele toegevoegde waarde voor de F1 voor mij persoonlijk dan
    Ze zullen niet gemist gaan worden. Al is Ralf een cultheld.
      woensdag 28 november 2007 @ 17:44:06 #70
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_54898352
    Beiden waren kleurloos, in dat opzicht mis ik ze niet. Beiden kunnen echter wel waardevol voor een klein team zijn ivm kennis enzo.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_54924798
    quote:
    F1- Alonso has Honda seat fitting - report
    Posted in: Formula One By GMM on Nov 29, 2007 - 5:07:27 PM

    (GMM) Fernando Alonso spent an entire day at Honda's Brackley factory this week and even had a seat fitting, reports from Germany on Thursday said.

    Sport Bild claims that the double world champion, who is still yet to commit to a team for 2008 after splitting with McLaren, is 'nearing an agreement' with the Japanese outfit that recently tabbed Ross Brawn as its new team boss.

    It is reported that the first approach to Alonso about possibly joining Honda was made by F1 chief executive Bernie Ecclestone, after the previously Nick Fry-led team embarrassingly netted a mere six points with its RA107 'earth car' this year.

    Sport Bild said Alonso would take the place of Rubens Barrichello; the Brazilian veteran who would move to Honda's satellite team Super Aguri in 2008 as Takuma Sato's new teammate.

    Alonso's manager Luis Garcia Abad on Thursday was not contactable.

    Sport Bild observed: "With Brawn and Alonso, the fate of the Honda team would be secured".
    quote:
    Honda move on the cards for Alonso
    by Niamh O'Mahony, 29 November 2007

    Fernando Alonso 'is nearing an agreement' with Honda for a race drive next season, according to reports in Germany.

    More to follow...
    Calm down, please!
    pi_54924859
    Als dit waar is is het een zeer goede zet van Honda. Kunnen die prutsers bij Toyota nog wat van leren.
    pi_54925002
    Ok, dat had ik niet verwacht. Zou best lullig zijn voor Barrichello.

    Ik ben benieuwd of het echt waar is, aangezien Bild Zeitung de bron is
      donderdag 29 november 2007 @ 18:37:44 #74
    65960 sanger
    |-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
    pi_54925072
    OOk Frits van Eldik had het er al over in zijn weblog. En die is meestal redeljk geinformeerd.
    Everything you want is on the other side of fear.
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
    pi_54925171
    Sow wat ga ik me doodlachen als Jens de vloer aanveegt met die Spaanse grappenmaker........

    Zou het lullig vinden voor Davidson want die valt dan uit eindelijk buiten de boot!!
    pi_54925616
    quote:
    Op donderdag 29 november 2007 18:42 schreef TJDoornbos het volgende:
    Sow wat ga ik me doodlachen als Jens de vloer aanveegt met die Spaanse grappenmaker........

    Zou het lullig vinden voor Davidson want die valt dan uit eindelijk buiten de boot!!
    Zou inderdaad lullig voor hem zijn, maar ze hebben geld nodig bij Super Aguri. Dus het was toch al twijfelachtig of hij wel kon blijven. En SA zal wel een leuke zak geld krijgen van Honda om Barrichello tijdelijk op te vangen.
    pi_54926690
    quote:
    Honda deny Alonso rumours
    By Jonathan Noble Thursday, November 29th 2007, 18:19 GMT

    Honda Racing denied reports emerging from Germany on Thursday that former world champion Fernando Alonso had visited the team's factory for a seat-fitting.

    Speculation about Alonso's future had moved up a gear earlier in the day when separate stories fuelled rumours that Honda could now be a likely destination for the Spaniard.

    A report in German publication Sport Bild suggested that Alonso was on the verge of a deal with Honda for 2008.

    The story said that the double world champion had not only spent a day at the team's Brackley factory, but had, according to one of the newspaper's sources, even had a seat fitting.

    In a separate development to the Bild story, Alonso also became linked with Honda Racing when wild speculation surfaced that Rubens Barrichello was today due to visit Super Aguri with Ross Brawn for a seat-fitting.

    Like many of the rumours surrounding Alonso's plans, however, both stories proved not to be true.

    Reacting to the Bild story, a Honda spokeswoman said: "Fernando has not visited our factory, and Honda Racing confirmed their drivers for the 2008 season back in July."

    The Barrichello/Super Aguri also proved to be wide of the mark. Autosport.com understands that Brawn did indeed attend Super Aguri's Leafield factory, but with another member of Honda Racing staff and not a driver in tow.

    Alonso's manager said recently that he was in no rush to finalise his 2008 plans.
    Calm down, please!
    pi_54943050
    quote:
    Doornbos to Land Test Ride with BMW ?
    Posted by: Admin on Nov 30, 2007 - 06:16 AM

    Javier Villa has been mentioned as a contender to become BMW-Sauber's primary test and reserve driver in 2008.

    The 20-year-old Spaniard, who won three GP2 sprint races in 2007 and finished the series for the Racing Engineering team in sixth place, will "almost certainly" test for BMW in the near future, the sports daily Marca said on Friday.

    Several other drivers are also rumoured to be in the running to replace the Toyota-bound Timo Glock at BMW.

    The Hinwil based team is expected to make its decision in December, after a handful of candidates - possibly including the Estonian Marko Asmer, Willi Weber protege Nico Hulkenberg or Robert Doornbos - test at Jerez next week.

    Marca reports that Villa, managed by Racing Engineering owner Alfonso de Orleans, and BMW-Sauber team officials met at the Formula BMW World Finals at Valencia last weekend.
    Calm down, please!
    pi_54943099
    Doornbos kan wel testen, maar ik zie hem dit jaar nog niet instappen als coureur ergens.
    Hij heeft zelf ook al aangegeven zich kostelijk te amuseren in de Champcar en wil daar minstens nog een jaar blijven
    pi_54943111
    Ik zie wel aan de foto's wie er getest hebben.
    pi_54943205
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 12:26 schreef NED het volgende:
    Doornbos kan wel testen, maar ik zie hem dit jaar nog niet instappen als coureur ergens.
    Hij heeft zelf ook al aangegeven zich kostelijk te amuseren in de Champcar en wil daar minstens nog een jaar blijven
    Als hij echt die aanbieding van Newman Haas op zak heeft zal hij bijna ZEKER nog wel een jaartje in de Champcar blijven

    Makkelijk kiezen: de luxe om bij een topteam te kunnen rijden of weer een jaar testen in de hoop dat je niet opzij wordt geschoven (wat toch wel gebeurd gezien de teams tegenwoordig testrijders niet meer de credit geven die ze verdienen ... zelfs DelaRosa zie ik niet racen volgend jaar en da's inmiddels een veteraan test-rijder. Davidson is er ook al uit geloof ik. Geld telt).
    Calm down, please!
    pi_54943239
    quote:
    Paddock Quotables

    "In my day the drivers were fat and the tires were skinny"
    -- unknown
    pi_54943295
    quote:
    Hamilton te zien op Top Gear
    [30 november - 12:29]

    McLaren-piloot Lewis Hamilton zal komende zondag te zien zijn op het Britse TV-programma Top Gear.

    Het notabele autoprogramma, winnaar van een BAFTA en Emmy Award, is met miljoenen kijkers wereldwijd quasi zeker de meest populaire TV-uitzending over auto's.

    Hamilton zal het in de show tegen de klok opnemen in een Suzuki Liana om te proberen de snelste ronde op het circuit te verbreken. Eerder ondernamen Nigel Mansell, Damon Hill, Mark Webber en Jenson Button al een poging om de snelste tijd te rijden op het Top Gear-circuit.

    De uitzending is komende zondag te zien op BBC 2 om 21:00.
    www.f1-club.be
    Ik ben benieuwd
    pi_54946999
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 12:32 schreef NED het volgende:

    Paddock Quotables

    "In my day the drivers were fat and the tires were skinny"
    -- unknown

    Een quote over de jaren 50 van Froilan Gonzales, een reus van een vent, die behoorlijk boven de auto uitstak.

    The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
    [b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
    pi_54947588
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 15:03 schreef sasquatsch het volgende:

    [..]

    Een quote over de jaren 50 van Froilan Gonzales, een reus van een vent, die behoorlijk boven de auto uitstak.

    [ afbeelding ]
    niet alleen boven
    Calm down, please!
    pi_54954714
    quote:
    Op vrijdag 30 november 2007 15:03 schreef sasquatsch het volgende:

    [..]

    Een quote over de jaren 50 van Froilan Gonzales, een reus van een vent, die behoorlijk boven de auto uitstak.

    [ afbeelding ]
    Ow kijk, dat wist ik niet. Thanks
    Die site waar dat op stond wist het kennelijk ook niet ±´'
    pi_55030466
    quote:
    Coulthard: "Alonso zou een sabbatical kunnen nemen"

    04 December, 11:03 | David Coulthard is nooit te beroerd zijn mening te laten horen. Zo ook in de kwestie-Alonso. De Spanjaard is na afgelopen seizoen opgestapt bij McLaren en is nog steeds op zoek naar een nieuwe werkgever. Renault en Red Bull Racing worden als mogelijke nieuwe teams genoemd. Coulthard stelt echter dat hij een overstap naar Red Bull niet logisch zou vinden en dat hij denkt dat de tweevoudig wereldkampioen er wel eens een jaartje tussenuit zou kunnen knijpen.

    "Ik denk niet dat het een heel groot probleem voor hem zou zijn als hij er een jaartje tussen uit zou gaan," vertelt Coulthard op een persconferentie in de aanloop naar de Race of Champions. "Prost was de laatste die dat deed. Hij nam ook een sabbatical, kwam weer terug en werd direct wereldkampioen. Als je ervoor zorgt dat je in een van de beste auto's van het veld terugkomt, is er geen enkele reden waarom hij niet direct weer mee zou kunnen vechten om de wereldtitel."

    Of Alonso dit zelf ook wil is nog niet bekend. Naar verluidt is de Spanjaard in gesprek met Renault, maar zijn ook Red Bull Racing en Toyota geïnteresseerd in de wereldkampioen van 2005 en 2006. Coulthard zelf zou het echter totaal niet logisch vinden als Alonso van een kampioenschapsteam als McLaren over zou stappen naar een team als Red Bull, waar hij met zeer grote waarschijnlijkheid niet kan vechten om overwinningen.

    "Waarom zou Fernando McLaren moeten verlaten om dan over te stappen naar Red Bull Racing?" vraagt Coulthard zich openlijk af. "Als hij er niet van genoot om races te winnen bij McLaren, zal hij er zeker niet van genieten om geen races te winnen bij Red Bull. Het zal erg moeilijk voor hem worden om een andere auto dan de McLaren te vinden, waarin hij meer races kan winnen. Ik vind het nogal een vreemde manier om je carrière te managen."

    bron: www.formule1wereld.nl
    Tjsa, ik zie het nut er ook niet zo van in om in een auto te stappen waarvan je van te voren al weet dat je er waarschijnlijk nooit de titel mee zal kunnen halen. Komend jaar niet en het jaar erop iig zeker niet!

    En bij Ferrari hebben ze (gelukkig) geen plek voor die jankbal
    pi_55030514
    quote:
    Mosley: "Deelname Prodrive in 2009 niet zeker"
    04 december 2007

    Max Mosley, president van de autosportbond FIA, heeft laten weten dat de deelname van Prodrive aan het seizoen 2009 allerminst zeker is. Volgens Mosley betekent de toewijzing van een startbewijs voor 2008 niet dat het team van David Richards ook automatisch zal worden toegelaten tot het wereldkampioenschap van 2009.

    Prodrive maakte onlangs bekend dat zij volgend jaar niet aan de start zal verschijnen, door alle onduidelijkheid rondom de legaliteit van de zogenoemde klantenauto, maar in 2009 alsnog in de Formule 1 hoopt te komen. Het Britse bedrijf had volgend jaar in de Formule 1 willen stappen met een McLaren-chassis en Mercedes-motor.

    Mosley zei in een interview met The Paddock Magazine: "We kunnen Prodrive er niet van weerhouden om zich in te schrijven voor 2009. Richards heeft mij, op verzoek van zijn geldschieters, gevraagd, of wij een garantie kunnen geven dat zijn inschrijving voor 2009 opnieuw zal worden geaccepteerd. Ik heb hem verteld dat dat niet mogelijk is en dat hij gewoon weer het normale proces zal moeten doorlopen. Hij moet zich aanmelden en de FIA zal een beslissing nemen over zijn inschrijving."

    Vorig jaar kreeg Prodrive de voorkeur boven tien andere inschrijvingen. Namen als Paul Stoddart en Trevor Carlin visten naast het net. Dat Prodrive nu besluit af te zien van deelname aan het seizoen 2008, zal volgens Mosley zonder gevolgen blijven. "Ze hebben 300.000 euro betaald. Dat geld zijn ze waarschijnlijk kwijt. Ik denk verder niet dat er een straf komt of dat er juridische stappen worden ondernomen."

    bron: f1.gpupdate.net
    Van mij mogen ze per direct mee doen, maar uiteraard wel begrijpelijk (imo) dat ze in 2009 gewoon opnieuw moeten aanmelden om mee te mogen doen en dat dan opnieuw gekeken faat worden of ze aan alle eisen voldoen
    pi_55030702
    quote:
    Hamilton grote winnaar Autosport Awards

    Lewis Hamilton blijft geschiedenis schrijven. De McLaren-coureur is de eerste coureur ooit die het voor elkaar krijgt om drie Autosport Awards te winnen. De 22- jarige Brit werd niet alleen als Rookie of the year, maar ook tot beste Britse coureur en beste Internationale coureur van het jaar verkozen.

    Hamilton, die in zijn debuutseizoen tweede werd, wordt nu bekroond met drie prestigieuze Autosport Awards. De McLaren-coureur, die de prijs van beste debutant overhandigd kreeg van zijn landgenoot en de wereldkampioen van 1997 Damon Hill, en de twee overige prijzen van Viviane Senna, de zuster van wijlen Ayrton Senna zei:

    "Ik kan alleen maar zeggen dat ik erg trots ben om hier te zijn en ik ben er trots op om het team van McLaren te mogen vertegenwoordigen. Het is een genot om voor hen te racen, het is een droom die werkelijkheid werd. Deze award wil ik dus opdragen aan het team."

    Toen Hamilton de prijs van beste nieuwkomer en beste Internationale coureur overhandigd kreeg door Viviane Senna zei hij: "Ik ben sprakeloos. Ayrton was zo belangrijk voor mij, ik keek altijd naar zijn video’s en dacht nooit dat ik iemand uit zijn dichte omgeving zou mogen ontmoeten."

    Viviane Senna zei over Hamilton: "Lewis doet me denken aan mijn broer. Hij heeft dezelfde rijstijl en is ook een goed mens. Dat zie je aan zijn gezicht en ogen."

    Ook Hamilton’s team viel in de prijzen, de MP4-22 werd namelijk verkozen tot beste auto van 2007.
    bron: www.f1pits.net
    Nou weet ik dat de coureurs van McLaren altijd hun beker bij een 1ste, 2de of derde plek moeten afstaan aan het team, maar hoe zit het met dergelijke awards die een McLaren coureur wint?

    Mag hij die wel zelf houden?
    pi_55030710
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef NED het volgende:

    [..]

    Van mij mogen ze per direct mee doen, maar uiteraard wel begrijpelijk (imo) dat ze in 2009 gewoon opnieuw moeten aanmelden om mee te mogen doen en dat dan opnieuw gekeken faat worden of ze aan alle eisen voldoen
    quote:
    Volkswagen neemt mogelijk plaats van Prodrive F1 over

    Nadat Prodrive afgelopen week bekend maakte officieel niet deel te zullen nemen in 2008 aan het wereldkampioenschap Formule 1 draaien de geruchtenmolens op volle toeren. Het nieuwste gerucht dat gaat in de paddock is dat Volkswagen mogelijk de licentie van Prodrive wil overnemen om zo in 2009 of 2010 haar intrede in de Formule 1 te maken.

    Deze speculaties worden gevoed door het feit dat ex Formule 1-coureur Joachim Stuck voor de Duitse autofabrikant is aangesteld als 'Motorsport Representative'. Stuck is vrijwel elke Grand Prix aanwezig doordat hij commentaar verzorgt voor de Duitse televisie.

    Bij zijn nieuwe baan bij Volkswagen zal hij het management van de Duitse autofabrikant voorzien van advies op strategisch gebied met betrekking tot de motorsport activiteiten. Eerder dit jaar maakte Volkswagen ook al haar entree in de Formule 3 Euroseries. Tijdens de laatste race van het seizoen reed Nederlander Carlo van Dam voor Volkswagen.
    Calm down, please!
    pi_55030731
    quote:
    Fisichella crasht met Force India-wagen in Jerez

    Giancarlo Fisichella is vanochtend begonnen aan de testsessie op het Circuito de Jerez voor het team van Force India. Hoewel de test goed begon voor de Italiaan, officieel tot 31 december 2007 in dienst van Renault, werd rond elf uur de test afgebroken met een rode vlag.

    Fisichella crashte de Force India-wagen in de grindbak en tegen de bandenstapels in de Curva Angel Nieto, de laatste sectie van het circuit. Voorlopig lijkt er weinig schade aan de wagen van Fisichella, de verwachting is dat hij aan het begin van de middag zijn testdag kan vervolgen.

    bron: www.f1today.nl


    Ja, we moeten natuurlijk nu nog geen wonderen verwachten van die auto.
    Halverwege het jaar zullen ze met de B-spec komen en daarmee een flinke sprong vooruit mee moeten kunnen maken

    [ Bericht 13% gewijzigd door NED op 04-12-2007 12:07:48 ]
    pi_55032665
    Hij bewijst zichzelf geen dienst zo!!
    pi_55044864
    iemand foto's van de auto's op slicks ??
    pi_55052806


    Enige die ik kan vinden. En er is ook met groove tyres gereden, dus ik vraag me af of de snelste tijd wel echt met slicks is neergezet.

    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    1  N. Heidfeld BMW  01:19.042 78 
    2  J. Button Honda  01:19.155 65 
    3  P. de la Rosa McLaren  01:19.712 48 
    4  K. Räikkönen Ferrari  01:20.083 73 
    5  N. Piquet jr. Renault  01:20.366 66 
    6  S. Bourdais Scuderia Toro Rosso  01:20.615 97 
    7  G. Paffett McLaren  01:20.638 50 
    8  M. Webber Red Bull  01:20.682 65 
    9  M. Gené Ferrari  01:20.832 67 
    10  M. Conway Super Aguri  01:20.927 87 
    11  S. Vettel Scuderia Toro Rosso  01:21.086 45 
    12  J. Rossiter  Super Aguri  01:21.246 71 
    13  T. Glock Toyota  01:21.336 69 
    14  G. Fisichella Force India F1  01:21.424 41 
    15  N. Hulkenberg Williams  01:21.556 28 
    16  F. Montagny Force India F1  01:21.559 65 
    17  K. Nakajima Williams  01:21.586 33 
    18  M. Asmer BMW  01:21.962 53 
    19  K. Kobayashi Toyota  01:22.186 111 
    20  J. Villa BMW  01:22.503 57 


    En vers van vanmorgen

    Where facts are few, experts are many.
    pi_55052836
    Van mij mogen ze zo snel mogelijk weer terug, die slicks.
    Traction control eruit en driften met die knakenbak
    pi_55053554
    Calm down, please!
    pi_55059775
    Goh, dacht dat de soap voorbij was

    quote:

    McLaren ontkent gesprekken met Alonso
    05 december 2007


    McLaren heeft ontkend met tweevoudig wereldkampioen Fernando Alonso in gesprek te zijn over een terugkeer naar het Britse team, waarvan hij nog maar een maand geleden afscheid nam. De Spaanse sportkrant AS kwam woensdagochtend met het bericht dat McLaren Alonso een contract voor één seizoen had aangeboden.

    "McLaren weet niets van gesprekken die momenteel zouden worden gevoerd met Fernando Alonso en zijn management", deelde McLaren in een korte verklaring mee aan GPUpdate.net. In het artikel van AS staat verder dat Alonso een eisenpakket bij het team had neergelegd, als reactie op het aanbod. Zo zou Alonso alleen terug willen keren als hij meer invloed zou krijgen op zijn eigen racestrategie, zodat hij er zeker van kan zijn dat Lewis Hamilton geen voorkeursbehandeling krijgt.
    Waar rook is, is vuur
    Where facts are few, experts are many.
    pi_55061263
    Ja, dat moet ie doen. Terug naar McLaren
    pi_55061831


    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
     1  L. Hamilton     McLaren         01:19.371 73 
     2  D. Coulthard    Red Bull        01:19.421 80 
     3  F. Massa        Ferrari         01:19.761 97 
     4  K. Räikkönen    Ferrari         01:19.779 87 
     5  P. de la Rosa   McLaren         01:19.887 62 
     6  N. Piquet jr.   Renault         01:19.982 71 
     7  C. Klien        Force India F1  01:20.187 86 
     8  S. Vettel       Toro Rosso      01:20.398 57 
     9  G. Fisichella   Force India F1  01:20.470 102 
    10  R. Kubica       BMW             01:20.487 118 
    11  T. Glock        BMW             01:20.523 54 
    12  S. Bourdais     Toro Rosso      01:20.533 75 
    13  N. Rosberg      Williams        01:20.671 66 
    14  A. Zuber        Honda           01:20.897 109 
    15  M. Webber       Red Bull        01:20.944 41 
    16  N. Hulkenberg   Williams        01:21.068 67 
    17  A. Davidson     Super Aguri     01:21.076 74 
    18  R. Barrichello  Honda           01:21.184 103 
    19  K. Kobayashi    Toyota          01:21.699 118 
    20  N. Heidfeld     BMW             01:22.875 93 


    Fisichella en Klien halen het onderste uit de kan bij Force India...
    88mph
    pi_55062787
    Ze rijden met Slicks die 2 en als ze beetje leeg zijn kunnen wij dat ook!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')