-1 kudowz.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:47 schreef DJKoster het volgende:
Goedemoggel!
Precies.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Te matig inderdaad als iedereen net doet alsof ze het zelf bedacht hebben en de eerste zijn die het zeggen
Klopt.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
wel toffe reclame
Geef maar hoer ik roggel het WIELquote:Op donderdag 15 november 2007 14:54 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Geef maar HOER ik roggel het wel
Tering zeg, jij bent zwakzinnig.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:56 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik vind het een kut reclame, het is niet eens op realiteit gebasseerd
hoe je het went of keert als je goede morgen typt in een smsje kan er nooit goedemoggel uit komen .
dus als je goedemoggel kan typen door de juiste toetsen van goedemorgen te gebruiken, vind ik je knap of een kneus, daar ben ik nog niet over uit.
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:55 schreef Cinch het volgende:
Verkapt-ik-volg-hoorcolleges topic
Wat meteen de briljantste kreet is uit het spotje.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:57 schreef MeneerNuance het volgende:
[..]
Geef maar hoer ik roggel het WIEL![]()
Sterf.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
http://youtube.com/watch?v=bA35Dkks5YQ
![]()
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:50 schreef CupCakes het volgende:
Goedemoggel is geniaal....
En dat ik een kneus ben wist ik allang........
Zegt een hoop over de mensen waar je mee omgaatquote:Op donderdag 15 november 2007 14:48 schreef Pim89 het volgende:
Gaaf, ik ben nu offcieel een Kneus blijkbaar. Maar iedereen tegen wie ik het zeg moet er om lachen.
In ieder geval gefeliciteerd met het openen van een kut-topic!
Loeter!
De reclame is briljant. Echter mensen die het na doen en dat grappig denken te zijn zijn meelooplosers. Ik voorspel petjes en poker als ik het over dit soort mensen heb.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:12 schreef La_Vita het volgende:
Slechte klacht, het blijft gewoon leuk..![]()
Leuke opmerkingen hergebruikenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:48 schreef Pim89 het volgende:
Gaaf, ik ben nu offcieel een Kneus blijkbaar. Maar iedereen tegen wie ik het zeg moet er om lachen.
In ieder geval gefeliciteerd met het openen van een kut-topic!
Loeter!
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap de sproedjes nooit zo goed.
Afdeling sproedjes. Spruitjes? Wat?
Als dat een grapje is, is het wel een heel erg slechtequote:Op donderdag 15 november 2007 16:20 schreef muhahaha het volgende:
Nieuw in the top40
Jantje Smit - Goede moggel oma
Dus als iemand 's ochtends als iedereen nog halfgaar is voor de grap 'goeiemoggel' zegt tegen je doe je dus net of je niks gehoord hebt?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:19 schreef jordeeeh het volgende:
Eens met klacht
Wordt gelukkig niet tegen mij gezegd, als t gedaan wordt negeer k die persoon gewoon. Praat normaal of praat niet
Nee, mensen die 'voor de grap' zulke dingen zeggen.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:27 schreef KosterT het volgende:
[..]
Dus als iemand 's ochtends als iedereen nog halfgaar is voor de grap 'goeiemoggel' zegt tegen je doe je dus net of je niks gehoord hebt?
Da's pas triest...
zo jij bent vast heel erg stoer irlquote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nee, mensen die 'voor de grap' zulke dingen zeggen.
Hoek op je oogkas kun je krijgen op de vroege ochtend.
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef DANILXL het volgende:
[..]
zo jij bent vast heel erg stoer irl![]()
Ha, een echte internet held. Ze bestaan nog!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
waaaaaaauuuuuuwwwwwwquote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Vergeet poker niet!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die ook massaal wuppies verzamelde van de AH, Coca cola Zero meteen als favoriete drankje hebben genomen omdat die reclame zo H4x0rf3x0r is, zicvh helemaal onderspuiten met Axe en nog steeds verbaasd zijn dat de vrouwen niet op hun af komen rennen en als eerste de allernieuwste mobiele telefoon met camera, mp3-speler, waterfiets, beertender, 5 persoons appartement en trilfunctie in de pocket hebben.
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen die ook massaal wuppies verzamelde van de AH, Coca cola Zero meteen als favoriete drankje hebben genomen omdat die reclame zo H4x0rf3x0r is, zicvh helemaal onderspuiten met Axe en nog steeds verbaasd zijn dat de vrouwen niet op hun af komen rennen en als eerste de allernieuwste mobiele telefoon met camera, mp3-speler, waterfiets, beertender, 5 persoons appartement en trilfunctie in de pocket hebben.
Oke, iemand heeft het verzonnen. Het komt op tv of in een theater. Mensen mogen er om lachen maar het absoluut niet doorvertellen of terloops een keer gebruiken?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:54 schreef HeatWave het volgende:
Ach, heb je altijd met mensen die niet zo creatief zijn he? Of het nou Jiskefet, Teeuwen of dit is, gewoon lekker breinloos andermans grappen jatten en dan denken dat je grappig bent, en uniek!
*ril*.
Wat heeft petjes en poker met deze reclame te maken?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De reclame is briljant. Echter mensen die het na doen en dat grappig denken te zijn zijn meelooplosers. Ik voorspel petjes en poker als ik het over dit soort mensen heb.
Poker zit nogal hoog bij je. Misschien tijd om het te leren en zelf kijken of je het leuk vind of niet.quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oke, iemand heeft het verzonnen. Het komt op tv of in een theater. Mensen mogen er om lachen maar het absoluut niet doorvertellen of terloops een keer gebruiken?
Mag jij wel praten? Nederlands is niet door jou bedacht.
[..]
Wat heeft petjes en poker met deze reclame te maken?
Sommige mensen dragen nou eenmaal petjes.
Sommige mensen spelen poker. Tja, leuk spelletje. Een ander pakt kaarten om te klaverjassen. Ook een leuk spelletje.
Niet iedereen is een meeloper.
Waarom vind jij voetbal leuk? WTF is leuk aan 22 slappe toneelspelende mietjes op een stuk gras? Het enige wat ze doen is omvallen en janken als een toeschouwer een scheet heeft gelaten. Jij bent gewoon een meeloper: "Iedereen vind voetbal leuk dus ik ook"
[..]
Poker zit nogal hoog bij je. Misschien tijd om het te leren en zelf kijken of je het leuk vind of niet.
komt voornamelijk door z'n ademquote:Op donderdag 15 november 2007 17:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
waaaaaaauuuuuuwwwwwwiedereen is vast heel bang voor jou irl
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
quote:1. Keyboard Warrior
1. A Person who, being unable to express his anger through physical violence (owning to their physical weakness, lack of bravery and/or conviction in real life), instead manifests said emotions through the text-based medium of the internet, usually in the form of aggressive writing that the Keyboard Warrior would not (for reasons previously mentioned) be able to give form to in real life.
2. The term is a combination of the word 'keyboard' (the main tool by which the person expresses his/her latent rage) and 'warrior' (due to the warrior-like aggression, tendency towards violence, headstrong nature and propensity towards brute force as a means of resolving conflict rather than more subtle means dependant on finesse).
3. The Keyboard Warrior seeks to use the power imbued in his 'weapon' to effect death and destruction (in a strictly-metaphorical sense) upon his foes (other virtual identities he has encountered on the internet). In essence, the keyboard (ie. text input ability) allows the keyboard warrior to manifest his true warrior nature in a safe and removed environment, from which no real-life repercussions .
4. Keyboard Warriors are generally identified by unneccessary rage in their written communications, and are regarded as 'losers' by other virtual identities on the internet.
Ken is such a keyboard warrior when he gets onto the internet.
Spoedjes. Spoedgevallen.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:56 schreef frame-saw het volgende:
Ik snap de sproedjes nooit zo goed.
Afdeling sproedjes. Spruitjes? Wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waaaaaaauuuuuuwwwwwwquote:Op donderdag 15 november 2007 17:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
waaaaaaauuuuuuwwwwwwiedereen is vast heel bang voor jou irl
![]()
2x gepost op fok en 2x verwijzing naar die advertentie. spam-accountje aangemaakt?quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:57 schreef malibu_911 het volgende:
Heb er al een t-shirt van besteld
Met de tekst
GOEIEMOGGEL!
Gaat altijd snel he hype's
http://link.marktplaats.nl
Verkapte ik-ben-jaloers-omdat-ik-zelf-niks-kan-verzinnen-post.quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die reclame is niet geniaal. die reclame is 100% volkomen kut. Hij klopt gewoon niet. Als je dat ook nog eens na gaat doen is het helemaal triest.
Typisch een marktplaats-verkoper, aan de advertentie en zijn 2 posts op Fok! te zienquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:00 schreef Adfundum het volgende:
[..]
2x gepost op fok en 2x verwijzing naar die advertentie. spam-accountje aangemaakt?
Natuurlijkquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:34 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Verkapte ik-ben-jaloers-omdat-ik-zelf-niks-kan-verzinnen-post.![]()
Donder op man, nerdquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:57 schreef malibu_911 het volgende:
Heb er al een t-shirt van besteld
Met de tekst
GOEIEMOGGEL!
Gaat altijd snel he hype's
http://link.marktplaats.nl/nerdverkoper
mensen die geenstijl dingen overnemenquote:
Mensen die denken dat Kudos een Geenstijl iets is.quote:Op woensdag 21 november 2007 11:58 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
mensen die geenstijl dingen overnemen![]()
Zeiksnorquote:Op donderdag 15 november 2007 14:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ok het is een leuke reclame, maar ga dan niet alles nadoen wat je op tv ziet.
Lopen er lui die elkaar bij een hoorcollege zien "goedemoggel" tegen elkaar te roepen.
En als ze weggaan kunnen ze het niet laten om "loeter" tegen elkaar te zeggen.
Klacht: KNEUZEN.
5 Kiklo Inktvipquote:Op donderdag 15 november 2007 14:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ok het is een leuke reclame, maar ga dan niet alles nadoen wat je op tv ziet.
Lopen er lui die elkaar bij een hoorcollege zien "goedemoggel" tegen elkaar te roepen.
En als ze weggaan kunnen ze het niet laten om "loeter" tegen elkaar te zeggen.
Klacht: KNEUZEN.
http://youtube.com/watch?v=VlImiZvLqEQquote:Op woensdag 21 november 2007 15:12 schreef Aeterna het volgende:
Ik ken desbetreffende reclame niet?
Mis ik wat?
Als je 'goedemorgen' zo schrijft komt het er zeker weten niet uit neequote:Op donderdag 15 november 2007 14:56 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
ik vind het een kut reclame kutreclame, het is niet eens op realiteit gebasseerd gebaseerd
hoe je het went wendt of keert als je goede morgen goedemorgen typt in een smsje kan er nooit goedemoggel uit komen .
dus als je goedemoggel kan typen door de juiste toetsen van goedemorgen te gebruiken, vind ik je knap of een kneus, daar ben ik nog niet over uit.
quote:Op woensdag 21 november 2007 18:27 schreef Breemz het volgende:
Hahaha!
Hier gaan klagen over een geniale reclame, en zelf 3 posts later kudowz zeggen.![]()
LOETER!
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:55 schreef Cinch het volgende:
Verkapt-ik-volg-hoorcolleges topic
Whehehe.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef MaxPower het volgende:
Ik zei gisteren tegen een vrouwelijke collega 'geef maar hoer, ik roggel het wiel', kon vanmorgen direct bij de baas komen.
klacht: collega's die geen reclames kijken.
Kom onder die Menhir vandaan.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:41 schreef Roellio het volgende:
Ik kijk bijna geen tv, maar had "Goedemoggel" al wel her- en der opgepikt.
Het is dus van een reclame
Nee, generaliseren en mensen in hokjes stoppen dat is wel intelligent hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 16:35 schreef jogy het volgende:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef MaxPower het volgende:
Ik zei gisteren tegen een vrouwelijke collega 'geef maar hoer, ik roggel het wiel', kon vanmorgen direct bij de baas komen.
Heel strak.quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:23 schreef MaxPower het volgende:
Nee, maar het bureau dat de reclames maakt zeker welquote:
Ga eens terug naar GS met je +43quote:Op zaterdag 1 december 2007 18:51 schreef thebeat het volgende:
+4 voor topic
-8 voor die mensen die het zeggen
-299 die het ook in dit topic scanderen.
Ik zie geen +43 in mijn post, verrotte hippiequote:
Word je knetterbek van die sproetjes?quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan iemand een slotje roggelen?
Een sloetje rochelen? De moedjes rochelen het wiel!quote:Op zondag 2 december 2007 15:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Kan iemand een slotje roggelen?
Ja idd. En als je vraagt : "jij vond dat goeiesmorgens deze morgen ook tof he?" Antwoorden ze heel trots Jaaaaaaahquote:Op woensdag 5 december 2007 15:50 schreef detulp050 het volgende:
Och, flipper tich op met je klucht. Ik bepiel zelf wol wat ik zig
Overigens was het alleen de eerste twee dagen leuk. Nu zijn het precies de mensen van wie je het verwacht die het zeggen. Die zijn net uit hun 'Goeiesmorgens' periode.
goedemoggelquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:52 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ja idd. En als je vraagt : "jij vond dat goeiesmorgens deze morgen ook tof he?" Antwoorden ze heel trots Jaaaaaaah![]()
Loosers. Terechte klacht van TS
Ik hoorde op TV dat de sint het woord in de zak heeft meegenomen naar spanje. Ik geloof niet meer in de sint maar hoop wel dat het gelukt is.
Ik voel me vereerdquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:56 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de goede sint alle azijnpissers wel mee heeft genomen maar ik ben bang dat hij niet allemaal te pakken heeft. Jij bent er namelijk nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |