Is dit de onderjurk ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:05 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt geen ontwerper. Zo lui en onorigineel als hij is.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
is dat zijn neuwste creatie voor Nadia?
Lijkt er ook op dat het jurkje zonder bh gedragen moet wordenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef avonne het volgende:
wat een lelijk jurkje
weer een blote konten parade.
Dát zal Lieke in ieder geval niet willen, dus Lieke zal de enige zijn met een fatsoenlijke knielengte.
en dr blubberbuik ook!!quote:Op donderdag 15 november 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
nou, haar hangtieten komen er zeer goed in uit
Volgens mij maakt hij zich er juist met een Jantje van Leiden vanaf.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:12 schreef Dreamboy het volgende:
Toch wel een beetje zielig hij doet zo zijn best.
[ afbeelding ]
een soort griekse mini-toga.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Lijkt er ook op dat het jurkje zonder bh gedragen moet worden![]()
waarom komt DOB niet meer? (heb het even niet meer gevolgd, was er even klaar mee na het douchegebeuren)quote:Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
Amanda weet niet wie er voor haar haar komt morgen maar er komt wel iemand.
Volgens mij weet Amanda dat DOB niet meer komt.
Teveel kritiek van fora op Bianca en DOB. Ik denk ook dat het haar van Amanda een rol speelt, dat ziet er natuurlijk niet uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:17 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
waarom komt DOB niet meer? (heb het even niet meer gevolgd, was er even klaar mee na het douchegebeuren)
terwijl die normaal altijd in de camera kijkt.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef Disana het volgende:
Belachelijk. Dennis doet alweer een oproep aan zijn fans hem een liedje te sturen dat hij dan zal zingen op een tijdstip dat zij willen. Op die halfslachtige manier, niet eens even in de camera kijken.
Zal storm lopen met verzoekjes.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef Vandaag... het volgende:
verzoekje van nix:
als je een cd stuurt en songtekst van je idool gaat dennis het zingen op een tijdstip dat jou uitkomt.Maar niet na twaalven want dan is hij moe.
Zo doet ie eigenlijk alles, he? Het moet hem aan komen waaien, hij durft zelf nergens voor (in) te staan.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:21 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
terwijl die normaal altijd in de camera kijkt.
zou die een beetje verlegen zijn ofzo?
ik heb er 1 voor z n darksidequote:Op donderdag 15 november 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zal storm lopen met verzoekjes.![]()
ok, thnxquote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Teveel kritiek van fora op Bianca en DOB. Ik denk ook dat het haar van Amanda een rol speelt, dat ziet er natuurlijk niet uit.
Er heeft een stuk van Bianca op Nowlive gestaan, misschien heeft iemand hier dat nog.
Ik zeg........insturen.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor z n darkside
http://www.youtube.com/watch?v=sO_QntXc-c4
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:24 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ik heb er 1 voor z n darkside
http://www.youtube.com/watch?v=sO_QntXc-c4
Dan hoop ik dat ie voor Lieke onwijs zijn best gaat doen.... en een schitterende jurk maakt...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij maakt hij zich er juist met een Jantje van Leiden vanaf.
Dat zou hij juist niet gaan doen, heeft hij gezegd. Hij zou ervoor zorgen dat zij niet zou winnen.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie voor Lieke onwijs zijn best gaat doen.... en een schitterende jurk maakt...
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:29 schreef Nomrc2 het volgende:
jaap lijkt wel zo'n darter
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:08 schreef avonne het volgende:
nou, haar hangtieten komen er zeer goed in uit
beetje knielengte erbij en het lijkt al heel wat meer.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ie voor Lieke onwijs zijn best gaat doen.... en een schitterende jurk maakt...
ik zag hetquote:Op donderdag 15 november 2007 15:20 schreef Vandaag... het volgende:
verzoekje van nix:
als je een cd stuurt en songtekst van je idool gaat dennis het zingen op een tijdstip dat jou uitkomt.Maar niet na twaalven want dan is hij moe.
Nou mooi dan gaat ze daar lekker zelf zitten.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Lieke heeft geen enkel probleem met het knielen, het is immers voor een goed doel.
That's the spirit.![]()
Niks smoes. Lieke is druk met de liveshow van morgen en heeft nauwelijks tijd.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou mooi dan gaat ze daar lekker zelf zitten.![]()
Het was vanaf het begin de bedoeling dat Lieke het zou doen. Nu heeft ze het ineens druk of weet ik veel wat voor andere smoes. En nu moeten Brian en Amanda in gaan vallen en knielen. Dus verzin maar wat anders of je doet het zelf maar.![]()
zo zet hij zichzelf ook voor lul als hij dat inderdaad van plan is.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou hij juist niet gaan doen, heeft hij gezegd. Hij zou ervoor zorgen dat zij niet zou winnen.
Gaat toch om het principe...dat het om een goed doel gaat heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks smoes. Lieke is druk met de liveshow van morgen en heeft nauwelijks tijd.
De opbrengst van de kalender is voor een goed doel waarom zou je dat niet doen dan?
Hij zet zichzelf idd voor lul maar dat wisten we toch al. Iemand die zijn beroep serieus neemt gaat dat hok toch niet in?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef miesy het volgende:
[..]
zo zet hij zichzelf ook voor lul als hij dat inderdaad van plan is.
hij zit daar toch om zichzelf te promoten, of om lieke te kakken te zetten?![]()
Of ze het al echt gedaan hebben weet ik niet maar de intentie is er wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Marietje_34 het volgende:
klopt het trouwens dat Nadia weer met Dennix voost?
![]()
bahquote:Op donderdag 15 november 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of ze het al echt gedaan hebben weet ik niet maar de intentie is er wel.
Wat een smerige honden zitten daar in dat hok.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Telefoon: Huub mag niet meer dollen over het ego van Brian![]()
Bang dat Brian gaat flippen?
Vind hem dan meer lijken op Bobby George.... die kwam altijd op met een cape en een kandelaar....quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef Guuskeee het volgende:
wat ziet slettie er weer geweldig uit !!!! WHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
nee ik ga weer de mist in. ik word maf van die sukkels. ik reply op mezelf en ik weet het niet meer. ik moet ff die streams uit denk ik.quote:
Zo overduidelijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Dennix voelt dat er vanavond een ruzie aankomt. Dennix heeft heel lang in het hokje gezeten vanmiddag dus heeft het script op zak. Zal wel gebeuren tijdens of na de PoPo.
Smaak is kommer en kwel in DGKquote:Op donderdag 15 november 2007 15:46 schreef beequeen het volgende:
Wat ziet ze er weer uit.![]()
[ afbeelding ]
Same here, Ted kwam ook altijd op in een cape maar Bobby komt idd meer in de richting van Jaap.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:14 schreef akveor het volgende:
Als jarenlange dartliefhebber kon ik dit niet laten gaan
Echt???quote:Op donderdag 15 november 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Telefoon: Huub mag niet meer dollen over het ego van Brian![]()
Bang dat Brian gaat flippen?
Yep en dat gebeurde ook. Dennix vertelde het verhaal aan Brian en hij begon direct te schokken.quote:
Over smaak valt dus wel degelijk te twistenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze vind zichzelf volgens mij behoorlijk sexy en geil.....![]()
Wie heeft ruzie met wie?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
De ruzie begint nu al.........Dennix voelde aan zijn water dat er ruzie zou komen.![]()
Lieke, Huub en Jaap tegen de rest.....what else is new?quote:
En zijn snolletje is zijn slavin...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Brian haalt de slavernij erbij.....hij komt goffer de goffer uit Breukelen.![]()
En vanavond nog ff lekker wurgsex en..........morgen moet ze weer op bed liggen, want dan is haar stem kwijt!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
De logopedist zal weer blij zijn met Amanda.![]()
Niets, ik mag dan ook hopen dat Dennis in z'n glazen bol heeft gezien dat hij er zelf weer als een sukkel bij zal staan.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke, Huub en Jaap tegen de rest.....what else is new?
Hij zit volgens mij zwaar onder een medicijnquote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef Jewscky het volgende:
Kijk die ogen van die RAT
Slavenhutjes gezien.....mèn, hou toch op.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef Dark het volgende:
Brian heeft de slavernij van dichtbij mee gemaakt.......van vroeger![]()
![]()
![]()
hij heeft er nog trauma`s vanquote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef Dark het volgende:
![]()
![]()
En waarom niet dan? Ons bent zuunigquote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef tipsch het volgende:
Ik hedde keen streams meer. Beschijft als het u belieft, lieve fokkerts.
Ons ben in preutest.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom niet dan? Ons bent zuunig![]()
Mooi, je bent principieel maar het helpt niks schat.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom niet dan? Ons bent zuunig![]()
Tja dat kan hij zich nog als de dag van gisteren herinneren..quote:Slaven die in de zoutwinning werkten, verbleven in slavenhutjes bij de zoutpannen, nauwelijks hoger dan 2 meter. Deze hutjes zijn nog steeds te zien op Bonaire. De slavernij is in 1863 afgeschaft op Bonaire.
Hij wil geen koning zijn, geen onderdaan en geen slaaf!quote:
Oh mai fakking gad!!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:39 schreef Dark het volgende:
![]()
![]()
Ja, het is vast Huub die door gaat draaienquote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef T-lex het volgende:
Owjee, Huub kan het nog steeds niet hebben dat er een paar dwars liggen.![]()
Als ik Brian was ging ik hem ff uitdagen en als hij in de buurt komt, hard lachend zeggen: "AFSTAND..Conjo!"![]()
Nou dan krijg je hem wel gek.![]()
He eng.. hij heeft zenuwentrekjes!!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, het is vast Huub die door gaat draaien
[ afbeelding ]
Dat komt van al het buigenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
He eng.. hij heeft zenuwentrekjes!!
Ik denk dat de FEBO dit juist stuurt op deze manier ...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:51 schreef diedirk het volgende:
FEBO accepter dit toch niet!
Laat Dennis eens zelf iets doen, nu niet weer verschuilen achter Brian
Laat Brian zich uitspreken tegen Dennis
Dat vind ik dan wel weer voor hem pleiten. De enigen die nog naar Brian durven zijn Amanda en Nadia, die te stom zijn om in te zien dat hij in huidige toestand levensgevaarlijk is.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
Naad moet alles weer voorkauwen, Dennix durft dus niet alleen naar Brian.......
Nooit eerder gezien? Hier heeft hij regelmatig last van om het hokje te laten weten dat hij op het punt staat para te worden.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
He eng.. hij heeft zenuwentrekjes!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |