Yep en dat gebeurde ook. Dennix vertelde het verhaal aan Brian en hij begon direct te schokken.quote:
Over smaak valt dus wel degelijk te twistenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze vind zichzelf volgens mij behoorlijk sexy en geil.....![]()
Wie heeft ruzie met wie?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:26 schreef beequeen het volgende:
De ruzie begint nu al.........Dennix voelde aan zijn water dat er ruzie zou komen.![]()
Lieke, Huub en Jaap tegen de rest.....what else is new?quote:
En zijn snolletje is zijn slavin...quote:Op donderdag 15 november 2007 16:31 schreef beequeen het volgende:
Brian haalt de slavernij erbij.....hij komt goffer de goffer uit Breukelen.![]()
En vanavond nog ff lekker wurgsex en..........morgen moet ze weer op bed liggen, want dan is haar stem kwijt!quote:Op donderdag 15 november 2007 16:30 schreef beequeen het volgende:
De logopedist zal weer blij zijn met Amanda.![]()
Niets, ik mag dan ook hopen dat Dennis in z'n glazen bol heeft gezien dat hij er zelf weer als een sukkel bij zal staan.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieke, Huub en Jaap tegen de rest.....what else is new?
Hij zit volgens mij zwaar onder een medicijnquote:Op donderdag 15 november 2007 16:32 schreef Jewscky het volgende:
Kijk die ogen van die RAT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |