Niks smoes. Lieke is druk met de liveshow van morgen en heeft nauwelijks tijd.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nou mooi dan gaat ze daar lekker zelf zitten.![]()
Het was vanaf het begin de bedoeling dat Lieke het zou doen. Nu heeft ze het ineens druk of weet ik veel wat voor andere smoes. En nu moeten Brian en Amanda in gaan vallen en knielen. Dus verzin maar wat anders of je doet het zelf maar.![]()
zo zet hij zichzelf ook voor lul als hij dat inderdaad van plan is.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou hij juist niet gaan doen, heeft hij gezegd. Hij zou ervoor zorgen dat zij niet zou winnen.
Gaat toch om het principe...dat het om een goed doel gaat heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks smoes. Lieke is druk met de liveshow van morgen en heeft nauwelijks tijd.
De opbrengst van de kalender is voor een goed doel waarom zou je dat niet doen dan?
Hij zet zichzelf idd voor lul maar dat wisten we toch al. Iemand die zijn beroep serieus neemt gaat dat hok toch niet in?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:48 schreef miesy het volgende:
[..]
zo zet hij zichzelf ook voor lul als hij dat inderdaad van plan is.
hij zit daar toch om zichzelf te promoten, of om lieke te kakken te zetten?![]()
Of ze het al echt gedaan hebben weet ik niet maar de intentie is er wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:51 schreef Marietje_34 het volgende:
klopt het trouwens dat Nadia weer met Dennix voost?
![]()
bahquote:Op donderdag 15 november 2007 15:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of ze het al echt gedaan hebben weet ik niet maar de intentie is er wel.
Wat een smerige honden zitten daar in dat hok.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:59 schreef beequeen het volgende:
Telefoon: Huub mag niet meer dollen over het ego van Brian![]()
Bang dat Brian gaat flippen?
Vind hem dan meer lijken op Bobby George.... die kwam altijd op met een cape en een kandelaar....quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:11 schreef Guuskeee het volgende:
wat ziet slettie er weer geweldig uit !!!! WHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
nee ik ga weer de mist in. ik word maf van die sukkels. ik reply op mezelf en ik weet het niet meer. ik moet ff die streams uit denk ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |