abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 november 2007 @ 12:55:36 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_54623517
Hmm volgens dezelfde bijbel weet God ook precies hoe het afloopt. Voor mij zou het spelen van het dan ook al niet meer hoeven. Dat is toch niet leuk als je al precies weet hoe het afloopt?
pi_54623553
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:55 schreef yvonne het volgende:

[..]

Mooi, leven in de brouwerij.
Ok, neem jij maar over, ik ga.
  Admin donderdag 15 november 2007 @ 13:06:39 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54623700
Maar goed, wat wil TS eigenlijk horen?
Ja hij (wie?! ) speelt vals en handelt met voorkennnis.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 15 november 2007 @ 13:07:12 #24
159129 Laartje
Cogito ergo sum
pi_54623708
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:32 schreef zuchtje het volgende:
Je kunt pas spreken van valsspelen als je de regels kent. Staan die ook in de bijbel?
Ja, Genesis 3 dus
  donderdag 15 november 2007 @ 13:08:52 #25
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_54623747
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:04 schreef Laartje het volgende:

Wat vinden jullie?
Ik vind het knap hoe noach al die virussen/bacterien/zoutwatervissen etc heeft meegenomen.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
pi_54624223
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:08 schreef Brupje het volgende:

[..]

Ik vind het knap hoe noach al die virussen/bacterien/zoutwatervissen etc heeft meegenomen.
Aquaria, jeweettoch.
pi_54634758
Het is wel een beetje flauw van een almachtige God inderdaad. Het komt een beetje neer op een bordspel waarbij God uiteindelijk alle pionnetjes van tafel veegt. Aan de andere kant, hij is almachtig - Dus hij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen er over.

Verder kun je je natuurlijk af vragen in hoeverre het een spelletje is.
  vrijdag 16 november 2007 @ 09:42:58 #28
159129 Laartje
Cogito ergo sum
pi_54644143
quote:
Op donderdag 15 november 2007 20:55 schreef Alicey het volgende:
Dus hij hoeft aan niemand verantwoording af te leggen er over.
Als ik ooit voor hem zou komen te staan, dan wrijf ik het wel even voorzichtig onder zijn neus
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:05:49 #29
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_54644643
Ti's natuurlijk vooral een beetje omslachtig. Hij had ook gewoon met één knip in de vingers het zootje op te lossen, daar was al die ongein met die boot helemaal niet voor nodig. Dan had 'ie zich meteen nuttig kunnen maken door al die nutteloze ongein als staartbotjes en blindedarmen uit onze lichamen te slopen.

Ti's een beetje een dramaqueen, die God van ons.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 16 november 2007 @ 10:21:01 #30
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54644946
Of hij was gewoon van vlees en bloed zoals het in de historische overleveringen staat.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 16 november 2007 @ 12:30:19 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_54647863
Ik sympathiseer met god.

Vroeger als we Dungeons and Dragons speelden was ik Dungeon Master, en dan had je ook altijd van die irritante spelers.

"Als je de hoek omgaat bleek je grootste angst waarheid geworden, de eerst zo veilig lijkende grot blijkt eigenlijk het hol van een zes meter grote schorpioen".
"Grootste angst, nauwelijks, ik heb een magical armor of no piercing +5 en een ring of poison resistance"
"Eh oh, okee. Je verslaat de schorpioen zonder dat je geraakt wordt. Je klimt over het lijk heen maar ziet dat de huidige route hopeloos is, achter de schorpioen gaapt een ravijn van tientallen meters, je zult dus echt een andere route moeten bedenken..."
"Oh wacht! Ik gebruik mijn Dragontir Sword +3 +2 met Group Levitation!"
"Eh, je hebt een zwaard met Group Levitation? Hoe kom je daar nou weer aan?"
"Weet je nog toen Sjoerd een keer DM mocht spelen? Hij gaf veel coolere items dan jij.."
"Oh, eh, okee, goed, jullie zweven over het ravijn heen, en komen aan het einde van de tunnel. Van rechts komt verblindend licht, en terwijl je je ogen afschermt loop je de buitenlucht weer in, in een weidegebied met rollende heuvels. Aan de ene kant word je ingesloten door een rivier, aan de andere kant door uitlopers van het bergachtige gebied waar je je in bevond. Maar oh nee! Er staat een Tarrasque! Het meest gevreesde wezen in de geschiedenis van de mensheid, je zult zeker verliezen! Je kunt niet anders dan terugvluchten, de grot in, zo snel als je kunt."
"Ik val hem aan! Ik gebruik mijn Sword of Smite +10 +15"
"Jij hebt een Sword of Sm....?"
"Ik gooi, hmm, even kijken, een 18, ik raak hem voor... hmm.. damage multiplier x 10... smite bonus... Een totaal aan damage van 7830 hit points, met een critical hit in z'n hoofd, waardoor ik in een klap z'n hoofd eraf sla en z'n hart terminaal verwond. Ik win!"
"....."
"Dat is 150.000 experience points heh? Valt een beetje tegen, maar we komen toch weer een stapje dichter bij level 70."
"....."
"Wat nu DM?"
"... Er valt een meteoriet bovenop jullie hoofd. Jullie zijn allemaal dood."
"Eh? Kunnen we niet nog een spell casten?"
"Nee! Jullie zijn dood hoor je! Dood! Niet te regenereren of wat dan ook! Gevaporiseerd! Weg!"
"Zomaar? Dat kan toch niet? Zo'n meteoriet hoor je toch aankomen?"
"Dit was een speciale stille meteoriet! STERF VUIGE HONDEN!"

Dus. Go god, go.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_54649997
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 12:30 schreef speknek het volgende:
Ik sympathiseer met god.

Vroeger als we Dungeons and Dragons speelden was ik Dungeon Master, en dan had je ook altijd van die irritante spelers.

"Als je de hoek omgaat bleek je grootste angst waarheid geworden, de eerst zo veilig lijkende grot blijkt eigenlijk het hol van een zes meter grote schorpioen".
"Grootste angst, nauwelijks, ik heb een magical armor of no piercing +5 en een ring of poison resistance"
"Eh oh, okee. Je verslaat de schorpioen zonder dat je geraakt wordt. Je klimt over het lijk heen maar ziet dat de huidige route hopeloos is, achter de schorpioen gaapt een ravijn van tientallen meters, je zult dus echt een andere route moeten bedenken..."
"Oh wacht! Ik gebruik mijn Dragontir Sword +3 +2 met Group Levitation!"
"Eh, je hebt een zwaard met Group Levitation? Hoe kom je daar nou weer aan?"
"Weet je nog toen Sjoerd een keer DM mocht spelen? Hij gaf veel coolere items dan jij.."
"Oh, eh, okee, goed, jullie zweven over het ravijn heen, en komen aan het einde van de tunnel. Van rechts komt verblindend licht, en terwijl je je ogen afschermt loop je de buitenlucht weer in, in een weidegebied met rollende heuvels. Aan de ene kant word je ingesloten door een rivier, aan de andere kant door uitlopers van het bergachtige gebied waar je je in bevond. Maar oh nee! Er staat een Tarrasque! Het meest gevreesde wezen in de geschiedenis van de mensheid, je zult zeker verliezen! Je kunt niet anders dan terugvluchten, de grot in, zo snel als je kunt."
"Ik val hem aan! Ik gebruik mijn Sword of Smite +10 +15"
"Jij hebt een Sword of Sm....?"
"Ik gooi, hmm, even kijken, een 18, ik raak hem voor... hmm.. damage multiplier x 10... smite bonus... Een totaal aan damage van 7830 hit points, met een critical hit in z'n hoofd, waardoor ik in een klap z'n hoofd eraf sla en z'n hart terminaal verwond. Ik win!"
"....."
"Dat is 150.000 experience points heh? Valt een beetje tegen, maar we komen toch weer een stapje dichter bij level 70."
"....."
"Wat nu DM?"
"... Er valt een meteoriet bovenop jullie hoofd. Jullie zijn allemaal dood."
"Eh? Kunnen we niet nog een spell casten?"
"Nee! Jullie zijn dood hoor je! Dood! Niet te regenereren of wat dan ook! Gevaporiseerd! Weg!"
"Zomaar? Dat kan toch niet? Zo'n meteoriet hoor je toch aankomen?"
"Dit was een speciale stille meteoriet! STERF VUIGE HONDEN!"

Dus. Go god, go.
Ik sympathiseer met jou.

Uit meest baggeristische ( is dat een woord?) post van je ooit, weet je zelfs nog een punt mee te maken.
  Admin vrijdag 16 november 2007 @ 14:39:09 #33
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54651074
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 10:05 schreef nietzman het volgende:
Ti's natuurlijk vooral een beetje omslachtig. Hij had ook gewoon met één knip in de vingers het zootje op te lossen, daar was al die ongein met die boot helemaal niet voor nodig. Dan had 'ie zich meteen nuttig kunnen maken door al die nutteloze ongein als staartbotjes en blindedarmen uit onze lichamen te slopen.

Ti's een beetje een dramaqueen, die God van ons.
Ons?
Laat mij erbuiten.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:50:38 #34
53191 STORMSEEKER
Waakt Voortdurend..
pi_54666125
Hoezo is het valsspelen? Die lui kregen wat ze verdienden en God heeft evengoed mensen overgelaten om de tijd vol te kunnen maken om de strijdvraag te beslechten. Dus er is geen probleem eigenlijk.
Daar komt nog bij dat Noach de mensen in die tijd net zo goed vaak genoeg gewaarschuwd heeft, dus ze hadden het kunnen weten.

Verder heb je geen bijbel nodig om te bevatten wat een slechte afloop zou inhouden: totale macht voor Satan. Ieder mens op aarde is satanist (hij wil immers alle macht bezitten) Of (optie 2) de mens wordt zo lang tegen elkaar opgezet dat dit culmineert in een totale vernietiging van de aarde waarmee Gods ultieme creatie, de mens, totaal wordt vernietigd.
Maar goed, zo ver komt het dus niet.
-|-|- Peace Through Power -|-|-
pi_54666872
God heeft de mens gemaakt (er van uitgaande dat het de waarheid is). Nu heeft hij beloofd dat hij het niet meer zou doen.. (de mensheid vernietigen) Hij houdt in principe van zijn creatie, de duivel dus niet.
Nu krijgen we waarschijnlijk een nieuwe (anti)christus die dus de duivel is en de meeste mensen zal vernietigen. Note, jezus was ook een menselijk figuur, de duivel niet anders. Het is gewoon een een soort van ''geest'' dus.

Persoonlijk denk ik zeg maar dat de mens opzich wel goed is maar de wereld waarop we zitten niet.
Het is tijd voor een nieuwe wereld, deze is niet geschikt voor ons.

Waarom geloven in het goed of het kwade? laat ze het onderling maar uitvechten maar val ons er niet mee lastig!

[ Bericht 9% gewijzigd door Aasgier op 17-11-2007 02:13:56 ]
  zaterdag 17 november 2007 @ 08:26:39 #36
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54668729
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef STORMSEEKER het volgende:
Hoezo is het valsspelen? Die lui kregen wat ze verdienden en God heeft evengoed mensen overgelaten om de tijd vol te kunnen maken om de strijdvraag te beslechten. Dus er is geen probleem eigenlijk.
Daar komt nog bij dat Noach de mensen in die tijd net zo goed vaak genoeg gewaarschuwd heeft, dus ze hadden het kunnen weten.
Dit is niet correct, noach mocht enkel 2 van elk meenemen (wss nog in reageerbuisjes ook want echte dieren met zn honderdduizenden passen niet op een boot hoe groot een boot ook is want je hebt gewichtsverplaatsing nodig op het water, als je te zwaar bent zink je gewoon) , met andere woorden het was genocide.
quote:
Verder heb je geen bijbel nodig om te bevatten wat een slechte afloop zou inhouden: totale macht voor Satan. Ieder mens op aarde is satanist (hij wil immers alle macht bezitten) Of (optie 2) de mens wordt zo lang tegen elkaar opgezet dat dit culmineert in een totale vernietiging van de aarde waarmee Gods ultieme creatie, de mens, totaal wordt vernietigd.
Satan bestaat niet, als je het over lucifer (de verlichtende) hebt, dat is wss enki en de god die door de christenen aanbeden wordt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_54668773
ik zeg water is mooi , buiten de dijk.

Maar let op als Lucifer en Allah een spel spelen met Ketuhanan en de goddelijke Krishna, dan zal het U slecht vergaan

[ Bericht 37% gewijzigd door henkway op 17-11-2007 08:52:12 ]
pi_54673791
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 08:42 schreef henkway het volgende:
ik zeg water is mooi , buiten de dijk.

Maar let op als Lucifer en Allah een spel spelen met Ketuhanan en de goddelijke Krishna, dan zal het U slecht vergaan
[ afbeelding ]
Waar is Allah?
  zaterdag 17 november 2007 @ 15:13:47 #39
159129 Laartje
Cogito ergo sum
pi_54673847
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 00:50 schreef STORMSEEKER het volgende:
Hoezo is het valsspelen? Die lui kregen wat ze verdienden
Of ze het verdienden doet er niet toe...
quote:
en God heeft evengoed mensen overgelaten om de tijd vol te kunnen maken om de strijdvraag te beslechten. Dus er is geen probleem eigenlijk.
Als je ingrijpt laat je het dus niet aan de mensen over, je neemt het heft in eigen handen. Aan de mensen overlaten zou betekenen geen vloed, tenzij er iemand ergens in een flinke waterleiding zou hebben geboord.
quote:
Wederom, doet er niet toe. Je kan zoveeel waarschuwen als je wilt. De eerste waarschuwing in genesis was toch al duidelijk genoeg? We laten ze het een tijdje uitvechten en dan zien we wel wie er wint, dat was de stelling in een notedop. Dat tijdje uitvechten is onderbroken doordat God valspeelde.
quote:
Of iedereen komt erachter dat Satan zo slecht nog niet is. Als God valsspelen nodig heeft om van hem te winnen dan zegt dat ook iets over hem. Verder wordt hij altijd die liefdevolle schepper genoemd, maar uit die liefde is er flink wat uitgemoord uit zijn naam, zeker in het oude testament is het één en al oorlog. Ik zie veel overeenkomsten in dingen als eerwraak(verhaal van Dina?), en soort van Jihad, heilige oorlogen.
  zaterdag 17 november 2007 @ 15:14:32 #40
159129 Laartje
Cogito ergo sum
pi_54673865
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 15:09 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Waar is Allah?
Onzichtbaar... jeweettoch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: