Dat is het ook, maar staat even los van mijn cursieve stukje....quote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef Joncho het volgende:
Juist een actie om Ede Staal hogerop te krijgen vind ik persoonlijk kiezersbedrog.
Als dat dan echt niet kan, pleit ik voor een verdubbeling van de keuzelijst....Er ontbreekt veel te veel!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met vrije keuze en zonder keuzelijst is het niet te doen. Ranja kan hier bij de albumlijst nog wel corrigeren voor spelfouten/andere schrijfwijze, maar bij zoiets als de Top 2000 met hun aantal inzendingen lukt zoiets natuurlijk niet.
alsof bier minderwaardig is aan wijnquote:Op woensdag 21 november 2007 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alsof je een flesje bier in je wijnrek hebt staan . . .
Is het ook niet, maar als je een mooi wijnrekje hebt staan met goeie wijnsoorten en je komt opeens een flesje pils tegen, dan zit je toch wel even raar te kijken . . .quote:Op woensdag 21 november 2007 23:49 schreef BramKVO het volgende:
alsof bier minderwaardig is aan wijn![]()
Queenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar kan er niet opkomen. Van wie was het ook alweer ??
Kansloosquote:Op donderdag 22 november 2007 17:39 schreef Djeez het volgende:
Ik ben maar een hyve gestart om Metallica's One op 1 te krijgen. Kut Top2000
Vergeet vooral het geplug van dat Limbo-kutnummer niet. Plek 69 voor ene Ge Reinders. Buiten Limburg heeft nog nooit iemand van hem gehoord, dus als daar geen oproepactie vooraf is gegaan, dan weet ik het ook niet meer!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:35 schreef Urquhart het volgende:
Dat nummer van Ede Staal is trouwens een heel mooi nummer, ik snap niet waarom ze dat weigeren. Doet echt niet onder bij een Avond van Boudewijn de Groot, dat jaren schaamteloos is gepromoot door de Radio2-heren zelf.
Dat viel mij ook al op! Ik was al op zoek naar Miles Davis, maar kon nergens vinden. Dat is bij bijna alle jazz-grootheden zo.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef kipknots het volgende:
Ach, die stemlijst is gewoon erg matig. Geen enkele John Coltrane of Miles Davis plaat maar wel tien Katie Melua nummers?![]()
In het geheel geen rubbish.....quote:Op donderdag 22 november 2007 21:54 schreef Rubbish11 het volgende:
lijst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |