Die overweeg ik ook altijd nog wel even, maar meestal kies ik dan toch voor Eleanor Rigby.quote:Op maandag 19 november 2007 11:46 schreef Fentoozler het volgende:
Beatles - Blackbird (1968)
quote:
Ik vraag me af wat ze zouden doen als je een enorme actie door heel Nederland opzet om Bohemian Rhapsody op 1 te krijgen. Zouden ze die er dan ook uit laten?quote:Op woensdag 21 november 2007 11:04 schreef ThunderChild het volgende:
Tenminste één plaat die niet in de Top 2000 komt, dus daarvoor hoeft niet meer gestemd te worden: Ede Staal komt niet in de Top 2000
Leuk die ludieke acties, valt helemaal niet op hoor . . .![]()
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Alsof je een flesje bier in je wijnrek hebt staan . . .
quote:Op woensdag 21 november 2007 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
veeeeel te hoogquote:Op woensdag 21 november 2007 11:07 schreef Buitendam het volgende:
![]()
Clocks
![]()
![]()
7e plek is tot nu toe het beste, niet?
Zucht. Zo flauw, omdat veel mensen het mooi vinden is het een kutnummerquote:Op woensdag 21 november 2007 12:07 schreef cafca het volgende:
[..]
maar net zoals met bier, de grote grijze massa drinkt het graag.......
Ik zeg niet dat het een slecht nummer is. Ik vind het alleen niet in de hoogste regionen van de Top2000 passen, die plekken zijn voor de echte klassiekers en "Clocks" is dat de komende 20 jaar bij lange na niet . . .quote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Buitendam het volgende:
Zucht. Zo flauw, omdat veel mensen het mooi vinden is het een kutnummer![]()
Nee, dat zeg ik niet. Ik vind het een redelijk nummer, maar zeker geen top200 allertijden waardig. Maar veel mensen blijkbaar welquote:Op woensdag 21 november 2007 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zucht. Zo flauw, omdat veel mensen het mooi vinden is het een kutnummer![]()
Mooi lijstje opzich, maar die eigen keuzequote:Op woensdag 21 november 2007 17:39 schreef Joesse het volgende:
Tis me weer gelukt
1. Queen - Innuendo
2. Smiths - Bigmouth strikes again
3. Supertramp - Fool's overture
4. Beatles - I will
5. Rolling Stones - She's a rainbow
6. Muse - Bliss
7. Moby - Porcelain
8. Manic Street Preachers - If you tolerate this, your children will be next
9. Radiohead - Karmapolice
10. Genesis - Firth of fifth
Eigen keuze
Bløf - Een manier om thuis te komen
Hmmm.... ik zou wel een nuance willen toevoegen: In de top 2000 zouden de 2000 beste nummers ooit gemaakt moeten staan. Dit is echter niet zo.quote:Op woensdag 21 november 2007 16:42 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie niet in waarom het persé klassiekers moeten zijn? De top2000 slaat in mijn ogen op de 2000 beste nummers ooit gemaakt. Of dat nummer nou in de jaren 60 of 3 jaar geleden uitkwam..
jaa sorry, maar k vind dat nummer nou net ff echt heel mooiquote:Op woensdag 21 november 2007 18:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooi lijstje opzich, maar die eigen keuze![]()
[..]
Komt me bekend voor, maar kan er niet opkomen. Van wie was het ook alweer ??quote:Op woensdag 21 november 2007 17:23 schreef Miam het volgende:
A Winter's Tale komt er niet eens in voor.![]()
wat slecht.
Queenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar kan er niet opkomen. Van wie was het ook alweer ??
Ach, face it, peace.quote:
Weet je wat het is? Wij kennen teveel muziek!quote:Op woensdag 21 november 2007 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Ach, face it, peace.
Clocks in de op 6 na mooiste plaat aller tijden
en Pim Fortuin is de grootste Nederlander ooit
Dat is het ook, maar staat even los van mijn cursieve stukje....quote:Op woensdag 21 november 2007 21:15 schreef Joncho het volgende:
Juist een actie om Ede Staal hogerop te krijgen vind ik persoonlijk kiezersbedrog.
Als dat dan echt niet kan, pleit ik voor een verdubbeling van de keuzelijst....Er ontbreekt veel te veel!quote:Op woensdag 21 november 2007 22:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Met vrije keuze en zonder keuzelijst is het niet te doen. Ranja kan hier bij de albumlijst nog wel corrigeren voor spelfouten/andere schrijfwijze, maar bij zoiets als de Top 2000 met hun aantal inzendingen lukt zoiets natuurlijk niet.
alsof bier minderwaardig is aan wijnquote:Op woensdag 21 november 2007 11:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is het ook niet, maar als je een mooi wijnrekje hebt staan met goeie wijnsoorten en je komt opeens een flesje pils tegen, dan zit je toch wel even raar te kijken . . .quote:Op woensdag 21 november 2007 23:49 schreef BramKVO het volgende:
alsof bier minderwaardig is aan wijn![]()
Queenquote:Op woensdag 21 november 2007 19:22 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar kan er niet opkomen. Van wie was het ook alweer ??
Kansloosquote:Op donderdag 22 november 2007 17:39 schreef Djeez het volgende:
Ik ben maar een hyve gestart om Metallica's One op 1 te krijgen. Kut Top2000
Vergeet vooral het geplug van dat Limbo-kutnummer niet. Plek 69 voor ene Ge Reinders. Buiten Limburg heeft nog nooit iemand van hem gehoord, dus als daar geen oproepactie vooraf is gegaan, dan weet ik het ook niet meer!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:35 schreef Urquhart het volgende:
Dat nummer van Ede Staal is trouwens een heel mooi nummer, ik snap niet waarom ze dat weigeren. Doet echt niet onder bij een Avond van Boudewijn de Groot, dat jaren schaamteloos is gepromoot door de Radio2-heren zelf.
Dat viel mij ook al op! Ik was al op zoek naar Miles Davis, maar kon nergens vinden. Dat is bij bijna alle jazz-grootheden zo.quote:Op woensdag 21 november 2007 20:46 schreef kipknots het volgende:
Ach, die stemlijst is gewoon erg matig. Geen enkele John Coltrane of Miles Davis plaat maar wel tien Katie Melua nummers?![]()
In het geheel geen rubbish.....quote:Op donderdag 22 november 2007 21:54 schreef Rubbish11 het volgende:
lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |