niet veel nee, maar geloof dat ik zodadelijk wel íéts moet gaan doenquote:
Thuisquote:
ZO nieuw is ie nietquote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
strontium...
weer een nieuw woord
scheikundig element...
gasvormig zeker
Srquote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
strontium...
weer een nieuw woord
scheikundig element...
gasvormig zeker
Het leest dan wel grappig, als je geen flauw idee hebt wat het is.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:55 schreef Frutsel het volgende:
Kende ut nie...
Niet gezien, maar er zitten vast dingen tussen als: 'Haha, stont whehe whoehoe pwn!!1einszze13#!'quote:Op donderdag 15 november 2007 11:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Het leest dan wel grappig, als je geen flauw idee hebt wat het is.
Bewijs: de reacties bij dat nieuwsitem.
stont nietquote:Op donderdag 15 november 2007 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet gezien, maar er zitten vast dingen tussen als: 'Haha, stont whehe whoehoe pwn!!1einszze13#!'
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets schuift een kop koffie over de bar naar D_A
Niet precies. Wel in die strekking idd.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet gezien, maar er zitten vast dingen tussen als: 'Haha, stont whehe whoehoe pwn!!1einszze13#!'
[afbeelding]
* Jo0Lz noteert.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
* ]Dark_Angelus maakt melding van zichzelf. Present [afbeelding
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
* Dark_Angelus maakt melding van zichzelf. Present
quote:Op donderdag 15 november 2007 11:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
stont niet
wel : strontium aan de knikker enzo
en ik dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
* Surveillance-Fiets schuift een kop koffie over de bar naar D_A
Ja.. beetje niks op de tracker zetten enzoquote:Op donderdag 15 november 2007 11:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je zou maar bij de FP crew zitten![]()
![]()
Je hebt toch handen ?quote:
Goed bezigquote:Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja.. beetje niks op de tracker zetten enzo
owja, 3 stuks vanochtend
Mjah.. ik zat te twijfelen aan het laatste nieuws over orkaan Sidr.. maar ja.. maar ff mee gewachtquote:Op donderdag 15 november 2007 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik had geen zin![]()
Jamaar, jamaar, jamaar je geeft hem ookquote:Op donderdag 15 november 2007 11:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt toch handen ?![]()
Precies er zijn nog meer nieuwspostersquote:Op donderdag 15 november 2007 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah.. ik zat te twijfelen aan het laatste nieuws over orkaan Sidr.. maar ja.. maar ff mee gewacht
en heb net 2 berichten op het forum gegooid over vacatures en een scheepswrak... die zullen nog wel op de FP komen verwacht ik. Maar had ik ook nog ff geen zin in
Ik vind D_A gewoon leukerquote:[..]
Jamaar, jamaar, jamaar je geeft hem ook
And everyone should do.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik vind D_A gewoon leuker![]()
Oehquote:Op donderdag 15 november 2007 11:39 schreef eer-ik het volgende:
[ afbeelding ]
had weer even niks te doen
Pberends bijvoorbeeld... kan ie uitleggen hoeveel dat scheepswrak zou kosten als ze dat gaan lichten of zwaaien met werkloosheidcijfers en gasprijzenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies er zijn nog meer nieuwsposters![]()
![]()
[..]
Dat weet ik... das ook niet ergquote:Ik vind D_A gewoon leuker
toevallig zet jij deze er nou zeker net op?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Precies er zijn nog meer nieuwsposters![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 15 november 2007 11:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
toevallig zet jij deze er nou zeker net op?
Sensationeel Nederlands scheepswrak ontdekt
Ava Vincentquote:Op donderdag 15 november 2007 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie kan er nog een mooie ava maken?
Dat kan ik wel, wat wil je.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wie kan er nog een mooie ava maken?
whehe, beetje met de tijd mee kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oehafgewerkte zwaailichten 9 Even testen
![]()
![]()
<-- Deze ui ken ik wel van je.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm ik wil iets met mijn allstar schoenen.
Denk ik.
Mijne was gejat op centraal.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja deze ster vind ik toch wel mooi
Ohja ik moet ook nog een fiets kopen
Ja idd.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Whehe ze hadden wel heel hard een fiets nodig
Ach ik moet eens kijken waar ze goedkope fietsjes hebben
Meer op notes.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je hebt echt een abonnement op bans he
Ja, 't is een ventquote:
Pomper?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
quote:
quote:
QuickReply werkt niet.quote:
A'dam!quote:
Oh!quote:
raar....quote:
Klinkt als een goed ideequote:Op donderdag 15 november 2007 13:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh!
Ik Utrecht!
Hier heb je gewoon van die zaken van turken, fietsenwinkels ook wel genoemd
Waar je voor een prikkie een gerevalideerde fiets kunt kopen.
Ik gok dat het gejatte fietsen zijn, maar die vent hier bij mij in de buurt knapt ze wel helemaal op.
Pwn!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
raar....
je ziet trouwens mijn UI ook niet
Ja hequote:
Spammerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Waar zou het aan kunnen liggen?
*topic opent.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
raar....
je ziet trouwens mijn UI ook niet [afbeelding]
hwhehehe, wat een rare meneer, die die fiets verkocht...quote:Op donderdag 15 november 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja he [afbeelding]
Ik heb een topfiets voor 50 piek.
Wilde nog afdingen, maar daar moest ie niks van weten [afbeelding]
Ik had ook niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Muck.
.
[..]
hwhehehe, wat een rare meneer, die die fiets verkocht...
hier ook hoorquote:
komt omdat MPG zit te lerenquote:
LIES!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had ook niet kunnen betalen.
Achteraf gezien.
Die vent stond in z'n eentje in die winkel, maar was de hele tijd achter bezig.
Buiten stonden allemaal fietsen voor 50 euro, maar die stonden gewoon los
Had er zo een kunnen pakken.
Maar zo ben ik niet opgevoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |