abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54621614
quote:
AMSTERDAM - Een Indonesische visser gelooft dat hij in een boom verandert. De 35-jarige Dede denkt dat er wortels uit zijn armen en voeten groeien nadat hij als kind zijn knie heeft verwond. Volgens Amerikaanse dokters heeft de man een genetische afwijking.

Dokter Anthony Gaspari van de Universiteit van Maryland concludeerde na bloedonderzoek dat de 'wortels' van de man een gevolg zijn van het Human Papilloma Virus (HPV).

Deze infectie veroorzaakt normaal gezien kleine wratjes. Het probleem van Dede is dat hij een zeldzame genetische afwijking heeft die de werking van zijn immuunsysteem belemmert. Daardoor verdwijnen de wratten niet, integendeel, er komen er massaal bij, meldt The Telegraph.

Normaal leven

Volgens de dokter kan de toestand van Dede verbeterd worden door een dagelijkse dosis vitamine A. "Hij zal geen normaal lichaam meer hebben, maar de wratten kunnen verminderd worden tot hij zijn handen opnieuw kan gebruiken", aldus Gaspari.

Binnen drie tot zes maanden zou hij een normaal leven moeten kunnen leiden. De boomachtige groei op de handen en voeten van Dede zal chirurgisch verwijderd worden.

Werkloos

Dede is werkloos en voedt in armoede twee tienerkinderen op, nadat zijn vrouw heeft hem heeft verlaten. Om geld te verdienen heeft hij vroeger nog meegedaan aan een 'freak show', waar het publiek geld betaalde om zich te vergapen aan zijn afwijkingen.
bron

Bizar zeg. Hij kan ook niet even z'n kont afvegen of handen wassen.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:32:01 #3
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_54621661
Gadverdamme.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:32:24 #4
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_54621693
Als ik die ziekte zou hebben mochten ze me geljik aan een boom hangen
pi_54621868
Hhhmm de boeken van Robin Hobb ook al verkrijgbaar inIndia?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  PR/Manusje van alles donderdag 15 november 2007 @ 11:40:37 #7
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_54621908
Onvoorstelbaar wat het menselijk lichaam allemaal kan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! İyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  donderdag 15 november 2007 @ 11:40:38 #8
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_54621909
De broer van Edward Scissorhands?
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  donderdag 15 november 2007 @ 11:41:12 #9
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_54621923
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')