quote:15/11/2007 - Forrester: over Ajax en Social Media
(Gepost door RvN)
BRON: Molblog
Dennis van Lingen, president Marketing & Strategy bij onderzoeksbureau Forrester opende donderdagochtend het groots opgezette Forrester's Consumer Marketing Forum in Barcelona over Social Media met een case van Ajax.
Volgens hem gaat Ajax volledig voorbij aan de wensen van zijn consumenten; de voetbalfans. De fans zitten daarom niet op Ajax.nl, maar hier op de Ajax.netwerk.to, de community van de fans zelf. Ajax heeft volgens hem nog niet echt door dat de club geen eigenaar meer is van het merk, maar dat de fans dat zelf zijn, de community.
Molblog heeft een uitgebreid artikel over het verhaal van Van Lingen.

wat wil je dan met hem doenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:38 schreef BonJovi het volgende:
Whaha ff serieus met die gast zou ik echt niet willen vechten.

Dani is Facequote:Op donderdag 15 november 2007 22:41 schreef Nashje het volgende:
ik zou een aflevering van the a-team willen maken met Bogarde

Is het ook maar we hebben wel vaker spelers van rond de 8-9 miljoen gekocht (Ibrahimovic en Huntelaar) en beide pakten zeer goed uit, dus waarom niet eens een verdediger voor dat geld proberen. Je kan een risico lopen maar je weet ook bijna zeker dat je dezee zomer Heitinga voor 10 miljoen zal kunnen verkopen.quote:

Wat is er mis mee dat spelers onderling met elkaar over andere clubs en mogelijk toekomstige clubs praten? Heitinga blijft ook niet zijn hele leven bij Ajax, al zou dat wel mooi zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Noshiba het volgende:
Zitten en bek dicht!

Ja, leuk en aardig maar ik wil echt niet dat johnny weg gaat hoor!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:53 schreef BonJovi het volgende:
wel mooi gebaar van Luque

a lá Maldiniquote:Op donderdag 15 november 2007 22:53 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat spelers onderling met elkaar over andere clubs en mogelijk toekomstige clubs praten? Heitinga blijft ook niet zijn hele leven bij Ajax, al zou dat wel mooi zijn.

quote:Fitte Litmanen klaar voor comeback bij Finland

Zo hoort het.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Sethje het volgende:
Mooi net F. de Boer.... op de vraag of hij trainer zou willen worden van psv; "Ik ben Ajacied".

Lekker realistisch.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:05 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik zou hem graag bij Ajax terug zien![]()

mooi gezegd, waar had je het gezien?quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Sethje het volgende:
Mooi net F. de Boer.... op de vraag of hij trainer zou willen worden van psv; "Ik ben Ajacied".

Ah.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
als Trainer of iets dergelijks natuurlijk.

Op het sportjournaal was een reportage over oud-profs die nu hun trainersdiploma hadden gehaald, zoals; vd Brom, de Boer, Lammers, Petrovic etc. En dus ook de Boerquote:Op donderdag 15 november 2007 23:11 schreef BonJovi het volgende:
[..]
mooi gezegd, waar had je het gezien?

quote:Op donderdag 15 november 2007 23:10 schreef Sethje het volgende:

Hup Jari!quote:

quote:Ajacied Urzaiz vrijdag gehuldigd bij Athletic
Ismael Urzaíz wordt vrijdag gehuldigd bij zijn oude werkgever Athletic de Bilbao. De Baskische club zal tijdens een speciale bijeenkomst de 36-jarige Ajacied huldigen voor zijn elf jaar trouwe dienst.
Afgelopen zomer besloot hij na 367 wedstrijden (116 goals) bij Athletic een punt achter zijn carričre te zetten. Toen Ajax echter aanklopte plakte de 36-jarige veteraan er nog een jaartje aan vast.
In Amsterdam komt hij tot nu toe maar weinig aan spelen toe. Hij heeft Klaas Jan Huntelaar voor zich in de pikorde en vertoeft veelal op de bank.

Wie wel? Maar Johnny gaat heus wel cashen in Spanje hoor. En komt over n jaar of 4 alweer terug om de rest van zn carriere bij Ajax te spelen.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:54 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, leuk en aardig maar ik wil echt niet dat johnny weg gaat hoor!

quote:Op donderdag 15 november 2007 17:33 schreef PizzaSalami het volgende:
Wie is dat in het midden?
[ afbeelding ]

Als ik dat eerder wist dan was ik wel even langs gegaan.quote:

quote:15/11/2007 - Marca: Heitinga volgend seizoen naar Atletico Madrid?
(Gepost door RvN)
BRON: Marca
Ajax wilde niet praten over een tussentijds vertrek van Heitinga in de winterstop naar Atletico Madrid. Volgens het Spaanse krant Marca ziet Heitinga een vertrek komende zomer naar Madrid wel zitten. Er zou daar al een vierjarig contract klaarliggen voor Heitinga, waar de verdediger wel voor openstaat. Volgens datzelfde Marca zou overigens ook het Chelsea van Ten Cate hebben geďnformeerd. Kay Lerby, van het makelaarskantoor, waar Heitinga bijzit, liet in Marca weten dat Heitinga vereerd is met de interesse. 'Maar op dit moment is hij totaal gefocussed op Ajax en het Nederlands elftal.' Luque liet in de Spaanse krant inmiddels al weten dat Heitinga klaar zou zijn voor de Spaanse Liga.

Zou hij dan naar een club gaan die vermoedelijk geen CL speelt?quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:36 schreef Wooldoor het volgende:
Dan moet Heitinga afscheid nemen met een kampioenschap!

quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:38 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zou hij dan naar een club gaan die vermoedelijk geen CL speelt?![]()

quote:

CFC zou hem ook willen hebben? Ruilen met Alex dan maar?quote:

Belachelijk trouwens dat Marco van Basten hem maar blijft negeren!quote:

Ogararu - Heitinga - Vertonghen - Emanuelson/Schilderquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Tsja.. zoals we eerder al zeiden.. ben er bang voor..
Trouwens! Hoe gaan we tegen Vitesse spelen nu Greg er niet bij is.. Komt onze grote vriend Colin in de basis?
Ik zou Vertonghen centraal laten spelen met Urby daarnaast op de linksbackpositie. Siem SuperSub de Jong op linkshalf

quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Belachelijk trouwens dat Marco van Basten hem maar blijft negeren!

Want de Cler speelt bij...? Juistquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
[afbeelding] Die heeft komende week een goed gesprek met Colin, die gaat straks mee naar het EK i.p.v. de Cler. [afbeelding]

quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Want de Cler speelt bij...? Juist![]()

Ik teken ervoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:19 schreef Blight het volgende:
We worden kampioen.

Tja als Ajax maarliest 11 miljoen DURFT te bieden dan moet hij wel goed zijnquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik teken ervoor![]()
Trouwens wel apart dat Ajax gewoon 11 miljoen geboden heeft voor die Ivanovic..

Nee, ik moet nog ff wat werk verzetten.quote:

Het mag eigenlijk ook pas 's middags en ook ik moet nog wat werk verzetten. Maar tussendoor maak ik steeds 10 minuten tijd voor FOK! en andere dingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:32 schreef Blight het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog ff wat werk verzetten..

Dertig miljoen euro plus Alex!quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:10 schreef twi het volgende:
Heitinga heeft het verdiend gewoon nog lekker een paar jaar bij Ajax te voetballen. Flikker op met je Atletico. Als het Chelsea nou is die met 30 miljoen op de deur komt kloppen...

Oke doeiquote:16/11/2007 - Ivanovic: liever naar Italië
(Gepost door RvN)
In een interview met de geruchtenkrant Tuttosport laat de Russische verdediger Branislav Ivanovic weten dat hij een voorkeur heeft voor een transfer naar een van de grote competities Italië, Spanje of Engeland boven Ajax. Hoewel hij contacten heeft bij Inter, ontkent hij een akkoord te hebben met die club. Bij Juventus, een andere geďnteresseerde club, denkt hij meer kans te hebben om aan spelen toe te komen. Dat is naar eigen zeggen een belangrijke afweging bij zijn keuze voor een nieuwe club. Volgens diezelfde Italiaanse krant is een bod van Ajax van 11 miljoen euro begin deze week afgewezen.

inderdaadquote:

Er lopen nog wel een paar aardige verdedigers rond daar.quote:

quote:''Ik mis wel eens een lesje, maar het gaat best aardig. De discussie tussen Albert Luque en Luis Suárez vorige week in de rust van Feyenoord-Ajax ging me echter iets te snel.''

Ajax zou dus achter Gomez van Stuttgart aan zitten.quote:Fiorentina: Rukavina, Gomez e Martinez
11:05 del 15 novembre
Claudio Pasqualin, agente di Lupoli, si legge da "La Nazione" ha dichiarato: «Ritengo che Lupoli possa essere un giocatore adatto per il Genoa, come puň piacere a Cagliari e Siena». Possibile, a fine anno, un prestito per il giovane giocatore che ad ggi non ha trovato spazio in maglia viola.
La Fiorentina, secondo "La Nazione" segue sul mercato Antonio Rukavina 23 enne del Partizan Belgrado. A Corvinio piace. Ma il ds gigliato segue anche Mario Gomez attaccante di 22 anni dello Stoccarda. In questo caso perň i viola sono in svantaggio rispetto ad Ajax e Anderlecht che sono da tempo sul giocatore. Piace anche Javi Martinez centrocampista del Bilbao: vale 10 milioni.

Die is toch niet haalbaar joh.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:35 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ajax zou dus achter Gomez van Stuttgart aan zitten.

Zal veel poen kosten, maar bij Ajax speel je je beter en sneller in de kijker van Europese topclubs dan bij Stuttgart... Alleen vraag ik me af of dat van toepassing is. Omdat Duitsers toch vaker in Duitsland willen blijven.quote:

Ach het zou wel weer in het beleid van Ajax passen om een spaanstalige speler te halenquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal veel poen kosten, maar bij Ajax speel je je beter en sneller in de kijker van Europese topclubs dan bij Stuttgart... Alleen vraag ik me af of dat van toepassing is. Omdat Duitsers toch vaker in Duitsland willen blijven.

Denk dat het wel meevalt, nu Ten Cate er niet meer is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach het zou wel weer in het beleid van Ajax passen om een spaanstalige speler te halen

Dit is wel ongeveer het maximaal haalbare voor John, onderschat Atléti niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:51 schreef PizzaSalami het volgende:
Atlético, zou ik toch op een leukere club wachten.

Dan moet hij maar blijven.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer het maximaal haalbare voor John, onderschat Atléti niet.

Het is ten slotte toch de naam genoot van een andere club van de held van sommigen hierquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer het maximaal haalbare voor John, onderschat Atléti niet.

Waar de fuck slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 16 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het is ten slotte toch de naam genoot van een andere club van de held van sommigen hier!

Gomez is gewoon een Duitser.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ach het zou wel weer in het beleid van Ajax passen om een spaanstalige speler te halen

Atletico Madrid en Athletic de Bilbao.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het is ten slotte toch de naam genoot van een andere club van de held van sommigen hier!

Dacht al dat je zoiets bedoelde.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook wel.
Maar hij is ook spaanstalig aangezien zijn vader een spanjaard is

Ja, hahahahaahahaha!!!eisn1!!quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]

Moeten ze ook nog even twee buitenspelers halen die die goed in een 4-3-3 passen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:08 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dacht al dat je zoiets bedoelde.
Volgens mij is het wel een spits die goed in een 4-3-3 zou passen.

Tja, als je spelers daarmee hun contract kan laten verlengen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook weer zo'n schijtgelimiteerde kuttransfersom trouwens.

Voorlopig is Ajax een lachertje in Europa en speelt Stuttgart CL, dus denk het niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zal veel poen kosten, maar bij Ajax speel je je beter en sneller in de kijker van Europese topclubs dan bij Stuttgart... Alleen vraag ik me af of dat van toepassing is. Omdat Duitsers toch vaker in Duitsland willen blijven.

Alsof dat ook maar op enige wijze relevant is aan de kracht van de club Atletico. Post eens wat nuttigs, baklap.quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]

Ga 'ns naar kutrecht!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:13 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Tja, als je spelers daarmee hun contract kan laten verlengen.

Dat zegt geen reet. Spelers van Ajax staan sneller en meer in de belangstelling van grote clubs dan spelers van psv.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voorlopig is Ajax een lachertje in Europa en speelt Stuttgart CL, dus denk het niet.

Dat was misschien zo, dat trek ik nu in twijfel. Men kijkt met bovenmatige intresse naar de eigen opleiding van Ajax, dat wel.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt geen reet. Spelers van Ajax staan sneller en meer in de belangstelling van grote clubs dan spelers van psv.

En daar is onze held weerquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:16 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar op enige wijze relevant is aan de kracht van de club Atletico. Post eens wat nuttigs, baklap.
Tsja.. tot nu toe altijd nog zo geweest.. "Ajax slaat munt uit oude roem"quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:22 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt geen reet. Spelers van Ajax staan sneller en meer in de belangstelling van grote clubs dan spelers van psv.

Stuttgart is dit jaar ook een lachertje in de Champions League. Desalniettemin zie ik Gomez niet komen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:15 schreef Longmen het volgende:
[..]
Voorlopig is Ajax een lachertje in Europa en speelt Stuttgart CL, dus denk het niet.

Ajax wilde Sanmartean niet.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Was me gisteravond eens aan het bedenken over eventuele versterkingen voor Ajax in de winterstop. Ik kwam uit op Sanmartean van FC Utrecht en Wilkshire van Twente. Mensen die deze mening delen?

Ze spelen er tenminste.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:25 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Stuttgart is dit jaar ook een lachertje in de Champions League. Desalniettemin zie ik Gomez niet komen.

Sanmartean zit nog vaker in revalidatie dan Mitea, Manucharyan en Litmanen bij elkaar. Wilkshire komt te kort voor de top.quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:
Was me gisteravond eens aan het bedenken over eventuele versterkingen voor Ajax in de winterstop. Ik kwam uit op Sanmartean van FC Utrecht en Wilkshire van Twente. Mensen die deze mening delen?

Als we elkaar de doelstelling hebben om de play-offs te halen zou ik deze spelers halen ja!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:

Haha doe jij de scouting bij vaginaveen?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:

Dat denk jij!quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die link is al voorbij gekomen, de hype heeft z'n hoogtepunt gehad na dit topic.

Waarom geen Engelaar?quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef Lyzio het volgende:

Ga naar huis, Ismael..quote:'Spelen bij Ajax is moeilijker dan bij welke Europese club dan ook'
Ismael Urzaiz komt weinig aan spelen toe bij Ajax maar heeft geen spijt dat hij naar Amsterdam is verhuisd (Marca)

Ook aan gedacht inderdaad. Mensen hebben volgens mij het idee dat Ajax louter topspelers kan en moet aantrekken. Dat moeten ben ik het mee eens, dat het kan niet. Daarom moet je een niveau-tje eronder kijken. Wilkshire vind ik een uitstekende back en Sanmartean een fabelachtige voetballer (mits fit). Engelaar kan ik me ook wel in vinden. Maarja, natuurlijk moeten de Riquelme's, Crouch's en van der Vaart's komenquote:

Leuk culthelden topic. Al is ongeveer de helft niet echt "cult" te noemen. Heb wel gestemd though. Leuk idee!quote:

Nou ja het kan wel.. maar dan moet je gewoon zorgen dat je Europees een iets andere status hebt dan dat je nu hebt.. Dan zie ik niet in waarom er geen grote spelers niet naar Ajax zouden willen komen..quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:57 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ook aan gedacht inderdaad. Mensen hebben volgens mij het idee dat Ajax louter topspelers kan en moet aantrekken. Dat moeten ben ik het mee eens, dat het kan niet. Daarom moet je een niveau-tje eronder kijken. Wilkshire vind ik een uitstekende back en Sanmartean een fabelachtige voetballer (mits fit). Engelaar kan ik me ook wel in vinden. Maarja, natuurlijk moeten de Riquelme's, Crouch's en van der Vaart's komen [afbeelding]
Get real.

Het feit dat je Lee Trundle en Rene Houseman hebt gestemd geeft mij het vermoeden dat je enige kennis hebt van het begrip cultheld!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:05 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Leuk culthelden topic. Al is ongeveer de helft niet echt "cult" te noemen. Heb wel gestemd though. Leuk idee!

Ja, het is natuurlijk een cultheld in Spanje. Waar hij jaren leuk gevoetbald heeft. Dit in tegenstelling tot Bogarde die meer niet gevoetbald dan wél gevoetbald heeft, en dat maakt hem eigenlijk ook direct een cultheld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het feit dat je Lee Trundle en Rene Houseman hebt gestemd geeft mij het vermoeden dat je enige kennis hebt van het begrip cultheld!
Jammer dat je El Tanque niet hebt gestemd![]()

quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:55 schreef Longmen het volgende:
[..]
[afbeelding] Die heeft komende week een goed gesprek met Colin, die gaat straks mee naar het EK i.p.v. de Cler. [afbeelding]
quote:Bondscoach Marco van Basten doet voor de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Luxemburg geen beroep Klaas Jan Huntelaar en Hedwiges Maduro. Het tweetal van Ajax behoort tot de zes afvallers voor de interland tegen Luxemburg. Ze moeten zich wel beschikbaar houden voor de interland van komende week. Naast Huntelaar en Maduro vielen ook Tim de Cler, Kew Jaliens, Nigel de Jong en Henk Timmer af.
Met name het afvallen van Huntelaar komt volledig onverwacht. De spits was na zijn blessure weer helemaal fit en leek in het nieuwe 4-4-2 systeem de aangewezen man naast Van Nistelrooy. Van Basten laat zaterdag echter Koevermans debuteren in de basis.

Juist, die status is er nu niet. En dat zal ook nog wel even duren voordat die er wel weer is. Feit is dat in de winterstop de verdediging aangesterkt moet worden, en misschien je slag slaan om de #10 positie.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou ja het kan wel.. maar dan moet je gewoon zorgen dat je Europees een iets andere status hebt dan dat je nu hebt.. Dan zie ik niet in waarom er geen grote spelers niet naar Ajax zouden willen komen..
Maar met de huidige situatie kun je dat natuurlijk op je buik schrijven..

duh daarvoor is hij vaak bezig om z'n zuurverdiende (quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef Bullebak het volgende:
Bogarde is de man. Zit nog wekelijks in de shoarmatent Cohen op de Rozengracht
Vaak gezien daar, helemaal versjaakt![]()

Of in een kek pokerprogramma met Lange Fransquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
duh daarvoor is hij vaak bezig om z'n zuurverdiende () centjes er door te jagen in HC.

Real Madrid Bquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:12 schreef JeroenV het volgende:
[..]
HIj heeft ook zoveel ervaring met alle andere clubs. Heeft maar voor 3 clubs gespeeld ofzo![]()

Sinds wanneer kom jij in HC hier?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:14 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
duh daarvoor is hij vaak bezig om z'n zuurverdiende () centjes er door te jagen in HC.

Nou ja.. zeg nooit nooit.. Zie maar wat Koeman flikte in zijn jaartje..quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:13 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Juist, die status is er nu niet. En dat zal ook nog wel even duren voordat die er wel weer is. Feit is dat in de winterstop de verdediging aangesterkt moet worden, en misschien je slag slaan om de #10 positie.
Het zal echt nog wel een jaartje of 3, misschien zelfs 4 duren eer Ajax weer aan echte topspelers mag gaan denken. Want denk je nou werkelijk dat als Ajax dit jaar kampioen wordt, dat ze dan ineens in de halve finale Champions League staan? Nee, dacht 't ook niet.

Dat zijn geen clubs. Kom op zeg. Real Madrid B, kun je over discussiëren.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid B
Albacete Balompié
Celta de Vigo
Rayo Vallecano
UD Salamanca
RCD Espanyol
Athletic Bilbao
Ajax
Inderdaad het zijn maar 3 clubs.

Mooiquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou ja.. zeg nooit nooit.. Zie maar wat Koeman flikte in zijn jaartje..
Nee maare, we zijn het wat dit onderwerp betreft eensch

Ajax Life, die flapdrol lag bij mij ook op de matquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:39 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Waar schort het aan dan Co?
Waar komt die foto uit?

Real Madrid B speelt gewoon professioneel voetbal hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:16 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat zijn geen clubs. Kom op zeg. Real Madrid B, kun je over discussiëren.

Dus nu hebben we discussie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid B speelt gewoon professioneel voetbal hoor

DISCUSSIE!quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:20 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dus nu hebben we discussie? [afbeelding]

D'r is helemaal niks mis met Real Madrid B. Maarja, het is een B elftal van Madrid. Het is geen échte club. Ja, dat is het wel, maar een 2e team. Een..eeh..ander team dan het échte Real Madrid, dat wel een club is. Jezus, moeilijk uit te leggen. Het is zoiets als de A1 van Ajax te vergelijken met Sparta. Dan vind ik Sparta méér een club dan de A1 van Ajax.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
DISCUSSIE! [ afbeelding ]
Wat is er mis met Real Madrid B?

Buiten het feit dat hij in de top van zijn carriere alleen voor Bilbao uit is gekomen is Ajax ook wel het hoogste niveau wat hij gehaald heeft, en het enige buiten Spanje.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid B
Albacete Balompié
Celta de Vigo
Rayo Vallecano
UD Salamanca
RCD Espanyol
Athletic Bilbao
Ajax
Inderdaad het zijn maar 3 clubs.

Feit is idd wel dat zo goed als hij tot nu toe bij Ajax heeft gespeeld, hij nog nergens heeft gedaan.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:28 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij in de top van zijn carriere alleen voor Bilbao uit is gekomen is Ajax ook wel het hoogste niveau wat hij gehaald heeft, en het enige buiten Spanje.

Je vergeet Stekelenburg.quote:Op vrijdag 16 november 2007 15:29 schreef Wooldoor het volgende:
Ik geloof weinig van die gelimiteerde transfersom van Heitinga, bij Babel werd dat ook geroepen. Of zijn gelimiteerde transfersom was 17 miljioen![]()
10 miljoen voor Heitinga moet toch wel kunnen + de garantie dat hij bij Ajax zijn carriere beeindigd.
Heitinga toch wel de laatste van de 3 echte Ajax mensen: van der Vaart, Sneijder en Heitinga.

Je smiley zit gewoon bij mijn FQR er al inquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:23 schreef Lyzio het volgende:
[..]
D'r is helemaal niks mis met Real Madrid B. Maarja, het is een B elftal van Madrid. Het is geen échte club. Ja, dat is het wel, maar een 2e team. Een..eeh..ander team dan het échte Real Madrid, dat wel een club is. Jezus, moeilijk uit te leggen. Het is zoiets als de A1 van Ajax te vergelijken met Sparta. Dan vind ik Sparta méér een club dan de A1 van Ajax.
Je jat overigens gewoon schaamteloos m'n smiley

Eigenlijk wel maar ik vind niet echt dat hij Ajax uitstraald wat die andere 3 wel hadden. Komt mischien doordat hij keeper is, maar bij van der Sar en Menzo vond ik dat ze echt Ajax uitstraalde.quote:

Daar noem je d'r ook twee zegquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:33 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ik vind niet echt dat hij Ajax uitstraald wat die andere 3 wel hadden. Komt mischien doordat hij keeper is, maar bij van der Sar en Menzo vond ik dat ze echt Ajax uitstraalde.

FC Omniworld speelt ook professioneel voetbalquote:Op vrijdag 16 november 2007 15:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Real Madrid B speelt gewoon professioneel voetbal hoor

Gezellig toch, Nederland speelt!quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:05 schreef M0NTANA het volgende:
Weekend! Zo ongeveer het weekend waar ik het minst naar uitkeek, integendeel zelfs.![]()

Kom eens een keer bij de derby kijken, supergezellig.quote:Op vrijdag 16 november 2007 18:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gezellig toch, Nederland speelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |