Ik vind de 2e mooierquote:Op donderdag 15 november 2007 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er nu dit van gemaakt
Voorbeeld 1
[ link | afbeelding ]
Voorbeeld 2
[ link | afbeelding ]
uhm mmmmmquote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Werkze allemaal, ik vind het weer mooi geweest
Oja; http://www.beginnenmetroken.nl/![]()
Die site hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Werkze allemaal, ik vind het weer mooi geweest
Oja; http://www.beginnenmetroken.nl/![]()
Dadelijk stuiter ik de gang door, zoveel caffeïne heb ik reeds genuttigd vandaagquote:Op donderdag 15 november 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom !
Koffie ?
[ afbeelding ]
iets sterkers dan maar ??quote:Op donderdag 15 november 2007 14:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dadelijk stuiter ik de gang door, zoveel caffeïne heb ik reeds genuttigd vandaag.
Laatste werkdag vandaag, wegens verveling, trouwens.
Bedankt voor het aanbod btw.
Een heftige neut zou er wel in gaan nuquote:Op donderdag 15 november 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iets sterkers dan maar ??
Jaja, dat zal welquote:
jagermeister mevrouw ?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een heftige neut zou er wel in gaan nu.
Maar nee, dat mag niet tijdens werktijd. Dadelijk maar de chocoladeautomaat plunderen.
Ik heul wel boeiende conversaties houdenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dit jouw manier van conversatie maken?.
LUI typequote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht nog 3 uur te gaan.![]()
maar s kijken of moeders nog wat easyfood in de vriezer heeft liggen.
spaart mij weer tijd
ik zi eje zelfs daar niet meer staan ik volgens mij nie teens op 20quote:Op donderdag 15 november 2007 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
15? gvd, week niet gespeelt, ik stond 3e of 4e![]()
zeg uhm. wat denk je dat ik gisteren heb gedaan ??quote:Op donderdag 15 november 2007 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
LUI typeGa eens zelf een driegangen menu leren koken
das zo anno 2000.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:32 schreef lynda het volgende:
Nog 1 uurtje
Wij hebben een watercooler voor 2 jaar![]()
Een pizza gehaald, naar huis gereden en pizza in oven gedaan..quote:Op donderdag 15 november 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg uhm. wat denk je dat ik gisteren heb gedaan ??
daar heb je niet iedere dag zin in hoor. zeker al die klote afwas niet hehe.
Je bent gewoon jaloers!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das zo anno 2000.
ik wil een beertender
nee echt niet heh. lekker stoommaaltijd gemaakt, aardappelen, snijbonen, salade, met speciaal gekruid tartaar. en vla vooraf. en ijs naquote:Op donderdag 15 november 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Een pizza gehaald, naar huis gereden en pizza in oven gedaan..
Dat is geen 3gangen menu
Afwas.. 1 bord en pizzasnijder..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |