dat krijg je met gelijmde vingers heh ?!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
gvd ik heb het gewoon druk zeg .. wist bijna niet meer hoe dat was ... *veegt zweet van voorhoofd*
lijm jij je vingers danquote:Op donderdag 15 november 2007 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat krijg je met gelijmde vingers heh ?!![]()
je moet jequote:Op donderdag 15 november 2007 13:14 schreef Bellerophon het volgende:
@lynda, schiet dan ook is op met dat verslag ... altijd leuk om mensen te pushen![]()
@wl, thnx
Sorryquote:Op donderdag 15 november 2007 13:21 schreef lynda het volgende:
[..]
je moet jehouden als je tegen me praat
![]()
t wordt toch s tijd dat je van hem kan winnnen ??quote:Op donderdag 15 november 2007 13:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan kan ie niet meer zijn spel met mij spele![]()
![]()
![]()
ja lijkt me gezellig. denk niet dat er dan veel van terrecht komt hoorquote:
win al bijna sta nu op 70quote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t wordt toch s tijd dat je van hem kan winnnen ??
en doe cod4 eens kopenhehe.
als het goed is kom ik vanavond op de TS van Droxz
wet ik wel zekerquote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lijkt me gezellig. denk niet dat er dan veel van terrecht komt hoor
70 hahaquote:Op donderdag 15 november 2007 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
win al bijna sta nu op 70hij op 15 ofzo
ik zou de letters ook rood maken.. staat mooier denk ik (Y)quote:Op donderdag 15 november 2007 13:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klopt, je moet er zeker wel van houden ja. Het spelt moet een beklemmende sfeer uitademen.
Enne, kiek dan toch
[ link | afbeelding ]
Zal het is even proberenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:31 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik zou de letters ook rood maken.. staat mooier denk ik (Y)
-edit-
linkje naar de brushes die je hebt gebruikt?
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
win al bijna sta nu op 70hij op 15 ofzo
alleen LAN, dus mag weer opnieuw beginnen hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga hopelijk vanavond veel punten verdienen met cod4, en alle wapens unlocken
welk rang ben jij droxz , of heb je alleen LAN gedaan ?
met, ff kijken wat mooier is maar ik denk met.. en die starbrush die je hebt gebruikt (in het wit) misschien toepassen op de foto zelf (op de randen om de foto's, niet op de daadwerkelijke foto's van jullie)quote:Op donderdag 15 november 2007 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal het is even proberenEn dan ook met die glow of zonder?
ik denk dat ie werkt!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
even uit mijn hoofd, want ik mag die pagina niet bezoeken hier:
http://muppets.hlstatsx.com/![]()
ja echt gaafquote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
alleen LAN, dus mag weer opnieuw beginnen hahahaha
op LAN had ik een m4 silenced met cammo ofzo .. en een uzi als ik me niet vergis![]()
oja, ik kon ook langer langer rennen ofzo hahahaha
maarja, vanavond maar even opnieuw beginnen ...
COD4 zou verstuurd moeten zijn, en zou vandaag binnen MOETEN (!!!) zijn![]()
Het duurde alleen even voordat ik dat doorhad hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2007 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt gaaf
je kan je eigen class maken
Heb er nu dit van gemaaktquote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef NrSiX het volgende:
[..]
met, ff kijken wat mooier is maar ik denk met.. en die starbrush die je hebt gebruikt (in het wit) misschien toepassen op de foto zelf (op de randen om de foto's, niet op de daadwerkelijke foto's van jullie)
overgang van die brush van wit naar rood is ook mooi.. maar dan ben je weer wat langer bezig
Kan ook streng zijn hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lijkt me gezellig. denk niet dat er dan veel van terrecht komt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |