Zal het is even proberenquote:Op donderdag 15 november 2007 13:31 schreef NrSiX het volgende:
[..]
ik zou de letters ook rood maken.. staat mooier denk ik (Y)
-edit-
linkje naar de brushes die je hebt gebruikt?
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
win al bijna sta nu op 70hij op 15 ofzo
alleen LAN, dus mag weer opnieuw beginnen hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga hopelijk vanavond veel punten verdienen met cod4, en alle wapens unlocken
welk rang ben jij droxz , of heb je alleen LAN gedaan ?
met, ff kijken wat mooier is maar ik denk met.. en die starbrush die je hebt gebruikt (in het wit) misschien toepassen op de foto zelf (op de randen om de foto's, niet op de daadwerkelijke foto's van jullie)quote:Op donderdag 15 november 2007 13:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zal het is even proberenEn dan ook met die glow of zonder?
ik denk dat ie werkt!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
even uit mijn hoofd, want ik mag die pagina niet bezoeken hier:
http://muppets.hlstatsx.com/![]()
ja echt gaafquote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
alleen LAN, dus mag weer opnieuw beginnen hahahaha
op LAN had ik een m4 silenced met cammo ofzo .. en een uzi als ik me niet vergis![]()
oja, ik kon ook langer langer rennen ofzo hahahaha
maarja, vanavond maar even opnieuw beginnen ...
COD4 zou verstuurd moeten zijn, en zou vandaag binnen MOETEN (!!!) zijn![]()
Het duurde alleen even voordat ik dat doorhad hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2007 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja echt gaaf
je kan je eigen class maken
Heb er nu dit van gemaaktquote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef NrSiX het volgende:
[..]
met, ff kijken wat mooier is maar ik denk met.. en die starbrush die je hebt gebruikt (in het wit) misschien toepassen op de foto zelf (op de randen om de foto's, niet op de daadwerkelijke foto's van jullie)
overgang van die brush van wit naar rood is ook mooi.. maar dan ben je weer wat langer bezig
Kan ook streng zijn hoorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja lijkt me gezellig. denk niet dat er dan veel van terrecht komt hoor
Ik vind de 2e mooierquote:Op donderdag 15 november 2007 13:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb er nu dit van gemaakt
Voorbeeld 1
[ link | afbeelding ]
Voorbeeld 2
[ link | afbeelding ]
uhm mmmmmquote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Werkze allemaal, ik vind het weer mooi geweest
Oja; http://www.beginnenmetroken.nl/![]()
Die site hahahahaquote:Op donderdag 15 november 2007 14:10 schreef Sm0keZ het volgende:
Werkze allemaal, ik vind het weer mooi geweest
Oja; http://www.beginnenmetroken.nl/![]()
Dadelijk stuiter ik de gang door, zoveel caffeïne heb ik reeds genuttigd vandaagquote:Op donderdag 15 november 2007 14:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Welkom !
Koffie ?
[ afbeelding ]
iets sterkers dan maar ??quote:Op donderdag 15 november 2007 14:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dadelijk stuiter ik de gang door, zoveel caffeïne heb ik reeds genuttigd vandaag.
Laatste werkdag vandaag, wegens verveling, trouwens.
Bedankt voor het aanbod btw.
Een heftige neut zou er wel in gaan nuquote:Op donderdag 15 november 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iets sterkers dan maar ??
Jaja, dat zal welquote:
jagermeister mevrouw ?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Een heftige neut zou er wel in gaan nu.
Maar nee, dat mag niet tijdens werktijd. Dadelijk maar de chocoladeautomaat plunderen.
Ik heul wel boeiende conversaties houdenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Is dit jouw manier van conversatie maken?.
LUI typequote:Op donderdag 15 november 2007 14:21 schreef WhiteLightning het volgende:
zucht nog 3 uur te gaan.![]()
maar s kijken of moeders nog wat easyfood in de vriezer heeft liggen.
spaart mij weer tijd
ik zi eje zelfs daar niet meer staan ik volgens mij nie teens op 20quote:Op donderdag 15 november 2007 13:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
15? gvd, week niet gespeelt, ik stond 3e of 4e![]()
zeg uhm. wat denk je dat ik gisteren heb gedaan ??quote:Op donderdag 15 november 2007 14:27 schreef lynda het volgende:
[..]
LUI typeGa eens zelf een driegangen menu leren koken
das zo anno 2000.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:32 schreef lynda het volgende:
Nog 1 uurtje
Wij hebben een watercooler voor 2 jaar![]()
Een pizza gehaald, naar huis gereden en pizza in oven gedaan..quote:Op donderdag 15 november 2007 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg uhm. wat denk je dat ik gisteren heb gedaan ??
daar heb je niet iedere dag zin in hoor. zeker al die klote afwas niet hehe.
Je bent gewoon jaloers!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das zo anno 2000.
ik wil een beertender
nee echt niet heh. lekker stoommaaltijd gemaakt, aardappelen, snijbonen, salade, met speciaal gekruid tartaar. en vla vooraf. en ijs naquote:Op donderdag 15 november 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Een pizza gehaald, naar huis gereden en pizza in oven gedaan..
Dat is geen 3gangen menu
Afwas.. 1 bord en pizzasnijder..![]()
nee we hebben er hier ook eentje. al een jaar of 2. en ook een cup a soup automaat. inclusief muize keutelsquote:
BOEM!quote:
dan word het tijd dat je ook eens leert schoonmakenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee we hebben er hier ook eentje. al een jaar of 2. en ook een cup a soup automaat. inclusief muize keutels
heej en bij wie komt er nou altijd de schoonmaakster langs dan ???quote:Op donderdag 15 november 2007 14:50 schreef lynda het volgende:
[..]
dan word het tijd dat je ook eens leert schoonmaken
valt wel mee toch ?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
@lynda en Wl, jullie houden wel van elkaar te overtreffen en te bashen he?
dit zijn trouwens wel 3 gangne.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:41 schreef lynda het volgende:
[..]
Een pizza gehaald, naar huis gereden en pizza in oven gedaan..
Dat is geen 3gangen menu
Afwas.. 1 bord en pizzasnijder..![]()
schijt een beer in het bos?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |