Kunnen de achterblijvers (hoewel, achterblijver, aka ik in m'n eentje, klopt geloof ik meer) al weddenschappen afsluiten op 't beste Fok-team?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Team 'New Release' voor de Nationale Popquiz is is trouwens gecompleteerd met Brother52 van alhier en is nu compleet.
Binnenkort gooien we de hele LP-/single-/CD-/muziek DVD-collectie op een hoop en gaan we ons 2 weken terugtrekken in Hotel Oranje in Noordwijk...
Bieden vanaf ¤ 10,-. Je hebt geen reet aan me, maar ik kan wel goed naar de bar lopen om bier te halen. Of is het een serieuze popquiz waar ze niet aan bier doen?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:35 schreef peaceman het volgende:
Volgend jaar doe je wel mee hoor Sack!
Ah, bier dusquote:Op donderdag 15 november 2007 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Maar moeten er geen bier-runners zijn die middag?
Kun je autowassen?quote:
Jij gaat je auto de trap van P60 oprijden?quote:
Neen, maar jij gaat die auto wel wassenquote:Op donderdag 15 november 2007 22:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij gaat je auto de trap van P60 oprijden?
Sorry, krijg net van de notaris door dat het startbod verhoogd is naar ¤ 1000,- ex. btw.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Neen, maar jij gaat die auto wel wassen
Motivational drinkers. Wij drinken, zij doen het werk.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Bieden vanaf ¤ 10,-. Je hebt geen reet aan me, maar ik kan wel goed naar de bar lopen om bier te halen. Of is het een serieuze popquiz waar ze niet aan bier doen?
Wat van wie?quote:Goodmorning morning, what did you say?
Should I feel strong and healthy today?
I know my face looks almost green
It's quite interesting where I've been
God, I don't remember where I went
Or how much money I must have spent
I don't suppose that it was a bit
Still got a feeling that I'm going to vomit
Ah, je gaat de auto van peaceman ook gelijk chiptunen en hij krijgt nieuwe bandjes?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sorry, krijg net van de notaris door dat het startbod verhoogd is naar ¤ 1000,- ex. btw.
Opgezocht omdat ik werkelijk geen idee had.....ik had het er nooit uitgehaaldquote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Team 'New Release' voor de Nationale Popquiz is is trouwens gecompleteerd met Brother52 van alhier en is nu compleet.
Binnenkort gooien we de hele LP-/single-/CD-/muziek DVD-collectie op een hoop en gaan we ons 2 weken terugtrekken in Hotel Oranje in Noordwijk...
Je moet de tekst gewoon lezen en dan kan je het vervolg er mogelijk -ik ben voorzichtig...- wel uithalen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:59 schreef cafca het volgende:
Opgezocht omdat ik werkelijk geen idee had.....ik had het er nooit uitgehaald
nooit op de tekst gelet maar ik gok op Dead Kenedys - Too drunk to fuckquote:Op vrijdag 16 november 2007 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Je moet de tekst gewoon lezen en dan kan je het vervolg er mogelijk -ik ben voorzichtig...- wel uithalen...
Jou ontgaat ook niets he?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Is er trouwens iets veranderd in het 'peaceman-team'? Ik las ergens iets over een gesprek tussen Diaan en cafca de 16e..
quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Alexander Curly - I'll never Drink Again?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |