Ik wel voor niks op een nieuw topicquote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb niet voor niets op mijn lijstje zitten werken:
Hoezo ook?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef bukgeit het volgende:
Nipt voordeel voor cafca. Omdat ook knars' lijstje niet helemaal ok was gaat het punt naar de eerste poster.
cafca +1
Sorry, maar dat is een fluitje van een cent t.o.v. een 'Mag ik een 10...-lijstje' van Bukgeit.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik wel voor niks op een nieuw topic
Tja, maar toen waren we al 2 topics verderquote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef MadMaster het volgende:
En is mijn lijstje dan ook niet helemaal OK
Waarvan ik er eerst nog één moest maken...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef cafca het volgende:
Tja, maar toen waren we al 2 topics verder
Volgens mij hebben Paul de Leeuw en Rene Klijn nooit samen gezongen, en of Klijn nou echt zwart is?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:33 schreef knars het volgende:
Wat was er dan niet ok aan, 1 Giant Leap?
Nee, ook een enkel twijfelgeval. Jullie werken het zelf in de hand: Tina Turner & Bowie is een duidelijk verhaal, maar 24/7 en Spargo niet. In dat geval geniet de eerste poster de voorkeur.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef MadMaster het volgende:
En is mijn lijstje dan ook niet helemaal OK
maar een chinees is toch ook niet zwartquote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef knars het volgende:
Toch wel, in Schreeuw van de Leeuw (waarna dus dat Mr Blue werd uitgebracht als René Klijn solo, maar met het duet met Paul de Leeuw als b-kantje). Tsja, waar ligt de grens tussen zwart en wit. Merendeel van de genoemden is niet zo zwart als roet, maar gewoon bruin. En ik dacht me te kunnen herinneren dat Klijn geen 100% blanke was.
naja...
Nah, 't hangt af van je referentiekader denk ik. Een chinees is duidelijk niet zwart, maar als iemand het over zwartheeft gaat het naar mijn idee vaak om iemand met een donker getinte huid (donkerder dan de gemiddelde boerenhollander). En dan vallen indo's daar wat mij betreft ook onder. Sterker nog, ik heb een lichtgetinte huid (indo) en krijg van sommige mensen nog wel eens te horen dat dat bruin is, terwijl het andere mensen niet eens opvalt. It's in the eye of the beholder, zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:38 schreef ranja het volgende:
[..]
maar een chinees is toch ook niet zwart
volgens mij was het een indo of molukker.
Clint Eastwood & General Saintquote:Op woensdag 14 november 2007 16:45 schreef cafca het volgende:
Laten we zeggen dat het om 2 heren gaat, en van 1 van de 2 is ook een witte versie
Wat is de hit?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:10 schreef ranja het volgende:
Welk album van wie?
A1 OHY 6:40
A2 ASTE 4:22
A3 THG 4:33
A4 ST 5:29
B1 TF 6:15
B2 ASD 5:04
B3 C 4:26
B4 P 6:27
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |