Ja, concurrent van dit topic heur!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:20 schreef Public_NME het volgende:
Jaja, net mijn MSc thesis proposal ingeleverd!! Vakantie.....:D
quote:
Morgen van 18:30 tot 21:30 Micro Economie tentamen, SH heeft dat volgens mij ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Straks
![]()
! Ook voor het eerst dat ik iets ruim voor de deadline (morgen 17u) af heb....
![]()
Jullie al vakantie?
Klopt. Kreeg net een mail dat we in het C-gebouw zitten i.p.v. het M-gebouw. Ik zit in B4. Kan voor jou anders zijn, Bolkesteijn. (150???-305??? zitten in B1, hogere nummers in B4)quote:Op donderdag 20 december 2007 20:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Morgen van 18:30 tot 21:30 Micro Economie tentamen, SH heeft dat volgens mij ook.Ik schat dat ik morgen om 20:30 vakantie heb.
Heel schraal. Ten eerste zitten die bankjes intens kut, ten tweede is er altijd te weinig ruimte en ten derde is de atmosfeer daar om Kopfschermzen van te krijgen. Aan de andere kant, met enig geluk zit het zo vol dat je gewoon bij de persoon links en rechts onder je op het blad kunt meelezen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef Public_NME het volgende:
Wtf, hoe schraal is het om daar een tentamen te maken?!
Ik zag een half uurtje later wel iemand zitten FOK!ken in die UBquote:Op donderdag 20 december 2007 20:15 schreef Vincenski het volgende:
Ik zit nog gezellig in de UB aan mn ACI 1B te blokkenMorgen tentamen smiddags en daarna doorrollen naar de Smitse
Goed dat je het zegt.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt. Kreeg net een mail dat we in het C-gebouw zitten i.p.v. het M-gebouw. Ik zit in B4. Kan voor jou anders zijn, Bolkesteijn. (150???-305??? zitten in B1, hogere nummers in B4)
Gecondoleerd! LB collegezalen zijn echt de allerschraalste collegezalen die ik ooit heb gezien. In een betonnenbunker zonder sfeer met stoelen die gewoon echt pijn aan je aars doen. Een 2uur durend college volgen is daar al pijnlijk, laat staan een tentamen...quote:
Volgens mij zat ik toen niet te fokkenquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zag een half uurtje later wel iemand zitten FOK!ken in die UB.
LB is inderdaad nog erger. Daar ga ik überhaupt niet eens meer naar colleges anders ben je echt meteen gebroken voor de rest van de week. Als je naar boven kijkt dan verschijnt er al een grotequote:Op vrijdag 21 december 2007 01:48 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Gecondoleerd! LB collegezalen zijn echt de allerschraalste collegezalen die ik ooit heb gezien. In een betonnenbunker zonder sfeer met stoelen die gewoon echt pijn aan je aars doen. Een 2uur durend college volgen is daar al pijnlijk, laat staan een tentamen...
Watjuh.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
LB is inderdaad nog erger. Daar ga ik überhaupt niet eens meer naar colleges anders ben je echt meteen gebroken voor de rest van de week.
Dat is inderdaad irritant. Ik heb vrij lange benen en dan zit ik in bijna elke collegezaal wel scheef of met mijn voeten gestrekt op de grond een plek voor mij. Lekker zitten is anders.quote:Op vrijdag 21 december 2007 13:45 schreef Lennox het volgende:
LB heb ik bijna altijd college. Ook genoeg tentamens gemaakt. Sommige van 3u. Lekker zitten inderdaad. Houten kont en je knieen tegen dat ijzeren frame aan.
quote:
quote:
Bij Micro 1 hadden ze ook al alles uit de kast getrokken.quote:Op vrijdag 21 december 2007 22:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alleen m'n Micro 2 wel een beetje verkloot denk ik. Dikke black-out. Maarja, je zit daar ook om 18:30. Van vrieskou in enkele seconden naar een Sahara-achtig lokaal. Na een half uur had ik al zin om te gaan pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |