Ik ook, moet nog 36 punten voor mijn MSc titelquote:Op woensdag 30 januari 2008 19:58 schreef Lennox het volgende:
Pimp ik nog even mee met een 8 voor mn herkansing Filmanalyse
55 pnt to go. Als ik morgen statistiek haal mag ik gecomprimeerd onderzoek doen. Bachelor thesis nog en dan ben ik er al 25 verder. Nog wat bijvakken en ik ben van de zomer klaar. Kan niet wachten.
Keuzevakken. Je hebt bij RSM een Master Programme Elective (binnen je eigen department) en een Master Free Elective (binnen alle departments van RSM en soms zelfs van FEW). Zijn 10ECTS per stuk en zijn gelukkig een stuk meer op de praktijk gebaseerd, zijn dus wat vlotter.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat zijn electives?
Ik weet niet of ik nog voor Msc ga. Masters in R'dam zijn voor mijn studie sowieso niet je van het. Daarnaast gaat het studeren me steeds meer tegenstaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:12 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik ook, moet nog 36 punten voor mijn MSc titelEven 2 electives knallen er zijn er al alweer 20 vanaf... Dan alleen nog thesis! *Zin in de zomer heeft
Waar kom je dan uit? UU/UVA? Masters zijn voor bedrijfskunde in Rotterdam het beste. Best grappig; aan het begin zag ik zoveel nieuwe gezichten in de Master, echt niet normaal. Kende bijna niemand meer!!quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:24 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog voor Msc ga. Masters in R'dam zijn voor mijn studie sowieso niet je van het. Daarnaast gaat het studeren me steeds meer tegenstaan.
Die komt binnenkort op de EUR een gastcollege geven o.i.d. volgens een flyer die ik zag hangen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
Utrecht moet wel leuk zijn bij geschiedenis, Maarten van Rossum.
Ik heb gister mijn gemiddelde gemeten en dat komt neer op een 6,8. Balen dusquote:Op donderdag 31 januari 2008 18:59 schreef Public_NME het volgende:
Leeftijd is geen issue, ik heb ook een gast van 40+ in mijn jaar zitten en voor de rest veel mensen achter in de 20. Ik heb een Pre-master IBA gedaan, maar aangezien je geen 7.0 hebt is dat niet echt een optie. Ik heb overigens geen wiskunde toets gehad omdat ik wiskunde sufficiënt was.
Bij een werkcollege wat ik vanmorgen had zaten een aantal lui van Laurentius, zij waren in de pauze druk aan het bellen met vragen als 'Waar hebben ze hem gevonden?' 'Hoe moet dat nou met zijn kamer?' 'Moeten we nog meehelpen met het onderzoek?', dus ga er maar vanuit dat het lijk van die jongen gevonden is. Ook omdat Tropicana vlakbij de soos van Laurentius is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik hoorde dat 't lijk van die verdwenen jongen gevonden is, heb geen bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop