Die zijn echt zo gruwelijk vervelendquote:Op vrijdag 30 november 2007 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk stuk in de EM over de nieuwe suppoosten.
Laatkomers te weren uit de collegezaal, en dus rust te creërenquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:46 schreef Lennox het volgende:
Waarom staan die mensen daar, vraag ik me af?
Waarom laten ze ze dan na 10 minuten alsnog binnen? Meestal is het dan een nog grotere chaos en moet de spreker zijn verhaal van begin af aan opnieuw doen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laatkomers te weren uit de collegezaal, en dus rust te creëren.
Dat doen ze nietquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom laten ze ze dan na 10 minuten alsnog binnen?
Gast, er is een reden dat ik het zeg, hè. Ik ben al een aantal keer te laat geweest dankzij de RET en toen stonden er nog zo'n 20 man te wachten. Dan word je dus gewoon na 10 minuten wachten naar binnen gestuurd. Zelfde heb ik meerdere malen zien gebeuren als ik zelf al wel op tijd was. Het werd echt een chaos.quote:Op zaterdag 1 december 2007 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, in de pauze mag je er weer bij.
Nou ja, rust? Over het algemeen erger ik me meer aan mensen die door colleges heen zitten te praten dan aan mensen die later binnenkomen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Laatkomers te weren uit de collegezaal, en dus rust te creëren.
Je hebt ook verschillen in te laat binnen komen. Er zijn er bij die met jas en capuchon wijd uit de collegezaal inlopen, daarbij de deur hard dicht laten vallen, en doodleuk halverwege de zaal de tas op tafel zwaaien om vervolgens met de jas half aan plaats te nemen. En je hebt laatkomers die hun jas buiten de zaal al uit doen, al de benodigde materialen pakken om het college te volgen, vervolgens zachtjes de zaal binnen lopen, de deur rustig in het slot laten vallen om vervolgens op de dichtstbijzijnde rij plaats te nemen. Het jammere is dat de tweede groep slachtoffer is van het asociale gedrag van de eerste groep, maar op zich is het wel begrijpelijk, de eerste groep is buitengewoon irritant.quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:54 schreef Nepthys het volgende:
Nou ja, rust? Over het algemeen erger ik me meer aan mensen die door colleges heen zitten te praten dan aan mensen die later binnenkomen.
Die andere zijn veel en veel beter. SS richt zich vooral op 't boek terwijl die andere meer de colleges (incl uitgebreide uitwerkingen) bespreekt. Ben alleen de naam ff kwijtquote:Op zondag 2 december 2007 14:23 schreef chabo het volgende:
Vrijdag mijn slimstuderen samenvattingen binnen gekregen voor boekhouden en micro. Die dingen zijn echt ideaal. Denken jullie dat die samenvattingen en de oefeningen uit de boeken genoeg zijn voor het studeren van de tentamens?
Ik heb bijna al mijn tentamens nog geleerd vanuit die SlimStuderen dingen. En ja ik haal toch best aardig cijfers.quote:Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sirbis is 10x beter dan Slim Studeren.
Ga een jaar op uitwisseling naar de UK. Ik heb een jaartje stage gedaan, en als je terug komt praat je als een echte Engelsman.quote:Op maandag 3 december 2007 18:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind het overigens wel vervelend dat mijn Engels zo slecht blijft, ik heb al eens een cursus gevolgd maar dat hielp helemaal niks. Als er een boek van 500 bladzijden in het Engels voor mij ligt heb ik gewoon echt een probleem. Ik merk nu wel iets verbetering nu ik toch ook regelmatig Engelse teksten lees maar het duurt lang en ik snap soms hele zinnen niet.
Nou, het Engels van je readers zal ook je-van-het zijn. Vind het niveau van de academici qua Engels niet heel erg hoog.quote:Op maandag 3 december 2007 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn Engels is sterk verbeterd, maar ik zie wel op tegen de masterscriptie.
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:24 schreef Nepthys het volgende:
en volgens de regelementen hebben ze vanaf nu nog 2 1/2 week om een versnelde herkansing te geven (omdat het zo slecht gemaakt was)
Ik heb ook heel veel tentamens op die manier gehaald. Ik zie daar ook niet het grote probleem van. In de leerboeken staat zoveel tot in de kleinste details beschreven dat het geen wonder is dat het boek zo dik wordtquote:Op maandag 3 december 2007 23:20 schreef AJ187 het volgende:
Ik lees liever gewoon de boeken, maar het kost gewoon veel te veel tijd. De meeste tentamens zijn makkelijk te halen met slimstuderen + SIR, maar na een week ben ik bijna alles weer vergetenDat is wel zonde....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |