abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54945443
Leuk stuk in de EM over de nieuwe suppoosten .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 30 november 2007 @ 23:08:24 #92
152531 Vincenski
Je Maintiendrai
pi_54958770
quote:
Op vrijdag 30 november 2007 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk stuk in de EM over de nieuwe suppoosten .
Die zijn echt zo gruwelijk vervelend "Ja ze komen regelmatig met smoesjes dat de trein te laat was of file was" Ja goh! Dat is toch ook zo vaak het geval
pi_54959662
Precies. Melkertbanen zijn het.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_54960776
Waarom staan die mensen daar, vraag ik me af?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols?
pi_54961058
Ik las't stuk ook, maar vind't niet zo gek hoor.
pi_54961710
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 00:46 schreef Lennox het volgende:
Waarom staan die mensen daar, vraag ik me af?
Laatkomers te weren uit de collegezaal, en dus rust te creëren .
pi_54962313
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 01:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Waarom laten ze ze dan na 10 minuten alsnog binnen? Meestal is het dan een nog grotere chaos en moet de spreker zijn verhaal van begin af aan opnieuw doen.
pi_54963761
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 02:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waarom laten ze ze dan na 10 minuten alsnog binnen?
Dat doen ze niet , in de pauze mag je er weer bij.
pi_54963889
Straks mag je nog briefjes gaan halen. Samen met de aanwezigheidsplicht bij practica doet dit toch wel aan vroeger tijden denken. Bij boekhouden krijg je zelfs huiswerkcontrole (waarvan ik mij overigens afvraag of dat mag volgens het studentenstatuut), het moet toch niet gekker worden allemaal.
pi_54965602
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 10:58 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat doen ze niet , in de pauze mag je er weer bij.
Gast, er is een reden dat ik het zeg, hè. Ik ben al een aantal keer te laat geweest dankzij de RET en toen stonden er nog zo'n 20 man te wachten. Dan word je dus gewoon na 10 minuten wachten naar binnen gestuurd. Zelfde heb ik meerdere malen zien gebeuren als ik zelf al wel op tijd was. Het werd echt een chaos.

Kortom, wees dan óf consequent en alleen in de pauze binnenlaten óf laat mensen gewoon zoals eerst te laat binnenkomen. Meestal deed iedereen dat toch zo stil mogelijk om niet te veel op te vallen. Ging prima en was ook niet storend, zolang de spreker zich er maar niet mee ging bemoeien.
pi_54968878
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 01:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nou ja, rust? Over het algemeen erger ik me meer aan mensen die door colleges heen zitten te praten dan aan mensen die later binnenkomen.
pi_54969102
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:54 schreef Nepthys het volgende:
Nou ja, rust? Over het algemeen erger ik me meer aan mensen die door colleges heen zitten te praten dan aan mensen die later binnenkomen.
Je hebt ook verschillen in te laat binnen komen. Er zijn er bij die met jas en capuchon wijd uit de collegezaal inlopen, daarbij de deur hard dicht laten vallen, en doodleuk halverwege de zaal de tas op tafel zwaaien om vervolgens met de jas half aan plaats te nemen. En je hebt laatkomers die hun jas buiten de zaal al uit doen, al de benodigde materialen pakken om het college te volgen, vervolgens zachtjes de zaal binnen lopen, de deur rustig in het slot laten vallen om vervolgens op de dichtstbijzijnde rij plaats te nemen. Het jammere is dat de tweede groep slachtoffer is van het asociale gedrag van de eerste groep, maar op zich is het wel begrijpelijk, de eerste groep is buitengewoon irritant.
pi_54970378
Ah, eens Bolkesteijn... Vorig jaar zelfs meegemaakt dat iemand's mobiel afging en die gozer 'm gewoon doodleuk opnam en hardop een gesprek ging voeren. Echt ongelofelijk.
pi_54989687
Vrijdag mijn slimstuderen samenvattingen binnen gekregen voor boekhouden en micro. Die dingen zijn echt ideaal. Denken jullie dat die samenvattingen en de oefeningen uit de boeken genoeg zijn voor het studeren van de tentamens?
pi_54989805
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:23 schreef chabo het volgende:
Vrijdag mijn slimstuderen samenvattingen binnen gekregen voor boekhouden en micro. Die dingen zijn echt ideaal. Denken jullie dat die samenvattingen en de oefeningen uit de boeken genoeg zijn voor het studeren van de tentamens?
Die andere zijn veel en veel beter. SS richt zich vooral op 't boek terwijl die andere meer de colleges (incl uitgebreide uitwerkingen) bespreekt. Ben alleen de naam ff kwijt .

SS is niet genoeg, die andere verslagen wel. Maar dat is mijn mening .
pi_54990371
je bedoelt dan denk ik de SIR verslagen die je op de uni kan halen?
pi_54990377
Sirbis is 10x beter dan Slim Studeren.
pi_54990452
SIR inderdaad . Die zijn veel beter.
pi_54990481
dan ga ik die ook halen
pi_55001354
Hoi EUR-studenten
Ik heb even een vraagje, het zal wel aan mij liggen maar ik kan het antwoord niet vinden: waar staat RSM voor?
Alvast bedankt
pi_55002074
Rotterdam School of Management .
pi_55003205
Ah, zoiets gokte ik al maar kon het dus nergens met zekerheid vinden. Bedankt
pi_55018085
quote:
Op zondag 2 december 2007 14:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
Sirbis is 10x beter dan Slim Studeren.
Ik heb bijna al mijn tentamens nog geleerd vanuit die SlimStuderen dingen. En ja ik haal toch best aardig cijfers. Ik lees die SlimStuderen dingen door (mijn Nederlands is toch net wat beter dan m'n Engels dus in het Engels mis ik soms nog wel net die ene belangrijke zin), en dan maak ik gewoon wat opgaven. Als er geen antwoorden van de opgaven op BB staan dan bestel ik die Sir dingen.

Ik vind het overigens wel vervelend dat mijn Engels zo slecht blijft, ik heb al eens een cursus gevolgd maar dat hielp helemaal niks. Als er een boek van 500 bladzijden in het Engels voor mij ligt heb ik gewoon echt een probleem. Ik merk nu wel iets verbetering nu ik toch ook regelmatig Engelse teksten lees maar het duurt lang en ik snap soms hele zinnen niet.
  maandag 3 december 2007 @ 19:38:09 #114
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55018877
quote:
Op maandag 3 december 2007 18:52 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik vind het overigens wel vervelend dat mijn Engels zo slecht blijft, ik heb al eens een cursus gevolgd maar dat hielp helemaal niks. Als er een boek van 500 bladzijden in het Engels voor mij ligt heb ik gewoon echt een probleem. Ik merk nu wel iets verbetering nu ik toch ook regelmatig Engelse teksten lees maar het duurt lang en ik snap soms hele zinnen niet.
Ga een jaar op uitwisseling naar de UK. Ik heb een jaartje stage gedaan, en als je terug komt praat je als een echte Engelsman.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_55019084
Mijn Engels is sterk verbeterd, maar ik zie wel op tegen de masterscriptie .
  maandag 3 december 2007 @ 19:50:41 #116
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_55019145
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mijn Engels is sterk verbeterd, maar ik zie wel op tegen de masterscriptie .
Nou, het Engels van je readers zal ook je-van-het zijn. Vind het niveau van de academici qua Engels niet heel erg hoog.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_55023875
Mijn Engels was voordat ik begon met studeren ook best slecht. Maar door het lezen van de boeken word je Engels echt veel beter.

Ik lees liever gewoon de boeken, maar het kost gewoon veel te veel tijd. De meeste tentamens zijn makkelijk te halen met slimstuderen + SIR, maar na een week ben ik bijna alles weer vergeten Dat is wel zonde....
pi_55054828
Nou, alle cijfers van het eerste blok zijn ook weer binnen. Twee vakken gehaald, een niet en volgens de regelementen hebben ze vanaf nu nog 2 1/2 week om een versnelde herkansing te geven (omdat het zo slecht gemaakt was). En ik had al zo veel te doen...
pi_55054903
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:24 schreef Nepthys het volgende:
en volgens de regelementen hebben ze vanaf nu nog 2 1/2 week om een versnelde herkansing te geven (omdat het zo slecht gemaakt was)
, wat is dat voor regeling? Nooit van gehoord (specifiek voor FHKW?).
pi_55054939
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:20 schreef AJ187 het volgende:
Ik lees liever gewoon de boeken, maar het kost gewoon veel te veel tijd. De meeste tentamens zijn makkelijk te halen met slimstuderen + SIR, maar na een week ben ik bijna alles weer vergeten Dat is wel zonde....
Ik heb ook heel veel tentamens op die manier gehaald. Ik zie daar ook niet het grote probleem van. In de leerboeken staat zoveel tot in de kleinste details beschreven dat het geen wonder is dat het boek zo dik wordt Dat is leuk maar als je een redenatie al kunt volgen dan kun je in een boek al snel 6 pagina's aan uitleg en voorbeelden over slaan

SS en SIR moet je idd met enige regelmaat combineren behalve als je een slechte prof. hebt. Zo eentje die college geeft door het boek letterlijk te behandelen Dan heb je aan SS meer dan genoeg.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')