als in homosensueelquote:Op woensdag 14 november 2007 13:40 schreef Copycat het volgende:
geej?
en voor jou ook serieuze optie?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:21 schreef Logician het volgende:
Meestal 2e optie, maar met mijn hartsvriend is het serieus optie 1
Jazeker, ik kan mij mijn leven zonder hem er in niet meer voorstellen, en aangezien ik dramatisch ben met relaties hou ik hem verre van dat.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en voor jou ook serieuze optie?
En ik vond het zelf nog wel zo logisch klinkenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef het.ismij het volgende:
@logician:oke,. dat verklaard een hoop.
@la_vita: Oke das wel de kromste reden die ik ooit heb gehoord.
niet als je je bedenkt dat sommige vrouwen een niet-neukende vriend hebben en zeggen: "hij is als een broer voor me"quote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef het.ismij het volgende:
@la_vita: Oke das wel de kromste reden die ik ooit heb gehoord.![]()
nee dat is logisch.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:57 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb meer vrouwen dan mannen als vriend, en geen van allen heb ik ooit de behoefte gehad om te bespringen of omgekeerd :$
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef het.ismij het volgende:
@logician:oke,. dat verklaard een hoop.
@la_vita: Oke das wel de kromste reden die ik ooit heb gehoord.
Omg, die sig!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Biancavia het volgende:
Dat tweede ja.
even off.quote:
Nee maar ik ben wel blij dat jij het me ff komt vertellen.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even off.
wist jij dat je al 1.051 (gemiddeld 8 per dag) topics hebt?
1.052quote:Op woensdag 14 november 2007 15:20 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel blij dat jij het me ff komt vertellen..
En dat boeid want?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
even off.
wist jij dat je al 1.051 (gemiddeld 8 per dag) topics hebt?
het viel me op bij het profiellurken, dacht zeg het ff...quote:
heil bash.orgquote:Op woensdag 14 november 2007 15:24 schreef Slaggie het volgende:
Bron = Bash.org.
A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way.
This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants.
But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.
Goeie topic derailquote:Op woensdag 14 november 2007 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het viel me op bij het profiellurken, dacht zeg het ff...![]()
Dat wordt ook zo eentonig, maar we kunnen hem wel weer even tevoorschijn trekken?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:49 schreef Garisson72 het volgende:
toch vreemd. een paar maanden geleden had je nu al minstens 4 opmerkingen in de richting van de Ladder Theory gehoord, en nu niet één.
gelukkig zeg je "laat staan van gehoord". want ik heb er alleen van gehoord. mijn instinct zegt dat ik het niet hoef te lezen, tenzij ik een feest der herkenning wil zien. maar ach, dat zie ik al zo vaak. later een keer misschien.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef Slaggie het volgende:
Ja zat er ook aan te denken..., maar als je als man zijnde hem nog niet hebt gelezen..laatstaan ooit van gehoord dan is er iets fout...
Mag ik je even feliciteren met behoorlijk taalgebruik?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Dit gebeurt vooral bij jongens die aardig zijn maar verder niet echt interessant of opwindend.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:12 schreef Reverb het volgende:
Principe: Man vind vrouw leuk, man raakt bevriend met vrouw, en als puntje bij paaltje komt wil vrouw geen relatie beginnen omdat ze bang is dat dat het einde is van een mooie vriendschap, dus meer dan vrienden zit er niet in.
Nou, ik geloof er geen flikker van!![]()
Maar ik ben nu dus wel benieuwd hoe het nou echt zit. Zijn er echt vrouwen die geen relatie durven aan te gaan omdat ze bang zijn de vriendschap op het spel te zitten, of is het zoals ik denk: "Je bent een aardige gozer, maar no way dat ik ooit m'n tong in jouw bek steek, laat staan sex met je heb!"
TS heeft er trouwens gelukkig nooit last van gehad.![]()
geen dank. ik behoef geen krans.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef oddman het volgende:
[..]
Mag ik je even feliciteren met behoorlijk taalgebruik?
Namens alle taalnazi's dank ik u voor het verbeteren van andermans post.
Denk je dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef Reverb het volgende:
Maja, waarom zeggen vrouwen niet gewoon, ik vind je leuk als een vriend, maar je bent niet mijn type / ik heb geen gevoelens voor je, zelfs met de tijd die we doorgebracht hebben, dus het zit er niet in.
Stuk duidelijker, dan blijven die jochies tenminste ook niet meer zeuren en hopen dat er nog verandering in komt, want eigenlijk zeg je met optie 1 gewoon dat je hem wel leuk vind, en dat is liegen, en dat mag niet van je mama.![]()
Dat dus. En elke vrouw die hier tegen in durft te gaan is naief of liegt. Zo.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:24 schreef Slaggie het volgende:
Bron = Bash.org.
A woman has a close male friend. This means that he is probably interested in her, which is why he hangs around so much. She sees him strictly as a friend. This always starts out with, you're a great guy, but I don't like you in that way.
This is roughly the equivalent for the guy of going to a job interview and the company saying, You have a great resume, you have all the qualifications we are looking for, but we're not going to hire you. We will, however, use your resume as the basis for comparison for all other applicants.
But, we're going to hire somebody who is far less qualified and is probably an alcoholic. And if he doesn't work out, we'll hire somebody else, but still not you. In fact, we will never hire you. But we will call you from time to time to complain about the person that we hired.
Dat zijn van die 16 jarige jochies die nog geen haar op de piemel hebben en die verdwaald zijn uit PUB. Noem je dat een referentiekader?quote:Op donderdag 15 november 2007 07:51 schreef Moja het volgende:
[..]
Denk je dat?Heb het nou toch al vaak gezien dat daar vaak toch niet echt genoegen mee wordt genomen, en er nog over door wordt gezeurd. Gevoel kan veranderen, ik heb niet snel genoeg actie ondernomen, ik had zus en zo moeten doen. Je hoeft hier alleenmaar naar de geplaatste topics te kijken
![]()
dan blijven ze net zo zeuren, hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef Reverb het volgende:
Maja, waarom zeggen vrouwen niet gewoon, ik vind je leuk als een vriend, maar je bent niet mijn type / ik heb geen gevoelens voor je, zelfs met de tijd die we doorgebracht hebben, dus het zit er niet in.
Stuk duidelijker, dan blijven die jochies tenminste ook niet meer zeuren en hopen dat er nog verandering in komt, want eigenlijk zeg je met optie 1 gewoon dat je hem wel leuk vind, en dat is liegen, en dat mag niet van je mama.![]()
Omdat ze dan je aandacht, attenties en jou kwijt zouden kunnen geraken. De meeste mannen, ach kom, laten we gewoon zeggen allemaal, gaan echt geen moeite meer steken in een vrouw die niks van ze wil. dat is ook meer als normaal he. Wij zijn jagers, als de jacht wordt afgelast, dan gaan we gewoon op een andere wei jagen. En dat is het vooral denk ik ...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:23 schreef Reverb het volgende:
een vrouw doet het niet alleen maar uit belang voor de gevoelens van de man he... je moet nu ook niet heiliger willen zijn dan de paus. A A N D A C H T is meestal de drijfveer.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:09 schreef milagro het volgende:
[..]
![]()
(oh dit is generaliserend uiteraard, er zullen vast wel uitzonderingen zijn, dus bespaar me etc.)
Jezus, straks zeg je nog dat het de vrouw haar eigen schuld is dat de jongen in questie haar leuk vind, uitlokking enzoquote:Op donderdag 15 november 2007 10:01 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
een vrouw doet het niet alleen maar uit belang voor de gevoelens van de man he... je moet nu ook niet heiliger willen zijn dan de paus. A A N D A C H T is meestal de drijfveer.
oh tuurlijk, er zijn er zat die zo iemand 'aanhouden' uit egostreling, of als leuke chaperonne voor als ze ergens niet alleen naar toe willen, of als uitlaatklep of etc etc.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:01 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
een vrouw doet het niet alleen maar uit belang voor de gevoelens van de man he... je moet nu ook niet heiliger willen zijn dan de paus. A A N D A C H T is meestal de drijfveer.
Burner maar dat klopt toch wat je hier stelt, mannen steken geen aandacht meer in een vrouw die niks met hun wil. Dat is juist waarom er op plekker zoals hier tragische verhalen worden neer geplempt, omdat ze bezig blijven met vrouwen waar zij (hetzij in het diepst van hun hart) niets meer van kun.en krijgen. Ze blijven altijd hoop koesteren. Ik denk dat vriendschap met vrouwen waar je stiekem meer mee zou willen lastig is maar niet onmogelijk als je emotionele afstand kunt bewaren. Dat houdt bijvoorbeeld in dat het contact niet te veel van jou uit moet komen. Vriendschap met vrouwen in zijn algemeenheid kan zolang er maar iemand is die leuker is dan die vrouwquote:Op donderdag 15 november 2007 09:59 schreef AcidBurner het volgende:
Omdat ze dan je aandacht, attenties en jou kwijt zouden kunnen geraken. De meeste mannen, ach kom, laten we gewoon zeggen allemaal, gaan echt geen moeite meer steken in een vrouw die niks van ze wil. dat is ook meer als normaal he. Wij zijn jagers, als de jacht wordt afgelast, dan gaan we gewoon op een andere wei jagen. En dat is het vooral denk ik ...
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:24 schreef Slaggie het volgende:
Bron = Bash.org.
Nee hoor, die twijfelt allang niet meer. Dat is zeker weten optie 2.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:59 schreef Johnjohn het volgende:
Heb er 1 die twijfelt tussen optie 1 en 2..
Helaas.quote:Als een man je aantrekkelijk vindt, kunnen jullie geen vrienden zijn
Veel vrouwen zullen hierop tegensputteren met opmerkingen als "Ik heb veel mannelijke vrienden." Wellicht. Er zijn precies drie gevallen waarbij man en vrouw vrienden kunnen zijn:
De man is een homo;
De man vindt je -toch- niet aantrekkelijk;
De man heeft al een vrouw die veel hoger op de Ladder staat dan jij.
Zelfs Nietzsche wist dit. De meeste mannen weten dit intuïtief. De meeste vrouwen twijfelen. Hier is een uitdaging voor alle vrouwen die nog twijfelen:
Kies een man die niet aan bovenstaande criteria voldoet en die je als vriend beschouwt. Vraag je zelf dan het volgende: Als we samen bij hem thuis zouden zijn, en ik zou even naar de wc gaan, en naakt terugkomen en vragen of hij met me zou willen vrijen, zou hij dan:
zeggen dat hij de mooie vriendschap met je niet wil bedreigen met sappige lichamelijke moeilijkheden;
"OK" zeggen.
Hehe, dit heb ik dus precies een keer gezegd toen een potentiele vriendin zei dat ze slechts vrienden wilden blijven. Ze had daarvoor ook al jaren een beste vriend gehad, maar 'plotseling' wilde hij meer dan slechts vrienden blijven. Zij wilde dat niet en zag het niet aankomen. Ik noemde haar naïef.quote:Don Diebel: "If a girl ever blocks advancing the relationship by saying, "No, let's just be friends," say, "No, I have lots of friends. See you later."
En zijn mannen dus eigenlijk maar simpele zielen.quote:Op donderdag 22 november 2007 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen zijn leuk. en hun spelletje is zo eenvoudig dat je het of niet doorhebt of er heel erg depressief van kan raken omdat het zo voor de hand ligt.
Me 2. Maar als inmiddels je intenties gesleten zijn kun je nog best vrienden zijn.quote:Op donderdag 22 november 2007 20:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hehe, dit heb ik dus precies een keer gezegd toen een potentiele vriendin zei dat ze slechts vrienden wilden blijven.
Is dit wel zo? Kun je dan wel echt oprecht vrienden zijn? Of blijft 1 van de 2 diepere gevoelens houden en is die vriendschap een leugen?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:12 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Me 2. Maar als inmiddels je intenties gesleten zijn kun je nog best vrienden zijn.
pesjiesj , dat is een optie die de gequote meneer vergeten is, exen, waar de (passionele) liefde weg is, maar de vriendschap het heeft overleefd, na een korte of langere pauze van boosheid/verdriet etc.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:12 schreef chocolatemoeze het volgende:
[..]
Me 2. Maar als inmiddels je intenties gesleten zijn kun je nog best vrienden zijn.
Maar kan dit werkelijk? Vrienden voor het leven?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
pesjiesj , dat is een optie die de gequote meneer vergeten is, exen, waar de (passionele) liefde weg is, maar de vriendschap het heeft overleefd, na een korte of langere pauze van boosheid/verdriet etc.
oftewel dames of heren die je "al geprobeerd hebt", die niet bevielen als levenspartner maar wel als vriend voor het leven
en damn, dat is lang geleden dat ik jou hier zag !![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik überhaupt vriendschappen met vrouwen wil?quote:Op donderdag 22 november 2007 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
pesjiesj , dat is een optie die de gequote meneer vergeten is, exen, waar de (passionele) liefde weg is, maar de vriendschap het heeft overleefd, na een korte of langere pauze van boosheid/verdriet etc.
wie zegt dat ik het over jou hadquote:Op vrijdag 23 november 2007 04:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik überhaupt vriendschappen met vrouwen wil?![]()
nou, dan kan jij dat niet, ik wel en mijn exen ook, iig met mij danquote:Op donderdag 22 november 2007 22:49 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Maar kan dit werkelijk? Vrienden voor het leven?
Na een scheiding kan ik het begrijpen dat je vriendschap hebt omwille van bv. kinderen. Maar hechte vriendschappen na een verbroken relatie? Ik geloof daar niet zo in. Wel in aardig tegen elkaar zijn bij tegenkomen.
Die theorie wordt meer aangehaald dan goed is voor de wereld, ja dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:43 schreef VaLkyRie het volgende:
Had iemand al de laddertheorie aangehaald?
Uhm, ja dacht het welquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:43 schreef VaLkyRie het volgende:
keer of tig denk ikquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:43 schreef VaLkyRie het volgende:
Ik kan niet anders dan in principe hier mee eens zijn, mijn vermoeden is dat vele mensen hun eigen situatie projecteren op iedereen.. ik kan het niet dus niemand kan het.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:13 schreef kingmob het volgende:
Ik vind het toch merkwaardig dat hier zo stellig wordt verteld dat mannen niet bevriend kunnen zijn met vrouwen.
Ik ben wel een cynicus en denk dat: (pratend over mensen zonder voorgeschiedenis met elkaar)quote:Ik kan mij niet voorstellen dat ik nou net die ene uitzondering ben.
quote:
Jij. Volgende keer gewoon een beetje duidelijker zijn.quote:pesjiesj , dat is een optie die de gequote meneer vergeten is,
oh okay dan, jij bent een knaapje, geen meneer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[..]
Jij. Volgende keer gewoon een beetje duidelijker zijn.![]()
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 30 juni 2008 22:27 schreef BramKVO het volgende:
Toch heb ik bvb wel een vriendin die zelf zegt dat ze pas een relatie met iemand kan aangaan als ze die persoon al een tijdje kent, maw als ze er eerst vrienden mee is. Dan weet ze nl zeker dat ze die jongen kent en aanvoelt en er ook een relatie mee zou kunnen hebben. Met haar vorige vriend bvb was ze meer dan een jaar lang gewoon vrienden (ook geen casual sex ofzo), vooraleer ze er een relatie mee begon.
Ze is dus van mening dat je enkel een relatie kan hebben met iemand die je al redelijk goed kent.
dus wellicht toch iets meer dan 0,00000001 %quote:Op maandag 30 juni 2008 22:36 schreef cikolata het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdik word niet zo snel verliefd.
Hoezo gok je ergens op en zet je een jaar opzij? Je zit niet meteen aan iemand vast, het gaat juist heel geleidelijk. Denk dat dat toch het beste werkt voor de lange termijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:31 schreef kwaakvaak het volgende:
voila, de 0.0000000001% kans dus. Leuk als je daarop wilt gokken, maar het risico bestaat dus dat je een jaar van je leven voor niets opzij zet. Ik zeg niet dat je als een wilde in de rondte moet gaan neuken, maar je je wel goed moet realizeren dat je welicht andere dingen laat lopen voor iets waar de kans groot van is dat het niets wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |