abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54612998
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:00 schreef devvertje het volgende:
Toch blijven bellen, download het programmatje van voipstunt.com even
kan je gratis mee bellen (toch wel keer of 20, je verb. word niet verbroken, je kan zo zeker een half uur bellen ........ -> downloaden, account aan maken... is 1minuut werk, kost niks - op de site staat max 300min per week, maar het is wel ff wat minder........40min, naar 15nummers max denk ik)

Zorg wel dat je headset goed werkt alvast, bel even naar je eigen lijn eerst.
het is duitsland +1 uur he'.........
das ook een goede optie, bellen met voipstunt

ook een goede tip van mezelf bellen (dom dat k daar zelf niet aan dacht ), net ff gedaan met mn boxen uit én aan, en ik ben echt wel goed verstaanbaar.

oei, dat duitsland = +1 uur, dat wist ik niet hmmm, zal ie niet zo blij mee zijn geweest dat ik om half 11 bel...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_54613054
Heb zoiets hetzelfde aan de hand, maar dan andersom. Iets verkocht via Marktplaats, verstuurd en de koper beweert niks gekregen te hebben. Met het barcodenummer zie ik dat de zending is afgeleverd en het adres heb ik gecopypaste vanuit de mail van de koper. De koper verwacht van mij nu een oplossing, terwijl ik niks verkeerd heb gedaan?? Ben ik nou gek, of hij?

Ik heb niet mijn adres gegeven, maar dat is simpel genoeg te achterhalen via het telefoonboek. Stel dat hij voor de deur staat?
pi_54613194
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:10 schreef Osramp het volgende:
Heb zoiets hetzelfde aan de hand, maar dan andersom. Iets verkocht via Marktplaats, verstuurd en de koper beweert niks gekregen te hebben. Met het barcodenummer zie ik dat de zending is afgeleverd en het adres heb ik gecopypaste vanuit de mail van de koper. De koper verwacht van mij nu een oplossing, terwijl ik niks verkeerd heb gedaan?? Ben ik nou gek, of hij?

Ik heb niet mijn adres gegeven, maar dat is simpel genoeg te achterhalen via het telefoonboek. Stel dat hij voor de deur staat?
ligt er aan voor hoeveel je hebt verstuurd en wat de afspraak is met betrekking tot verzekerd verzenden (tot 10 kg kost dit dacht ik maar 1-2 euro meer dan gewoon verzenden). Tevens heb jij bewijs met de track & trace dat het is aangekomen op het aangegeven adres, dan moet de verkoper maar even kijken bij huisgenoten en/of buren.
maar het lijkt me dat jij wel contact op neemt met de verkoper om naar een oplossing toe te werken (50% terubetalen oid).
mijn verkoper daarentegen reageert nergens op
pi_54613213
zonder verzekering/niet onder rembours (of via westernunion fzo ) = niet slim he',,,,,,,,,,, kan je problemen verwachten

voor jullie beiden geld -> zo doe je geen zaken via internet ... het is geen kwestie van vertrouwen

@DropjesLover: probeer het zo netjes mogelijk op te lossen, is mijn advies (maar laat je niet naaien)
pi_54613260
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:10 schreef Osramp het volgende:

schuld ligt dan bij bezorgingsdienst maar jij moet wel contact met hun opnemen als hun jou vertellen dat het 100% zeker aan de man is afgegeven dan is er geen probleem
pi_54614095
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef devvertje het volgende:
zonder verzekering/niet onder rembours (of via westernunion fzo ) = niet slim he',,,,,,,,,,, kan je problemen verwachten

voor jullie beiden geld -> zo doe je geen zaken via internet ... het is geen kwestie van vertrouwen

@DropjesLover: probeer het zo netjes mogelijk op te lossen, is mijn advies (maar laat je niet naaien)
internet verwacht ik wel redelijk vertrouwen om eerlijk te zijn. normaal koop ik alleen "buy it now" items, en met een 99.x% rating of bij een echte webshop (pc onderdelen ofzo).

tuurlijk ga ik het zo netjes mogelijk oplossen (ik ben heel erg pro-netjes oplossen) maar als dat niet werkt, dan ga ik minder netjes naar de politie/civiele rechtzaak beginnen.

ook blijf ik elke dag bellen (nu via skype en dat andere voip progsel). ik haat niets zo erg als geen contact hebben met iemand. de moeite van ff zeggen dat er iets mis is gegaan lijkt me nogal klein....
pi_54614701
"internet verwacht ik wel redelijk vertrouwen om eerlijk te zijn"

Ik neem aan dat je ebay bedoeld..

Als jij voor een andere betaalmethode dan paypal kiest (zoals in dit geval...., maak jij ter goede trouw even 500euro aan iemand over.) Als het uitloopt op zijn woord tegen het jouwe, ben jij diegene die verliest.
pi_54615068
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:02 schreef devvertje het volgende:
"internet verwacht ik wel redelijk vertrouwen om eerlijk te zijn"

Ik neem aan dat je ebay bedoeld.. ebay en webwinkels, kleine dingen via marktplaats (<25 euro) of fok (<250)

Als jij voor een andere betaalmethode dan paypal kiest (zoals in dit geval...., maak jij ter goede trouw even 500euro aan iemand over.) Als het uitloopt op zijn woord tegen het jouwe, ben jij diegene die verliest.
hoezo als het uitloopt op zijn woord tegen het mijne, dan verlies ik?
ik heb de (vele) emails dat hij niets geleverd heeft (na 1 week al verzonden), ik heb de vele telefoontjes naar zijn nummer (waar niet opgenomen wordt), ik heb al mijn goeder trouw ingezet.
hij niets....
  woensdag 14 november 2007 @ 23:16:27 #59
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54615114
Gewoon op je telefoon #31# voor het nummer intoetsen en bellen, dan bel je anoniem. (ja kan met mobiel ook)
pi_54615474
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:15 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

hoezo als het uitloopt op zijn woord tegen het mijne, dan verlies ik?
ik heb de (vele) emails dat hij niets geleverd heeft (na 1 week al verzonden), ik heb de vele telefoontjes naar zijn nummer (waar niet opgenomen wordt), ik heb al mijn goeder trouw ingezet.
hij niets....
Volgens de Nederlandse wetgeving, heb je geen poot om op te staan als hij zegt dat je bijvoorbeeld de motor al hebt opgehaald etc / of hij deze verstuurd heeft.

Verder ben ik niet bekend met de Deutsche wet, al verwacht niet dat deze veel anders in elkaar zit..........
  woensdag 14 november 2007 @ 23:36:04 #61
171489 Marcian0
CraZy FunKy Style
pi_54615642
show ons je motorblok is.... haha...

ne klote man, die mof moet klappen krijgen dood aan de mof... STERF
A flashlight is a case for holding dead batteries.
pi_54617165
quote:
Op woensdag 14 november 2007 23:36 schreef Marcian0 het volgende:
show ons je motorblok is.... haha...

ne klote man, die mof moet klappen krijgen dood aan de mof... STERF
nee man, hij moet niet dood! dan krijg ik mn blokkie nooit meer terug. idem met zomaar klappen gaan geven. morgen helemaal gek bellen
jammer dat het nodig is, moet ie maar normaal een berichtje terug geven als ie wil dat k stop
pi_54618751
Je bent echt niet de eerste die wordt genaaid via internet.
pi_54619920
whooot, dat telefoontje gisterenavond om half 10 (hier) dus zo'n half 11 daar, heeft geholpen
had ik toch het goede nummer
hij was er niet zo blij mee dat ik hem belde, dat moge duidelijk zijn, maar ik heb nu dit mailtje terug gekregen:
quote:
Hallo,

ich habe mit der Spedition telefoniert, am montag den 19.11.2007 ist der Motor da. 100 %

mfg
zelfs nog een mgf er bij, dat was bij het vorige mailtje dat ik kreeg niet zo (toen had ik de vrouw van zijn zakenpartner aan de telefoon).
*dropjeslover blij is!!!!!!
  donderdag 15 november 2007 @ 10:10:47 #65
78498 classpc
I don't like change
pi_54619968
Netjes, en nu afwachten...

Misschien kun je hem ook vragen hoe het dan zit met die andere feedback?
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_54620295
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:10 schreef classpc het volgende:
Netjes, en nu afwachten...

Misschien kun je hem ook vragen hoe het dan zit met die andere feedback?
eerst de motor binnen krijgen, dan pas verdere stappen ondernemen

want dan denk ik dat ik bij ebay een klacht in die van dat hij bied op zijn eigen spullen, of dat hij dingen verkoopt na de veiling, welke beiden niet toegestaan zijn volgens de regels van ebay.
ff n schop na geven.

overigens wil ik iedereen vragen om NIET naar dat nummer te bellen dat bij de link staat, dat levert alleen maar problemen op voor mij lijkt me.
wil degene die hem gequote hebben deze even uit hun berichtje halen, dank u
  donderdag 15 november 2007 @ 10:38:23 #67
78498 classpc
I don't like change
pi_54620482
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:28 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

eerst de motor binnen krijgen, dan pas verdere stappen ondernemen

want dan denk ik dat ik bij ebay een klacht in die van dat hij bied op zijn eigen spullen, of dat hij dingen verkoopt na de veiling, welke beiden niet toegestaan zijn volgens de regels van ebay.
ff n schop na geven.
Oja dat kan natuurlijk ook nog dat ie z'n eigen spullen een beetje omhoog zit te bieden.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_54621696
*Gaat ff bellen*
pi_54622378
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef devvertje het volgende:
*Gaat ff bellen*
nee man, aub niet doen.

*zielig
*flauw
*verkloot het voor mij
*eigenlijk niet echt jou/jullie zaak
pi_54622402
ik ben echt wel in voor een fok! knokploeg
  donderdag 15 november 2007 @ 12:00:40 #71
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54622422
Eerst geld overmaken... Komop zeg hoe kun je nou zo dom zijn..
pi_54622485
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:00 schreef Varr het volgende:
ik heb nog niet anders mee gemaakt bij online iets van iemand kopen (bedrijf en particulier)?

hoe wil jij zaken doen als je eerst iets opstuurt en dan gaat wachten op je betaling?
iemand geeft n vals adres op, gaat een paar dagen later het pakketje ophalen ("per ongeluk verkeerd ingevuld") en verdwijnt. tuurlijk met een 1 dag oud gmail/hotmail adres contact gelegd.
  donderdag 15 november 2007 @ 12:07:59 #73
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54622590
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:03 schreef DropjesLover het volgende:

[..]

ik heb nog niet anders mee gemaakt bij online iets van iemand kopen (bedrijf en particulier)?
Nu wel dus. Via ebay marktplaats kan dat gewoon niet vertrouwd zijn, helemaal niet met bedragen als dat, haal het dan op ofzo.
pi_54623322
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bovenstaande totaal niet herken...

Ik ben zelf ook heel actief op Ebay en Marktplaats waar ik motor onderdelen koop 2e hands voor klanten die schade hebben aan hun motor (Ducati Benelux is nogal duur met nieuwe onderdelen).
Maar ik betaal (bijna) altijd vooruit en heb nu een aantal goede adressen opgebouwd in Duitsland en zelfs Slovenie...
De mensen met wie ik handel op marktplaats zijn altijd netjes, reageren snel, en doen eerlijk zaken.
Ik ben bang dat je toevallig net een rotte appel hebt gehad.

Hou er wel rekening mee dat van Duitsland nar Nederland de Deutsche post en TNT er een week over doen om iets af te leveren en DHL er zelfs soms bij grote pakketen 2 week over kan doen...
Dus het kan best zijn dat de handelaar waar jij het gekocht hebt het wel degelijk eerlijk op transport heeft gedaan maar dat het er gewoon 2 weken over doet...

Verder ben ik het wel met je eens dat het niet netjes is om zo slecht te antwoorden op mails etc maar misschien heeft de beste man het wel heel druk en ik zou dus niet in paniek raken en hem zo verschrikkelijk spammen zoals je nu hebt gedaan.

En wat betreft dat gezeur over de prijs en dat ie het zou opdrijven... Het is heel simpel, als jij denkt een goede prijs te hebben betaald en je bent daar tevreden over moet je gewoon niet zeuren...
Da's echt typisch nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik maak dat zelf ook vaak genoeg mee, voorbeeld:

Man gaat onderuit op het circuit met z'n motor, verzekering dekt geen circuitdagen dus uit eigen portemonee.
Ik heb de onderdelen die hij wil op voorraad of kan er aan komen (ebay).
Een volledige kont kost bij Ducati NL 448,24 ex btw... ik lever de beide delen (links en rechts) voor 225,- dus meer dan 55% korting.
Krijg ik een mailtje terug dat hij er 100 voor wil geven en anders wel verder gaat zoeken...

Nou dan kan je wat mij betreft opdonderen en vreet ik ze nog liever zelf op !
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_54623499
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:08 schreef DropjesLover het volgende:
oei, dat duitsland = +1 uur, dat wist ik niet hmmm, zal ie niet zo blij mee zijn geweest dat ik om half 11 bel...
BTW, sinds wanneer ligt Duitsland in een andere tijdzone...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  donderdag 15 november 2007 @ 13:02:48 #76
78498 classpc
I don't like change
pi_54623629
In geval van TS gaat dat "voor een dubbeltje op de eerste plaats zitten" niet op.
Maar als de verkoper op z'n eigen advertenties gaat bieden is gewoon naaierig.
Als er dan mensen zijn die dat echt willen hebben gaan die er weer overheen bieden waardoor hij er een hogere prijs voor krijgt.
En als er niemand meer overheen biedt dan neemt ie contact op met de laatste die voor hem geboden heeft.

Heb ik ook weleens meegemaakt op marktplaats. Biedt iemand iets voor 10 euro aan, bied ik 10 euro, gaat ie er zelf weer overheen bieden zodat ik dan weer 15 of 20 euro ga bieden ofzo.
En doe ik dat niet dan neemt ie gewoon met mij contact op dat ik hem voor 10 euro mag kopen. Dikke naaier
pi_54623657
dit is wel klote, sterkte TS
Kom naar Gamrelease.eu , helemaal gefocust op release dates ! . Binnen 2 minuten jouw release date om vervolgens weer verder te surfen.
pi_54623689
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:54 schreef Dengaman het volgende:

[..]

BTW, sinds wanneer ligt Duitsland in een andere tijdzone...
van welke planeet kom jij? (grootste deel is gmt +2)

donderdag 15 november 2007 @ 13:10:06 #79
78498 classpc
I don't like change
pi_54623772
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:06 schreef devvertje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben jij kleurenblind ofzo? Of heb jij het over een ander soort duitsland?
pi_54623781
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:47 schreef Dengaman het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bovenstaande totaal niet herken...

De mensen met wie ik handel op marktplaats zijn altijd netjes, reageren snel, en doen eerlijk zaken.
Ik ben bang dat je toevallig net een rotte appel hebt gehad.
denk ik ook, maar daardoor niet minder vervelend....
quote:
Hou er wel rekening mee dat van Duitsland nar Nederland de Deutsche post en TNT er een week over doen om iets af te leveren en DHL er zelfs soms bij grote pakketen 2 week over kan doen...
Dus het kan best zijn dat de handelaar waar jij het gekocht hebt het wel degelijk eerlijk op transport heeft gedaan maar dat het er gewoon 2 weken over doet...
misschien een vervoersbedrijf zelf ingeschakeld dat wel net over de grens levert (moet naar merkelbeek, bij brunssum, is 10km van de grens)? maar dan nog, dan moet ie nieet zeggen dat het 4 dagen duurt naar nederland, en dan kan ie zeggen op mn eerste mailtje "het komt er aan".
quote:
Verder ben ik het wel met je eens dat het niet netjes is om zo slecht te antwoorden op mails etc maar misschien heeft de beste man het wel heel druk en ik zou dus niet in paniek raken en hem zo verschrikkelijk spammen zoals je nu hebt gedaan.
voor 500 euro raak ik ook niet in paniek, en helemaal onderspammen heb ik ook niet gedaan. hoogstens een stuk of 7 mailtjes en 10 telefoontjes, maar dan meot hij gewoon aan de telefoon komen of ff als ie ziet dat ie (weer) n berichtje heeft van mij me terug mailen. dat doe ik ook wanneer ik iets verkoop.
quote:
En wat betreft dat gezeur over de prijs en dat ie het zou opdrijven... Het is heel simpel, als jij denkt een goede prijs te hebben betaald en je bent daar tevreden over moet je gewoon niet zeuren...
Da's echt typisch nederlands, voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Ik maak dat zelf ook vaak genoeg mee, voorbeeld:

Man gaat onderuit op het circuit met z'n motor, verzekering dekt geen circuitdagen dus uit eigen portemonee.
Ik heb de onderdelen die hij wil op voorraad of kan er aan komen (ebay).
Een volledige kont kost bij Ducati NL 448,24 ex btw... ik lever de beide delen (links en rechts) voor 225,- dus meer dan 55% korting.
Krijg ik een mailtje terug dat hij er 100 voor wil geven en anders wel verder gaat zoeken...

Nou dan kan je wat mij betreft opdonderen en vreet ik ze nog liever zelf op !
dan zeg je zelf dat ie het dan wel ergens anders moet zoeken, en niet mij een bod doen van 500 (20 euro meer dan dat ik bood in eerste instantie), waarmee ik later akkoord ga. dan moet ie zeggen dat het bijv samen 700 euro is.
quote:

[..]

[ afbeelding ]
zaten wij nu niet in GMT +1 ivm wintertijd oid? overigens weet ik nog wel dat ik mijn horloge moest terug zetten toen ik naar tsjechie ging (dacht ik, is lang geleden)
  donderdag 15 november 2007 @ 13:13:02 #81
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54623840
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Daarnaast zitten we zelf ook nog in het groene gedeelte hoor apekop
pi_54624772
We zitten wel in de zelfde zone +1, maar bij hun is het toch echt een uur later als ik me niet vergis ;o
pi_54624874
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:00 schreef Varr het volgende:
Inderdaad. En al helemaal met dat stink Ebay .

Du bist gepwnt.
  donderdag 15 november 2007 @ 14:06:13 #84
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54625100
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:50 schreef devvertje het volgende:
We zitten wel in de zelfde zone +1, maar bij hun is het toch echt een uur later als ik me niet vergis ;o
Ga naar school pauper
pi_54626835
Ben ik al klaar mee. M'n klanten zeggen toch echt dat het een uur later is bij hun.........
  donderdag 15 november 2007 @ 15:17:53 #86
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_54626924
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef devvertje het volgende:
Ben ik al klaar mee.
Ga terug dan.
pi_54626968
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef devvertje het volgende:
Ben ik al klaar mee. M'n klanten zeggen toch echt dat het een uur later is bij hun.........
Je bedoelt als ze weer naar huis rijden is het een uur later

ik zou ja zeggen
  donderdag 15 november 2007 @ 15:34:00 #88
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_54627346
heb je me al binnen
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_54627412
quote:
in Duitsland een uur later dan bij ons?? haha laat me neit lachen?? je komt zeker uit amsterdam en heb niet meer gezien dan de wallen ckr?
pi_54628978
Spuit 11
  donderdag 15 november 2007 @ 16:42:38 #91
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_54629184
Duitsland een uur later?
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
  donderdag 15 november 2007 @ 16:50:40 #92
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_54629357
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dude! !
Is het nu echt zo moeilijk om de kleuren die bovenin staan te combineren met de kleuren die het plaatje heeft?
  donderdag 15 november 2007 @ 17:14:16 #93
127232 Quint24
Just follow the star
pi_54629857
quote:
Vanaf Engeland gezien sukkel
Een dag niet naar mooie vrouwen kijken is een dag niet geleefd
  donderdag 15 november 2007 @ 18:17:09 #94
78498 classpc
I don't like change
pi_54631171
quote:
Klopt. Duitsland zit ook in dezelfde zone als wij, maar bij hun is het een uur later.
Net zoals dat in duitsland een kilometer een paar meter langer is dan hier in nederland. Dat weet toch iedereen?
pi_54632460
quote:
Op donderdag 15 november 2007 18:17 schreef classpc het volgende:

[..]

Klopt. Duitsland zit ook in dezelfde zone als wij, maar bij hun is het een uur later.
Net zoals dat in duitsland een kilometer een paar meter langer is dan hier in nederland. Dat weet toch iedereen?
pi_54632735
pi_54632750
pi_54691357
net een telefoontje dat het blok + versnellingsbak afgeleverd is
slechts 3 weken later dan gepland, met 3 weken van onzekerheid bij mij, en 3 weken van stress bij de vriend waar de auto staat, want ik zou immers binnen 2 weken klaar zijn daar.

maargoed, opgelost
  zondag 18 november 2007 @ 12:59:39 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_54691668
Zoals de grote Hannibal pleegde te zeggen: I love it when a plan comes together!
Toch mooi dat alles nog goed is gekomen. Succes met de inbouw!
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_54691691
k thx bye
Ik ben gwn kei geil :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')